Buzz

Τι βλέπουμε στο σπίτι το Σάββατο, 18 Ιουνίου

στα 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Flix Team
Τι βλέπουμε στο σπίτι το Σάββατο, 18 Ιουνίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.


Grand Budapest Hotel

Ξενοδοχείο Grand Budapest (The Grand Budapest Hotel) του Γουές Αντερσον

Σ’ ένα αφηγηματικό φλας μπακ, ένας Συγγραφέας αναλαμβάνει να μας γυρίσει πίσω στις αρχές της δεκαετίας του 1930 και να μας βάλει μέσα στις πόρτες του Ξενοδοχείου Grand Budapest, στην ανατολική άκρη της Ευρώπης, ένα πολυτελές κι ευγενές κτίριο όπου περνά το χρόνο της η γεμάτη καπρίτσια και συναρπαστικά μυστικά αφρόκρεμα της γηραιάς ηπείρου. Εκεί αυτοκράτορας είναι ο concierge Γουστάβ Χ, ο υπεύθυνος της οργάνωσης του ξενοδοχείου, αρμόδιος για τη σωστή λειτουργία του και για την επίλυση του οποιουδήποτε προβλήματος. Ο Γκουστάβ θα γίνει φίλος με τον νεαρό Ζίρο (μηδέν), ένα μελαμψό μετανάστη που προσπαθεί να επιβιώσει μέσα στις αντιξοότητες. Οταν η ηλικιωμένη Μαντάμ Ντ. πεθάνει, αφήνοντας στον Γκουστάβ, ως ανταμοιβή για τις «υπηρεσίες» του, έναν πανάκριβο πίνακα, θα πυροδοτήσει ένα δαιδαλώδες κυνήγι της γάτας με το ποντίκι, γεμάτο διδάγματα ζωής και απολαυστικά σκαμπανεβάσματα στις χιονισμένες ευρωπαϊκές βουνοκορφές. Καθόλου τυχαίο ότι η περιπέτεια του Γκουστάβ και του Ζίρο συμπίπτει με την άνοδο – και την εγκατάσταση στο ξενοδοχείο – της νέας μαυροφορεμένης πολιτικής και στρατιωτικής εξουσίας της Ευρώπης και της πιστής φρουράς της με το κεραυνωτό λογότυπο, των... Ζιγκ Ζαγκ.

Ο Γουες Αντερσον ανοίγει το συρτάρι των αναμνήσεων της κοινής ευρωπαϊκής συνείδησης. Αλλά με χιούμορ και χρώμα! Επίσημη πρεμιέρα και Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στο Φεστιβάλ Βερολίνου 2014. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 01.15 στο Star

nightmare alley

Το Μονοπάτι των Χαμένων Ψυχών (Nightmare Alley) του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο

Αμερική, 1939. Το τσίρκο του Κλεμ Χότλεϊ περιοδεύει στην ενδοχώρα, τις ξεχασμένες μεσοπολιτείες που έχουν υποστεί το μεγαλύτερο τραύμα από το Οικονομικό Κραχ. Εκεί όπου ο λαός διψά για φτηνό θέαμα. Αυτό τους προσφέρει ο θίασος τεράτων του Χάτλεϊ - γίγαντες κουταλιανούς, νάνους με υπερδυνάμεις, νέγρους με τόσο ευλύγιστο κορμί που μοιάζουν ασπόνδυλοι. Ολα είναι μία απάτη, μια ψευδαίσθηση. Η Μόλι, το όμορφο κορίτσι με το διάφανο δέρμα, δεν θα άντεχε στ' αλήθεια να διαπεράσουν το κορμί της εκατοντάδες μεγαβάτ ηλεκτρικού ρεύματος. Υπάρχει κόλπο στο σόου. Οπως και με ένα κόλπο η Μαντάμ Ζίνα διαβάζει τις σκέψεις σου και σου λέει τη μοίρα και το ριζικό σου. Ολα είναι μία πλάνη που υπνωτίζει τον θεατή ώστε να πιστέψει σε θαύματα και να ξεχάσει για λίγο τη μιζέρια του. Ή να τη συγκρίνει με αυτή του ανθρώπου/τέρατος και να νιώσει καλύτερα. Αυτή η ατραξιόν έχει και το μεγαλύτερο σουξέ στο τσίρκο. Ουρές συγκεντρώνονται να δουν την ανακάλυψη του Κλεμ - ένα αποστεωμένο, εξαθλιωμένο ακάθαρτο φρικιό, που μουγκρίζοντας υπακούει στις διαταγές του αφέντη του. Θα δώσουν κι έξτρα κέρμα για να τον βγάλει από το κλουβί του και να τον ταΐσει αίμα. Αίμα θέλει ο λαός.

Ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο χτίζει ένα λαμπερό, αριστοτεχνικό film noir για να πει αυτό που πραγματικά θέλει: ένα θρίλερ τεράτων, μόνο που το τέρας είναι ο άνθρωπος. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Disney+

gett 607

Το Διαζύγιο: Η δίκη της Βίβιαν Αμσαλέμ (Gett) των Ρόνιτ Ελκαμπέτς, Σλόμι Ελκαμπέτς

Η Βιβιάν Αμσαλέμ βρίσκεται σε διάσταση με τον σύζυγό της, ο οποίος δεν δέχεται παρ’ όλα αυτά να της δώσει διαζύγιο. Καθώς ο θρησκευτικός νόμος απαιτεί σε αυτές της περιπτώσεις τη συναίνεση του συζύγου, το δικαστήριο των ραβίνων αδυνατεί για χρόνια να βρει λύση. Η ψυχρή αδιαλλαξία του συζύγου της ενισχύει την αποφασιστικότητα της Βιβιάν να αγωνιστεί για την ελευθερία της, επιστρέφοντας κάθε φορά με μια καινούργια αίτηση. Μια δραματοποιημένη καταγγελία γυρισμένη εξ ολοκλήρου σε αίθουσα δικαστηρίου, με χιούμορ, συναίσθημα και κριτική διάθεση.

Δικαστικό δράμα και, ταυτόχρονα, μια τραγικωμική ματιά στη θέση της γυναίκας στο σημερινό Ισραήλ. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 15.45 στο Cosmote Cinema 2

Shoplifters 607

Κλέφτες Καταστημάτων (Shoplifters) του Χιροκάζου Κόρε-Εντα

Ενα παγερό χειμωνιάτικο βράδυ ο Οσάμου με τον μικρό του γιο Σότα μπαίνουν στο τοπικό σούπερ μάρκετ για να ακολουθήσουν τη συνηθισμένη τους ρουτίνα. Να κλέψουν τις προμήθειες της μέρας - ήρεμα, αποφασιστικά, χορογραφημένα. Στο δρόμο για το σπίτι όμως (μία παράγκα σε φτωχική συνοικία του Τόκιο) περνούν από τις εργατικές κατοικίες, όπου στο μπαλκόνι συναντούν το ίδιο θέαμα όπως κάθε βράδυ: ένα τετράχρονο κοριτσάκι που οι γονείς του το αφήνουν μόνο του έξω στο κρύο. Ο χαμογελαστός Οσάμου παίρνει το παιδί μαζί του, προς έκπληξη της γυναίκας, της γιαγιάς και της νύφης του: αντέχουν να ταΐσουν άλλο ένα στόμα; Οταν όμως βλέπουν τα σημάδια κακοποίησης στο σώμα του κοριτσιού, δεν υπάρχει δεύτερη σκέψη. Η μικρή Ριν (της καίνε τα παλιά της ρούχα, την κουρεύουν, της δίνουν νέο όνομα και νέα ευκαιρία στη ζωή) γίνεται μέλος της οικογένειάς τους. Μίας οικογένειας τυχοδιωκτών, όπου κανείς δεν είναι αθώος. Ολοι εξαπατούν, κλέβουν, κερδίζουν πονηρά κι άνομα τα προς το ζην για να συμπληρώσουν το πενιχρό ημερομίσθιο του εργάτη πατέρα και της μαγείρισσας μάνας. Κανείς όμως δε θεωρεί ό,τι κάνουν «κλοπή». Ούτε στην περίπτωση του μικρού κοριτσιού. Ολα είναι θέμα επιβίωσης.

Με μία ψιθυριστή, μικρή ταινία με τεράστια καρδιά, ο Ιάπωνας ουμανιστής σκηνοθέτης παρουσίαζει μία άλλη όψη των κλεμμένων στιγμών στη ζωή και στο σινεμά. Χρυσός Φοίνικας στο Φεστιβάλ Καννών, επίσημη υποβολή της Ιαπωνίας για τα Οσκαρ. Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo

spring blossom 16 printemps 607

16 Φορές Ανοιξη (Seize Printemps) της Σουζάν Λεντόν

Η ιστορία μιας έφηβης, της 16χρονης Σουζάν, μαθήτριας, που ζει ζωή χαρισάμενη στο όμορφο διαμέρισμά της στη γοητευτική γειτονιά του Παρισιού με τους γεμάτους κατανόηση, χιούμορ και τρυφερότητα γονείς της, κι όμως νιώθει ennui. Γι' αυτό κι ερωτεύεται, τρανταχτά, για πρώτη φορά, τον 35χρονο ηθοποιό που κάθε μέρα βλέπει να κάνει πρόβες σ' ένα θέατρο, στη διαδρομή της από το σχολείο στο σπίτι.

To σκηνοθετικό ντεμπούτο της 20χρονης Σουζάν Λεντόν, κόρης του Βενσάν, σε μια ταινία ακαταμάχητης και μαζί εκνευριστικής αθωότητας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη για ενοικίαση στο viva.gr

out 607

Out του Στίβεν Κλέι Χάντερ

Η ιστορία μιλάει για τον Γκρεγκ ο οποίος θα μετακομίσει με το αγόρι του τον Μάνουελ. Το πρόβλημα είναι πως ο Γκρεγκ δεν έχει πει στους γονείς τους πως είναι γκέι, οι οποίοι φτάνουν στο σπίτι του για να τον βοηθήσουν. Με την βοήθεια όμως των δυο νεραϊδο-κατοικίδιών, ενός σκύλου και μιας γάτας οι οποίοι έρχονται στο σπίτι του πάνω σε ένα ουράνιο τόξο (φυσικά), αλλάζουν τα σώματα του Γκρεγκ με τον σκύλο του τον Τζιμ. Καθώς τρέχει σαν τρελός στο νέο του σώμα για να κρύψει τα στοιχεία πως είναι γκέι από τους γονείς του, γρήγορα καταλαβαίνει πως δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα απολύτως.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Disney+ ή μπορείτε να την δείτε εδώ


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.