Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.
Sicario: Ο Εκτελεστής (Sicario) του Ντενί Βιλνέβ
Η Εμιλι Μπλαντ ερμηνεύει την Κέιτ Μέισι, μία ιδεαλιστική πράκτορα του FBI, εκπαιδευμένη για αποστολές διάσωσης ομήρων. Μόνο που μία έφοδος σε σπίτι στο Φοίνιξ της Αριζόνα δεν την οδηγεί σε όμηρους μετανάστες, αλλά σ' έναν ομαδικό τάφο. Ενα χώρο ομαδικών βασανισμών και εκτελέσεων/αντίποινων του Σονόρα Καρτέλ - του πιο ισχυρού δικτύου εμπορίας ναρκωτικών που διοικεί ένα «φάντασμα», ο Φάουστο Αλαρκόν. Στο Μεξικό, ο Αλκαρόν ισχυροποιεί αδίστακτα την εξουσία του αποκεφαλίζοντας τα πτώματα των θυμάτων του και κρεμώντας τα από γέφυρες, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα στους εχθρούς του. Στην Αμερική, η πράκτορας Μέισι βρήκε 42 πτώματα χτισμένα ανάμεσα στους τοίχους του σπιτιού. Μαζί με τα θύματα, η Μέισι έχασε και ανθρώπους της ομάδας της, όταν πήγαν να ανοίξουν μία παγιδευμένη με εκρηκτικά μπουκαπόρτα. Οι ανακρίσεις για το συμβάν την έφεραν μπροστά στον Ματ Γκρέιβερ, έναν μυστηριώδη «σύμβουλο» του Υπουργείου Δικαιοσύνης (τον ερμηνεύει ο Τζος Μπρόλιν), ο οποίος της προτείνει να έρθει εθελοντικά στην ομάδα του. Οσο η αμερικανική πλευρά «σκουπίζει» τα αίματα από τους τοίχους αυτού του πολέμου, ο Γκρέιβερ της προσφέρει μία θέση, δίπλα του, στα χαρακώματα. Η Μέισι δέχεται και σύντομα βρίσκεται υπό τη συνεχή επίβλεψη του Αλεχάντρο (Μπενίσιο Ντελ Τόρο), ενός Κολομβιανού πρώην Εισαγγελέα, ο οποίος μετά από την εκτέλεση της οικογένειάς του από τον Αλαρκόν, έχει πάρει το νόμο στα χέρια του. Κυριολεκτικά. Από τη στιγμή που η ομάδα προσγειώνεται στην διαβόητα κι ανατριχιαστικά βίαιη μεξικανική πόλη Χουάρεζ, με αποστολή να ξετρυπώσει και να εκτελέσει τον Αλαρκόν, η Μέισι συνειδητοποιεί ότι δεν έχει ιδέα που έχει μπλέξει. Κανένας νόμος δεν ακολουθείται, καμία διαδικασία, κανένα πρωτόκολλο. Η βία απαντιέται με βία, τα βασανιστήρια με βασανιστήρια, αστυνομικοί και δολοφόνοι είναι ισοδύναμα εγκληματίες.
H νέα ταινία του Ντενίς Βιλνέβ («Μέσα από τις Φλόγες», «Prisoners», «Enemy») ακολουθεί ένα αστυνομικό (αν)ηθικό δράμα για τον βρώμικο πόλεμο εναντίον των μεξικανικών καρτέλ που έχουν ισοπεδώσει κάθε έννοια της νόμιμης τάξης κι από τις δύο πλευρές των συνόρων. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 01.10 στο Star
Η Ξηρασία (The Dry) του Ρόμπερτ Κόνολι
H είδηση του τραγικού θανάτου του παιδικού του φίλου, Λουκ, βρίσκει τον αστυνομικό επιθεωρητή Αρον Φολκ (Ερικ Μπάνα) στο μοναχικό του διαμέρισμα στην Μελβούρνη. Σε ένα ανεξήγητο ντελίριο βίας, ο Λουκ σκότωσε τη γυναίκα και το γιο του και μετά αυτοκτόνησε. Ο Αρον πρέπει να επιστρέψει στην γενέτειρά του, την επαρχιακή κωμόπολη που άφησε πίσω του 20 χρόνια πριν, για την κηδεία. Για να θάψει τον φίλο του και να ξεθάψει το ένοχο παρελθόν που τον στοιχειώνει: όταν η Ελι, η 17χρονη συμμαθήτριά τους, βρέθηκε πνιγμένη στο ποτάμι, που εδώ και χρόνια έχει ξεραθεί. Τότε, οι υποψίες είχαν πέσει στα δύο αγόρια και το σκάνδαλο ώθησε τον πατέρα του Αρον να μετακομίσει το γιο του μακριά από το μίσος των κατοίκων, για να αποφύγει την βεντέτα. Δύο δεκαετίες μετά, ο Αρον γυρίζει πίσω για να αντιμετωπίσει όσα απέφυγε τότε. Επιστρέφει σ' ένα ξερότοπο όπου οι πληγές παραμένουν νωπές. Θα καταφέρει να ανακαλύψει τι συνέβη στον Λουκ; Θα τον αθωώσει για τα εγκλήματα του παρόντος, αλλά και του παρελθόντος; Θα εξιλεωθεί;
Εντιμη μεταφορά του αστυνομικού best seller της Τζέιν Χάρπερ, με βραδυφλεγείς ρυθμούς που λειτουργούν ως προσάναμμα για το αποκαλυπτικό φινάλε, το οποίο όμως δεν εκρήγνυται με τη δύναμη που θα έκανε την ταινία, αυτόματα κλασική. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη on demand στην πλατφόρμα EON της Nova
Το καλοκαίρι του '85 (Ete 85) του Φρανσουά Οζόν
Το μικρό ιστιoπλοϊκό σκάφος του 16χρονου Αλέξ αναποδογυρίζει κοντά στις ακτές της Νορμανδίας. Ο 18χρονος Νταβίντ τον σώζει ηρωικά. Ο Αλέξ μόλις βρήκε τον φίλο των ονείρων του. Όμως, μπορεί το όνειρο να διαρκέσει πάνω από ένα καλοκαίρι, το καλοκαίρι του ’85; «Αφησε τον εαυτό σου ελεύθερο», λέει ο Νταβίντ στον Αλεξ, καθοδηγώντας τον πως να συμπεριφερθεί καθισμένος πίσω του πάνω στη μοτοσικλέτα του, αλλά η φράση θα μπορούσε να αναφέρεται σε κάτι πολύ μεγαλύτερο σε αυτη την εφηβική ιστορία αγάπης που ξετυλίγεται σε μια μικρή γαλλική πόλη πίσω στην δεκαετία του 80. Μια φιλία που τρέχει με την ταχύτητα της μηχανής του Νταβίντ και που θα διανύσει γρήγορα την απόσταση από τον ενθουσιασμό, στο πάθος την ευτυχία και τελικά την τραγωδία όπως υποθέτουμε ξέροντας από την αρχή ότι ο Αλεξ θυμάται τις ανέμελες μέρες εκείνου του καλοκαιριού θέλοντας να απαντήσει στα ερωτήματα του δικαστηρίου για την μοιραία κατάληξη του Νταβίντ. Ενας καθηγητής του τον προτρέπει να γράψει όλα όσα συνέβησαν τότε και μαζί του βυθιζόμαστε κι εμείς στις αναθυμιάσεις ενός έρωτα που υπήρξε μεθυστικός και παράφορος ξεχωριστός και μοιραίος.
Μια ρομαντική, νοσταλγική και σκοτεινή ερωτική ιστορία ενηλικίωσης, ανάμεσα σε δύο αγόρια, το καλοκαίρι του 1985, κινηματογραφημένη γοητευτικά από τον Φρανσουά Οζόν. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 23.40 στο Cosmote Cinema 2
Ο Φάρος (The Lighthouse) του Ρόμπερτ Εγκερς
Από τον Χέρμαν Μέλβιλ και τον Χάουαρντ Φίλιπ Λάβκραφτ κι από τον μύθο του Προμηθέα στις απαρχές του εξπρεσιονισμού και στις πιο αλλόκοτες ναυτικές ιστορίες που δεν ειπώθηκαν ποτέ, αυτή η κλειστοφοβική ταινία γοτθικού, ψυχολογικού τρόμου, σε κάνει να νιώθεις την θάλασσα και την καταιγίδα στο δέρμα σου, την παράνοια να εισβάλλει στο μυαλό σου και το χιούμορ μαύρο σαν σκοτάδι να σε καταπίνει -σε μια κινηματογραφική εμπειρία που δεν μπορείς εύκολα να ξεχάσεις. Ο Γουίλεμ Νταφόε κι ο Ρόμπερτ Πάτινσον είναι απλά συγκλονιστικοί σε δυο ερμηνείες που θα έχτιζαν τις καριέρες τους, αν δεν ξέραμε πια τι ακριβώς μπορούν να κάνουν με την κατάλληλη καθοδήγηση και ο Ρόμπερτ Εγκερς αποδεικνύει ότι το «The Witch» ήταν οτιδήποτε άλλο εκτός από ατύχημα.
Η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του σκηνοθέτη του «The Witch», παραβλέπει και ξεπερνά τις προσδοκίες καθ' οδόν προς ένα σκοτεινό μεγαλείο. Ρεσιτάλ ερμηνείας από τους Ρόμπερτ Πάτινσον και Γουίλεμ Νταφόε. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Netflix
Μετά την Αγάπη (After Love) του Αλίμ Καν
Η Μέρι κάθε απόγευμα περπατά μέχρι την άκρη τους και κοιτά τη θάλασσα. Οι Λευκοί Γκρεμοί στο Ντόβερ τής αποκαλύπτουν μία θέα-βάλσαμο: τα πλοία που ταξιδεύουν στον ορίζοντα. Σ' ένα από αυτά κι ο ναυτικός σύζυγός της, ο Αχμέντ, ο οποίος κάθε μέρα επίσης τής στέλνει μήνυμα πότε επιστρέφει. Μέχρι που μια μέρα δε θα επιστρέψει. Πεθαίνει ξαφνικά και η Μέρι μένει μόνη. Μια κοπέλα που παντρεύτηκε τον παιδικό της έρωτα, απαρνήθηκε τους δικούς της, αλλαξοπίστησε κι έγινε μουσουλμάνα, πάλεψε να γίνει αποδεκτή στην οικογένεια και την κοινότητά του, και τώρα απέμεινε μόνη. Μόνη μέσα στη ζωή που έχτισαν μαζί τόσα χρόνια. Κάτω από το μαντήλι που φόρεσε πιστά ως μοναδική της ταυτότητα. Συνεχίζει να προσεύχεται στον Αλλάχ. Συνεχίζει τις βόλτες της στους Λευκούς Γκρεμούς. Συνεχίζει να ακούει το τελευταίο ηχητικό μήνυμα του Αχμέντ. «Είσαι μάλλον στους γκρεμούς σου. Πρόσεξε μην πέσεις. Επιστρέφω και σ' αγαπώ». Η Μέρι θα πέσει. Οχι κυριολεκτικά, αλλά ουσιαστικά. Κι όχι μόνο γιατί μετά την αγάπη, ακολουθεί μεγάλος πόνος. Αλλά και γιατί την περιμένει ένα τεράστιο γκρέμισμα: στο τηλέφωνο του Αχμέντ ανακαλύπτει μηνύματα. Μιας άλλης γυναίκας, μιας Γαλλίδας που ζει απέναντι από τους Λευκούς Γκρεμούς, στο Καλέ. Κι όταν η Μέρι θα διασχίσει θάλασσες, έξω και μέσα της, για να συναντήσει την ερωμένη του άντρα της, οι αποκαλύψεις θα συνεχιστούν. Οπως και τα γκρεμίσματα σε περισσότερες σκληρές αλήθειες.
Μία μικρή ταινία που τρυπώνει μέσα στην καρδιά σου και μεγαλώνει, την πλημμυρίζει. Θριάμβευσε στα BIFA, τα βραβεία του ανεξάρτητου βρετανικού σινεμά. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη για ενοικίαση στο viva.gr
Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ (Enfant Terrible) του Οσκαρ Ρέλερ
Οταν το 1967 ο 22χρονος Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ αναλαμβάνει τη θεατρική σκηνή του Anti-Theatre του Μονάχου, κανείς δεν υποψιάζεται ότι αυτός ο αυθάδης τύπος θα γίνει ένας από τους σημαντικότερους μεταπολεμικούς Γερμανούς σκηνοθέτες. Σαν να το αισθάνεται ότι δεν έχει πολύ καιρό μπροστά του, γυρίζει μανιωδώς τη μια ταινία μετά την άλλη. Ταινίες του ανοίγουν στα μεγαλύτερα κινηματογραφικά φεστιβάλ του κόσμου, και λατρεύονται ή μισιούνται από κοινό, κριτικούς και συναδέλφους. Η οργή του μαζί με την βαθιά επιθυμία του για αγάπη, τον κάνουν τον πιο σημαντικό και ριζοσπαστικό σκηνοθέτη, ένα enfant terrible.
Η ζωή, το έργο, η άνοδος και η πτώση του Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ σε μια κινηματογραφική βιογραφία που παίρνει ρίσκα, αλλά καίει μέσα στη στιλιστική αλαζονία της κάθε ειλικρινή αποτύπωση της «live fast die young» μυθιστοριογραφίας του Γερμανού «παιδιού - θαύματος». Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo
Happy End του Μίκαελ Χάνεκε
Η Αν (Ιζαμπέλ Ιπέρ) έχει αναλάβει την οικογενειακή επιχείρηση από τον πατέρα της, Ζορζ (Ζαν-Λουί Τρεντινιάν) έχοντας να διαχειριστεί τις πιθανώς καταστροφικές συνέπειες ενός εργατικού ατυχήματος σε ένα από τα εργοτάξια της επιχείρησης ενώ ταυτόχρονα προετοιμάζει τον γάμο της με τον Λόρενς. Ο αδερφός της (Ματιέ Κασοβίτς) αναλαμβάνει την επιμέλεια της έφηβης κόρης του από τον πρώτο του γάμο μετά τη μυστηριώδη δηλητηρίαση της μητέρας της και πρώην συζύγου του. Όμως τι μυστικά κρύβει;
Αινιγματική στην αφήγησή της και σκληρή όσο και η ειρωνία του τίτλου της, η νέα ταινία του Μίκαελ Χάνεκε ξεγελά για το πόσες και πόσο ικανοποιητικές απαντήσεις δίνει στις μεγάλες ερωτήσεις που θέτει σχετικά με το σκοτάδι της ανθρώπινης ψυχής. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς