(Προειδοποίηση: το κείμενο περιέχει spoilers για όλα τα επεισόδια του τρίτου κύκλου του «Twin Peaks», επομένως αν θέλετε να μη γνωρίζετε απολύτως τίποτα για αυτά, ξεκινήστε την ανάγνωση μόλις ολοκληρώσετε την προβολή τους)
Οταν το «Twin Peaks» είχε ρίξει αυλαία είκοσι πέντε χρόνια πριν, μια φονική οντότητα που είχε πάρει την μορφή του πράκτορα Ντέιλ Κούπερ επαναλάμβανε μανιωδώς μπροστά από τον καθρέφτη «Πού είναι η Ανι;». Τώρα, ύστερα από βδομάδες αναλύσεων και μιας αφήγησης που από νωρίς είχε κάνει σαφές ότι δεν πρόκειται να ικανοποιήσει οποιεσδήποτε συμβατικές προσδοκίες του κοινού, η τρίτη σεζόν της σειράς που έφερε αυτόματα το σινεμά στην τηλεόραση αλλάζοντας ακαριαία τους κανόνες του μέσου, κλείνει με ακόμα μια ερώτηση, που εμπεριέχει ήδη μια βαριά συνειδητοποίηση. «Τι χρονιά έχουμε;»
Γιατί όπως και η αρχική σειρά δεν αφορούσε αυτή καθεαυτή την αποκάλυψη του δολοφόνου της Λόρα Πάλμερ, αυτή η επιστροφή δεν είχε να κάνει με τις νέες περιπέτειες του πράκτορα Ντέιλ Κούπερ. Αφορούσε την ίδια την διαδικασία μιας «Επιστροφής» και όλες τις δυσκολίες, τα εμπόδια και τα παράλογα επεισόδια που θα μπορούσε κανείς να συναντήσει στη διαδρομή από το σκοτάδι στο φως και πάλι πίσω, καθώς και σε όλες τις ενδιάμεσες διαβαθμίσεις.
Κατά κάποιον τρόπο, ακόμα και ο διχασμός του πράκτορα Κούπερ ανάμεσα σε μια αφελώς καλή και μια ουσιαστικά διαβολική προσωπικότητα, περιγράφει την ίδια την φύση του «Twin Peaks», αποκαλύπτοντας τη διαρκή ισορροπία της σειράς ανάμεσα στη φάρσα και τον καθαρόαιμο τρόμο. Αυτή η τρίτη σεζόν, δεν ήταν απλά μια επιστροφή στον κόσμο που γνωρίσαμε στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Ηταν η επιστροφή στον δημιουργικό πυρήνα της σειράς και, κατ’ επέκταση, στην ίδια την τρέλα της δημιουργίας του Ντέιβιντ Λιντς, ο οποίος μαζί με την πένα του Μαρκ Φροστ δημιούργησε έναν ακόμη γρίφο, ικανό να κρατήσει ζωντανή την μυθολογία και την κληρονομιά της σειράς για άλλα 25 χρόνια.
Ακολουθήστε τον τρίτο κύκλο του «Twin Peaks» με τον τρόπο του Flix
- Επεισόδια 1-2 / Επιστροφή στο Twin Peaks: «Πέθανα. Και όμως, ζω»
- Επεισόδια 3-5 / «Στο «Twin Peaks» το σκοτάδι εξακολουθεί να κρύβεται πίσω από ένα πλατύ χαμόγελο
- Επεισόδια 6-8 / Το όγδοο επεισόδιο της επιστροφής του «Twin Peaks» ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της τηλεόρασης
- Επεισόδια 9-10 / «Twin Peaks»: Αναζητώντας το κλειδί που θα ενώσει το παρελθόν με το παρόν
- Επεισόδια 11-12 / «Twin Peaks»: Σε θέσεις μάχης πριν από την τελική σύγκρουση (ή και όχι
- Επεισόδια 13-14 / «Twin Peaks»: Βολικές θέσεις εκκίνησης και άβολες αφηγήσεις
- Επεισόδια 15-16 / «Twin Peaks»: Eνας χορός για τον αποχαιρετισμό
Οποιος περίμενε οριστικές απαντήσεις στο εντυπωσιακό αλλά και αινιγματικό διπλό φινάλε της σειράς, ενδεχομένως να μην είχε συνειδητοποιήσει ακόμα τις πραγματικές προθέσεις της σειράς. Ή απλά μπορεί να ήλπιζε ότι ακόμα και λίγο πριν το τέλος, ο εφιάλτης θα τελειώσει και θα ακολουθήσει κάποιου είδους αφύπνιση. Η μόνη αφύπνιση ωστόσο που επιφύλασσαν ο Λιντς και ο Φροστ για τους ήρωες και τους θεατές τους ήταν η βίαιη επαναφορά της Οντρεϊ στην πραγματικότητα στο τέλος του 16ου επεισοδίου, ή κάποιας έστω πραγματικότητας, ουρλιάζοντας μπροστά σε έναν ακόμα καθρέφτη εξαιτίας (ή λόγω της απουσίας) των αναμνήσεών της. Το αν η τελική κραυγή της Κάρι Πέιτζ (η οποία φέρει το πρόσωπο της Λόρα Πάλμερ) σημαίνει την απαρχή μιας αντίστοιχης αφύπνισης, είναι κάτι που θα απασχολεί τις αναλύσεις της σειράς τα επόμενα χρόνια, όμως προς το παρόν, το μόνο που είναι ξεκάθαρο είναι ότι το κακό έχει πολύ περισσότερα μέσα από όσο φανταζόμασταν αρχικά για να διατηρήσει την επιρροή του σε κάθε επίπεδο και εκδοχή της πραγματικότητας.
Και αυτό είναι πολύ πιο τρομακτικό από οποιαδήποτε ερώτηση αφορά την τύχη της Ανι (η οποία μπορεί επίσης να έχει βρει καταφύγιο σε κάποια άλλη πραγματικότητα) ή τον πραγματικό δολοφόνο κάποιας Λόρα Πάλμερ. Το κακό που δημιούργησε η ατομική βόμβα (το επονομαζόμενο «Τζούντι» τελικά), το οποίο με τη σειρά του «γέννησε» τον Μπομπ και κατά πάσα πιθανότητα ήταν εκείνη η φρικιαστική οντότητα που έθεσε από την αρχή τον horror χαρακτήρα της σειράς, δεν πρόκειται να ηττηθεί, ούτε να σταματήσει ποτέ να κυνηγά την ψυχή όλων όσων συμβολίζει η Λόρα Πάλμερ. Για αυτό και η συνεχής επιστροφή ηρώων όπως ο Ντέιλ Κούπερ είναι καθοριστικά απαραίτητη στη διατήρηση της ισορροπίας.
Για λίγα λεπτά στην αρχή του 17ου επεισοδίου δίνεται η ψευδαίσθηση ότι όλα ίσως τακτοποιηθούν βολικά, καθώς όλοι οι παίκτες της ιστορίας συγκεντρώνονται στην πόλη από όπου ξεκίνησαν όλα. Ο διαβολικός Κούπερ είναι ο πρώτος που φτάνει στο αστυνομικό τμήμα του «Twin Peaks», χρησιμοποιώντας μια αλληλουχία από κρυμμένες πόρτες που σχετίζονται τόσο με την Μαύρη όσο και με την Λευκή Στοά, υπό το άγρυπνο παρατηρητικό βλέμμα τόσο του Γίγαντα (ή Πυροσβέστη, όπως η σειρά προτίμησε να τον λέει φέτος) αλλά και του ιπτάμενου κεφαλιού του Σμήναρχου Μπριγκς. Ούτε ο Αντι ούτε η Λούσι όμως αντιλαμβάνονται ότι ο Κούπερ που έχουν μπροστά τους δεν είναι ο σωστός, ακόμα και όταν του προσφέρουν καφέ και εκείνος αρνείται, προδίδοντας την ισχυρότερη απόδειξη της (μη) ταυτότητάς του.
Ο αληθινός Κούπερ ωστόσο, με την συνοδεία των Μίτσαμ, της Κάντι και των υπόλοιπων κοριτσιών του Καζίνο, είναι εκείνος που πλησιάζει με την σειρά του στο αστυνομικό τμήμα. Καλεί από τα κινητό του την Λούσι και της ζητά να ετοιμάσει ήδη τον καφέ, με τον γνωστό ενθουσιώδη τρόπο που δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης. Αυτό είναι που χαρίζει στη Λούσι επιτέλους την ικανότητα να αντιλαμβάνεται τη λειτουργία ενός κινητού τηλεφώνου αλλά και της αποκαλύπτει την αλήθεια σχετικά με τον διπλό Κούπερ. Είναι αναζωογονητικό που η Λούσι (ούτε ο Χοκ, ούτε ο σερίφης Τρούμαν) είναι εκείνη που τελικά ακινητοποιεί με μία σφαίρα τον κακό Κούπερ, δίνοντας μια ταιριαστή κορύφωση σε ένα χαρακτήρα που επιδείκνυε ανέκαθεν αστυνομικό δαιμόνιο την πιο κρίσιμη στιγμή.
Η συνέχεια δίνει βήμα στην φαρσική φύση του «Twin Peaks» και στήνει μια τελική μάχη ανάμεσα στον Μπομπ (το υπόλειμμα δηλαδή του Κακού Κούπερ) και τον Φρέντι, τον μυστήριο συνάδελφο του Τζέιμς Χέρλι με την φονική γροθιά, όσο σταδιακά συγκεντρώνονται γύρω της όλοι οι βασικοί πρωταγωνιστές της σειράς. Τελευταίοι καταφθάνουν ο Γκόρντον Κόουλ, ο Αλμπερτ και η πράκτορας Πρέστον, ακριβώς την στιγμή που το κουφάρι του κακού Κούπερ επιστρέφει στη Μαύρη Στοά. Το καλό νίκησε. Η πραγματική Νταϊάν επιστρέφει, αποκαλύπτοντας ότι αυτή κρυβόταν πίσω από το πρόσωπο της αινιγματικής φιγούρας που έσωσε ο Αντι λίγα επεισόδια πριν. Το χαμόγελο βρίσκεται ξανά στα πρόσωπα όλων. Ένα χαρούμενο τέλος αρχίζει να φαίνεται στον ορίζοντα. Ή μήπως όχι;
Το μόνο ευτυχές τέλος που αναντίρρητα χαρίζει ο Ντέιβιντ Λιντς ανήκει στην Τζέινι-Ι και τον Σόνι Τζιμ που κερδίζουν και πάλι πίσω τον Ντάγκι τους. Ο Ντάγκι ήταν καθοριστικό κομμάτι αυτής της διαδρομής και είναι απόλυτα δίκαιη η επιλογή του Λιντς και του Φροστ να ρίξει τελικά μόνο το φως πάνω τους. Για όλους τους υπόλοιπους όμως ήρωές του, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Γιατί πίσω από το χαμόγελο του Ντέιλ Κούπερ, υπάρχει το δεύτερο είδωλο ενός σοβαρού Κούπερ, που γνωρίζει ήδη ότι αυτό δεν είναι το σωστό τέλος. Ο ίδιος ξέρει πια το εύρος της ιστορίας και γνωρίζει ήδη τις συνέπειες που πρόκειται να επιφέρουν οι μελλοντικές επιλογές μιας άλλης εκδοχής του εαυτού του.
Διαβάστε ακόμη: «In Dreams»: Ο - γοητευτικά - ύποπτος κόσμος του Ντέιβιντ Λιντς
Η μεγαλύτερη ίσως συμβολή του «Twin Peaks» στη μυθολογία της σειράς είναι η αποκάλυψη ότι η εκδοχή της ιστορίας που ξέρουμε και που παρακολουθούμε τόσο καιρό δεν είναι η μοναδική. Ενδεχομένως, να μην είναι καν η πρώτη φορά που ο Ντέιλ Κούπερ επιχείρησε να σώσει την ψυχή της Λόρα Πάλμερ, ίσως μάλιστα να υπάρχει κάποια ολόκληρη εξιστόρηση της αντίστοιχης προσπάθειας να σωθεί και η Ανι. Εξάλλου, αυτό που δείχνει ο πράκτορας Τζέφρις (ή ό,τι απέμεινε από αυτόν) στον Κούπερ είναι η μετατροπή του συμβόλου της Μαύρης Στοάς σε ένα αναστραμμένο σύμβολο του απείρου, προδίδοντας το σισύφειο υπόβαθρο όλων των επιμέρους πράξεων των ηρώων. Ο Κούπερ που η εικόνα προβάλλει πάνω στα γεγονότα ίσως είναι ένας Κούπερ που βρίσκεται πολύ πιο κοντά στην αλήθεια της συνειδητοποίησης. Ομως, αν κάτι είναι ήδη προφανές, είναι ότι, σε κάθε περίπτωση, ποτέ δε θα σταματήσει να προσπαθεί για την επικράτηση του καλού.
Για αυτό και το τελευταίο κομμάτι της σειράς τού ανήκει ολοκληρωτικά. Ο Κούπερ αποφασίζει να επιστρέψει στον χρόνο στην κρίσιμη βραδιά και να απομακρύνει την Λόρα Πάλμερ από την μοίρα της. Να την πάρει από το χέρι και να την οδηγήσει σε κάποιο πιο φωτεινό μέρος, μακριά από την ιστορία που 25 χρόνια πριν σήκωσε την κόκκινη κουρτίνα του «Twin Peaks». Ομως αυτό δεν είναι τόσο εύκολο. Ισως δεν είναι καν δυνατό. Ο Κούπερ χάνει το χέρι της Λόρα και το πτώμα της εξαφανίζεται από την παραλία, χωρίς ποτέ να το βρει κανείς. Η Λόρα δεν πέθανε ποτέ, όμως η Σάρα Πάλμερ (ίσως ήδη κυριευμένη από την «Τζούντι») και πάλι σπάει με μανία την φωτογραφία της. Η Λόρα απλά μεταφέρθηκε κάπου αλλού και οι σκοτεινές δυνάμεις της «Τζούντι» θα βάλουν αυτόματα σε εφαρμογή το νέο τους σχέδιο. «Πέθανα. Και όμως, ζω» είχε πει στο πρώτο κιόλας επεισόδιο η Λόρα της Μαύρης Στοάς και μόλις έγινε φανερή η πλήρης σημασία των λέξεών της.
Εδώ είναι επίσης που και οι αρχικές κρυπτικές οδηγίες του Γίγαντα θα βγάλουν επιτέλους νόημα. Ο Κούπερ μαζί την Νταϊάν θα διασχίσουν 430 μίλια μέχρι την είσοδο σε μία νέα πραγματικότητα, ίσως μια νέα εκδοχή των γεγονότων. «Μετά από αυτό, τίποτα δε θα είναι πια το ίδιο» αλλά κανείς από τους δυο τους δεν αντιλαμβάνονται πλήρως τη βαρύτητα των λέξεων.
Διαβάστε ακόμη: Ολόκληρο το «Twin Peaks» σε τρία λεπτά - ή οκτώ κείμενα
Στο σκοτάδι του νέου «τώρα», το βλέμμα του Ντέιλ Κούπερ αλλάζει. Η Νταϊάν βλέπει μια άλλη εκδοχή του εαυτού της, ίσως από μια μελλοντική ή παρελθοντική απόπειρα σωτηρίας της Λόρα. Οταν οι δυο τους κάνουν έρωτα, σταδιακά οι ματιές τους αρχίζουν να χάνουν τη λάμψη τους. Η Νταϊάν είναι πια κάποια άλλη και ως «Λίντα» αφήνει αποχαιρετιστήριο σημείωμα στον «Ρίτσαρντ» της (τα δύο ονόματα που ανέφερε και ο Γίγαντας στην πρεμιέρα) να συνεχίσει μόνος του τη διαδρομή. Ο Κούπερ θυμάται ακόμα την πραγματική του ταυτότητα, το ξέρει ότι δεν είναι ο Ρίτσαρντ, όμως ο Λιντς έχει ήδη αρχίσει να ζωγραφίζει το σκοτάδι του φινάλε έτοιμος για μια τελευταία πινελιά διπλής ταυτότητας.
Γιατί σε αυτό τον νέο κόσμο, ο Κούπερ/Ρίτσαρντ βρίσκει μια νέα εκδοχή της Λόρα, η οποία ονομάζεται Κάρι Πέιτζ και δε δείχνει να έχει καμία ανάμνηση του παρελθόντος της. Η ίδια δουλεύει όμως στο εστιατόριο «της Τζούντι». Πάνω στο ράφι του σπιτιού της, υπάρχει ένα λευκό άλογο, όχι διαφορετικό από εκείνα που εμφανίζονταν στα οράματα της Σάρα Πάλμερ. Επίσης, ένας νεκρός άνδρας λερώνει τον καναπέ της. Μπορεί αυτή η γυναίκα που μοιάζει με την Λόρα Πάλμερ να μη θυμάται καν αυτό το όνομα, όμως η επιρροή του κακού παραμένει χωρίς αμφιβολία πάνω της.
Σε μια ύστατη προσπάθεια να θυμηθεί το παρελθόν, ο Κούπερ θα την επιστρέψει στο «Twin Peaks» και στην οικία των Πάλμερ, μόνο που εκεί δε θα βρει ούτε τον Λίλαντ ούτε την Σάρα να την περιμένουν. Αντιθέτως, θα ανοίξει την πόρτα κάποια κυρία Τρεμόντ, η οποία αγόρασε στο σπίτι από κάποιους Τσαλφόντ, ονόματα και τα δύο άρρηκτα συνυφασμένα με την Μαύρη Στοά (ειδικά για όσους θυμούνται τα γεγονότα του «Fire Walk With Me»). Η ιστορία έχει πια αλλάξει όμως το κακό δηλώνει ακόμα την παρουσία του. Ο πράκτορας Κούπερ θυμάται πως όλα αυτά, κάπου, κάπως, κάποτε, του τα αφηγήθηκε στο αυτί η Λόρα Πάλμερ πριν την απορροφήσει κάτι από τον χώρο. Η νέα Κάρι Πέιτζ ακούει μέσα στο θρόισμα των φύλλων κάποιος να φωνάζει τη «Λόρα». Και η κραυγή της είναι ό,τι πιο τρομακτικό πρόσφερε ποτέ η σειρά, ένα τελευταίο αποχαιρετιστήριο δώρο πριν πέσει εκ νέου η αυλαία της.
Γιατί αυτό ήταν τελικά το «Twin Peaks». Μια μελέτη της διπλής ταυτότητας, ένα ενδοσκοπικό ταξίδι προς τη λήθη και η επιστροφή από αυτό, μια παρατήρηση ηρώων και χαρακτήρων που, τελικά, μπορεί να υπήρχαν σε διαφορετικά σύμπαντα και διαφορετικά χρονικά σημεία, ενδεχομένως ο καθένας απομονωμένος στη δική του αέναη διαδρομή. Η τρίτη σεζόν του οράματος του Ντέιβιντ Λιντς, δεν επρόκειτο ποτέ να ήταν μια απλά καταγραφή γεγονότων. Μόνο που στην πορεία απέδειξε πως η αφήγηση μιας ιστορίας δεν ήταν καν στις προτεραιότητές του γιατί, εξ ορισμού, παρακολουθούσε πολλαπλές αφηγήσεις που αθροιστικά δημιουργούσαν την ίδια την ιστορία του κόσμου, από την γέννηση μέχρι τη συνεχή του ανανέωση.
Για το τελευταίο live στο Roadhouse, η Τζούλι Κρουζ επιστρέφει για να τραγουδήσει το εμβληματικό «The World Spins» του Αντζελο Μπανταλαμέντι, λυρικά, μελαγχολικά και απόλυτα απελευθερωτικά. Ισως δε μάθουμε ποτέ ακριβώς τι συνέβη στους ήρωες του «Twin Peaks», στους δαίμονες και τα happy end τους. Ισως δεν επέλθει ποτέ η κάθαρση, μόνιμα ένα βήμα πιο πέρα από τη δική τους βολική εκκίνηση.
Oμως περισσότερο από ποτέ, φτάσαμε στην καρδιά αυτού του κόσμου που κρύβεται πίσω από την πόλη του Twin Peaks και βιώσαμε πιο αγνά από ποτέ το επίκεντρο της δημιουργικής ιδιοφυΐας του Ντέιβιντ Λιντς. Το «Twin Peaks» μπορεί να ήταν ένας εφιάλτης αλλά ταυτόχρονα ήταν και η ζωή και, μπροστά στην ύπαρξη του κακού, δεν υπάρχει τίποτα πιο ελπιδοφόρο από την επιβεβαίωση ότι το καλό δε θα πάψει ποτέ να αντιστέκεται.
Περισσότερο «Twin Peaks»
- «In Dreams»: Ο - γοητευτικά - ύποπτος κόσμος του Ντέιβιντ Λιντς
- Ο Ντέιβιντ Λιντς δεν εγκαταλείπει τελικά το σινεμά!
- Κι άλλοι φίλοι απ' τα παλιά στον τρίτο κύκλο του «Twin Peaks»
- Το νέο teaser του «Twin Peaks» μας ξεναγεί στα παλιά λημέρια της σειράς. Οπως θα τα δούμε στον τρίτο κύκλο
- Ολόκληρο το «Twin Peaks» σε τρία λεπτά - ή οκτώ κείμενα
- Το νέο «Twin Peaks» έχει μερικούς γρίφους για σας μέσα από τα νέα του teasers!
- Ο μαραθώνιος που περιμέναμε και ο τρίτος κύκλος του «Twin Peaks» αποκλειστικά στην COSMOTE TV
- Μια μυστηριώδης... κερασόπιτα μάς προετοιμάζει για τον ερχομό του «Twin Peaks»!
- Το «Twin Peaks» έρχεται! Φωτογραφίες, βίντεο και φειδωλές πληροφορίες για τα νέα επεισόδια
- Η Λόρα Ντερν αποκαλύπτει ότι το νέο «Twin Peaks» είναι «άγριο, βαθύ και ξεκαρδιστικό»
- Συμβαίνει ξανά! Νέο teaser για την επιστροφή του «Twin Peaks»
- Ο Ντέιβιντ Λιντς τρώει ένα ντόνατ στο καινούργιο teaser του νέου «Twin Peaks»
- O Τζον Μάλκοβιτς ερμηνεύει χαρακτήρες από τη φιλμογραφία του Ντέιβιντ Λιντς στο «Playing Lynch»!
- Ποιος ξεχνά τη Λόρα Πάλμερ; Το δεύτερο teaser του νέου «Twin Peaks» είναι εδώ
- «Stranger Peaks»: Οσα ενώνουν το «Stranger Things» με το «Twin Peaks»
- Ακούστε το «Out of Sand» του Εντι Βέντερ από το soundtrack του τρίτου κύκλου του «Twin Peaks»
- Τεντώστε τ' αυτιά σας: Πριν δούμε το νέο «Twin Peaks», θα το... ακούσουμε
- The Twin Peaks Mixtape: αφιερωμένη από τους μουσικούς του νέου καστ
- Από τη Μόνικα Μπελούτσι στον Τζιμ Μπελούσι: Αυτό είναι το καστ του τρίτου κύκλου του «Twin Peaks»
- Τώρα δεν θα μάθει ποτέ κανείς ποιος ήταν πραγματικά ο Πράκτορας Τζέφρις του Ντέιβιντ Μπόουι στο «Twin Peaks»
- Είστε έτοιμοι; Πρώτο teaser για την επιστροφή του «Twin Peaks»
- Το «Twin Peaks» μεγαλώνει: 18 επεισόδια ετοιμάζονται και το καστ μας αποκαλύπτει τα μυστικά του 3ου κύκλου!
- Ο Ντέιβιντ Λιντς θα γυρίσει τον τρίτο κύκλο του «Twin Peaks» μονοκοπανιά σαν μια ταινία μεγάλου μήκους!
- Και ο Πίτερ Σάρσγκαρντ στο καινούριο «Twin Peaks». Και του πάει!
- Ομορφα νέα: Η Αμάντα Σέιφριντ έρχεται στο «Twin Peaks»
- Τι θα ήταν το «Twin Peaks» χωρίς τον Ντέιβιντ Λιντς; #SaveTwinPeaks
- Η Λόρα Πάλμερ επιστρέφει στο «Twin Peaks»
- Καλωσήρθατε (ξανά) στο «Twin Peaks», Πράκτορα Κούπερ
- Η Δευτέρα Παρουσία του «Twin Peaks»
- Οι 7 απόγονοι του «Twin Peaks»
- Ψήσε καφέ! Το «Twin Peaks» επιστρέφει...
- Τα 20 καλύτερα βίντεο που θα βρείτε στο YouTube για το «Twin Peaks»
- Τι θα ήταν το «Twin Peaks» χωρίς τη μουσική του Αντζελο Μπανταλαμέντι
- Το πιο όμορφο αφιέρωμα που έγινε ποτέ για το «Twin Peaks»
- Σοκ και Δέος! Ο τρίτος κύκλος του «Twin Peaks» είναι πραγματικότητα!
- «Mulholland Drive»: Η προηγούμενη επιστροφή του Ντέιβιντ Λιντς στην τηλεόραση
- Ολοι μιλάνε για τον τρίτο κύκλο του «Twin Peaks» - μαζί και ο Μαρκ Φροστ
- Δύο δεκαετίες μετά, το «Twin Peaks» του Ντέιβιντ Λιντς συνεχίζει να εμπνέει...
- Οι αγαπημένες ταινίες του Ντέιβιντ Λιντς
Διαβάστε εδώ τα recaps των επεισοδίων του πρώτου (θρυλικού) κύκλου του «Twin Peaks»
- «Twin Peaks» #1 / «She’s dead. Wrapped in plastic»: Οι χαρακτήρες και το μυστήριο
- «Twin Peaks» #2 / «Marilyn Monroe and the Kennedys»: Έρωτας, έγκλημα και συνωμοσία
- «Twin Peaks» #3 / Ξύπνημα στον εφιάλτη
- «Twin Peaks» #4 / Break the code, solve the crime
- «Twin Peaks» #5 / Η ζωή δεν είναι άλγεβρα
- «Twin Peaks» #6 / Στα όνειρά μου βρίσκω το δολοφόνο
- «Twin Peaks» #7 / Στα ίχνη του μονόκερω
- «Twin Peaks» #8 / Στις φλόγες
Tags: Twin Peaks, Twin Peaks 3