TV & STREAMING

«Game of Thrones», Κύκλος 7, Επεισόδιο 6: Σημειώσεις

of 10

Για άλλη μία χρονιά, Flix gets medieval. Μπαίνουμε στο σύμπαν του Γουέστερος και δε βγαίνουμε μέχρι να μας διώξουν!

«Game of Thrones», Κύκλος 7, Επεισόδιο 6: Σημειώσεις

Διαβάστε παρακάτω, μόνον εάν παρακολουθείτε το «Game of Thrones» και είδατε ήδη το 6o επεισόδιο του 7ου κύκλου - για τους υπόλοιπους, ακολουθούν γιγαντιαία SPOILERS!

«Beyond the Wall» ο τίτλος του επεισοδίου και σκηνοθετεί ο Αλαν Τέιλορ, που έχει να μάς επισκεφθεί από τις πρώτες δύο σεζόν, με τελευταίο δικό του επεισόδιο το αξέχαστο «Valar Morghulis». Κι είναι, αυτό εδώ, ένα επεισόδιο μαγικό, στην «κυριολεξία». Είναι η στιγμή του GoT όπου το πάνω χέρι παίρνει το μεταφυσικό, το υπεράνθρωπο και, χάρη σ’ αυτό, η αντίθεση του πάγου με τη φωτιά, ο πόλεμος που κινεί το κέντρο της ιστορίας και της σειράς, περνά σ’ ένα άλλο επίπεδο: είναι εδώ όπου ο Τζον Σνόου γίνεται καταλύτης για μια σύγκρουση που δεν φανταζόμασταν ποτέ, της Μητέρας των Δράκων και του Βασιλιά της Νύχτας, όπου το μέτωπο των ζωντανών αρχίζει πραγματικά να συνασπίζεται, αλλά κι όπου η Σάνσα αρχίζει ν’ ανακαλύπτει τα πολλά «πρόσωπα» της μικρής της αδελφής. Κι αν κάθε τόσο ο Αλαν Τέιλορ μοιάζει να διασκεδάζει σκηνοθετώντας την… Μέρα των Ζωντανών Νεκρών, με κοκκαλάκια να κροταλίζουν και απέθαντα αυτόματα να συρίζουν οργισμένα, δεν χάνει την ένταση της δράσης, την αγωνία, τη συγκίνηση (ελάτε τώρα, ποιος δεν ένιωσε το δάκρυ εκείνη τη στιγμή;), αλλά ακόμα και ενός ρομάντζου που μας ενθουσιάζει με τη διστακτικότητά του.

Θυμηθείτε εδώ, στα recaps του Flix, τι είδαμε στο προηγούμενο επεισόδιο «Game of Thrones», Κύκλος 7, Επεισόδιο 5: Σημειώσεις

got 706 607

Το γιατί το επεισόδιο αρχικά λεγόταν «Death Is the Enemy» είναι προφανές, όχι μόνο επειδή ο Μπέρικ λέει τη φράση σε στιγμή-κλειδί, αλλά γιατί, όπως φαίνεται όλο και πιο ξεκάθαρα, η νέα τάξη πραγμάτων στο Γουέστερος θ’ ανήκει σ’ εκείνους που προστατεύουν τη ζωή, που δίνουν ζωή, κυριολεκτικά, ως μητέρες, ή όχι. Οι ήρωες ανταλλάσσουν μεταξύ τους κουβέντες ειλικρίνειας, σαν ξεκαθαρίσματα πριν από ένα κάποιο τέλος. Οι πατέρες, η τιμή, το όνομα, η πατρίδα, εξακολουθούν να φορτίζουν και να κατευθύνουν τις πράξεις τους, ενώ κι οι ίδιοι κι εμείς συνειδητοποιούμε ότι ποτέ δεν μπορείς να γνωρίζεις στ’ αλήθεια τον άλλον. Εκείνο που σίγουρα μπορούμε, πια, να γνωρίζουμε, είναι ότι ο Hound δεν μπορεί να πει μισή φράση χωρίς ένα, τουλάχιστον, παράγωγο του fuck, αλλά κι ότι, φευ, wights δεν γίνονται μόνο οι άνθρωποι.

Διαβάστε τα recaps της 7ης σεζόν «Game of Thrones» εδώ:

Να, λοιπόν, τι κρατήσαμε από το επεισόδιο 706, ανυπομονώντας να γνωρίσουμε τα μωρά του Τόρμουντ και της Μπρίεν:

got 706 607

Little heroes Το επεισόδιο είναι στο μεγαλύτερο μέρος του η μάχη στο Arrow Head, με δυο μόνο «διαλείμματα». Το ένα από αυτά, το μικρότερο αλλά γοητευτικότερο, είναι μια συζήτηση, over a glass of wine φυσικά, ανάμεσα στον Τίριον και την Ντενέρις. Η Ντάνι είναι μέσα στην αυταπάτη ως γυναίκα, σαν τα κορίτσια που ψάχνουν ένα καλό παιδί αλλά τρέχουν μ’ εκείνον με τη μηχανή και το λερωμένο ποινικό μητρώο. Θέλει να ζήσει, όχι να ταλανίζεται από άλλον έναν ήρωα, σαν τους ως τώρα άντρες της ζωής της, τον Ντρόγκο, τον Τζόρα (είναι άντρας της ζωής της λοιπόν;), τον Νταάριο, ή ακόμα κι αυτόν… τον Τζον Σνόου. Ο Τίριον, που είναι μεγάλη μουσίτσα φυσικά καταλαβαίνει ακριβώς τι έχει στο μυαλό της. Και με αφορμή τα ελαφρώς ερωτικο-προσωπικά, βρίσκει ευκαιρία να τη νουθετήσει για τη στρατηγική της: να τη διδάξει ότι ως βασίλισσα που θα φτιάξει ένα νέο, καλύτερο κόσμο, καλό είναι ν’ αποφύγει την εξαπάτηση και τις μαζικές δολοφονίες – βάζει δηλαδή σε πράξη όσα στο προηγούμενο επεισόδιο συζητούσαν με τον Βάρις.

Ο μικροσκοπικός ήρωας Τίριον, είναι ο μόνος που μπορεί να δασκαλέψει την Ντενέρις: να την προτρέψει να μην παρασύρεται από τις παρορμήσεις της (και καίει ό,τι κι όποιον βρίσκεται μπροστά της), να μη γίνει τύραννος, αλλά να κάνει την παραχώρηση να γνωρίζει τον αντίπαλό της, να βρίσκεται μέσα στο μυαλό του για να προλαβαίνει τις κινήσεις του. Μαθήματα στρατηγικής, από έναν έξυπνο, νέο και σοφό δάσκαλο σε μια μαθήτρια γεμάτη προοπτική αλλά με ευέξαπτο ταμπεραμέντο. Εκεί όπου η συζήτηση κολλά και η Ντενέρις φορά ξανά την αμυντική της πανοπλία, είναι όταν ο Τίριον φέρνει το θέμα της διαδοχής, το δεδομένο ότι η Ντενέρις δεν μπορεί να κάνει παιδιά, πράγμα που όπως φαίνεται θα μας απασχολήσει αρκετά στο κοντινό μέλλον. Αυτό θα το συζητήσουμε αφότου φορέσω το στέμμα, απαντά η Ντάνι (την ώρα που, θεωρητικά, η Σέρσεϊ είναι, λέει, έγκυος), αλλά μήπως αυτός θα είναι ένας λόγος που δεν θα φορέσει το στέμμα ποτέ;

got 706 607

Οι κανόνες ήταν λάθος Η άλλη παρεμβολή στη μάχη είναι όσα συμβαίνουν στο Γουίντερφελ ανάμεσα στη Σάνσα και την Αρια, όσο ο Τζον μάχεται για τη ζωή (του και των υπολοίπων). Με τον Λίτλφινγκερ να συνεχίζει το βρώμικο και μπερδεμένο παιχνίδι του και την Μπρίεν να ετοιμάζεται να φύγει για να εκπροσωπήσει τους Σταρκ στη μεγάλη συνάντηση στο Κινγκς Λάντινγκ (που θα δούμε στο επόμενο επεισόδιο), οι δυο αδελφές κάνουν δυο συζητήσεις, η μια πιο ανταγωνιστική κι επώδυνη από την άλλη. Στην πρώτη, η Αρια με κάτι σφαχτάρια από πίσω της – ωμή, αιματοβαμμένη – κι η Σάνσα με την πλάτη στο χιόνι, όχι πια ψυχρή κι απόμακρη, έχουν την πιο δυνατή, αιχμηρή συζήτηση στην κοινή ιστορία τους. Η Αρια θυμάται πώς, με την ευχή του πατέρα της, κατάλαβε ότι δεν είναι πάντα λάθος να σπας τους κανόνες, καμιά φορά οι κανόνες είναι λάθος. Και κατηγορεί τη Σάνσα, δείχνοντάς της το γράμμα που ανακάλυψε στο προηγούμενο επεισόδιο, ότι πρόδωσε την οικογένειά της. Κι η Σάνσα αντιτάσσει ότι την έσωσε, ότι χάρη σ’ εκείνη βρίσκονται πάλι στο Γουίντερφελ: δυο αδελφές που δεν μοιράζονται στ’ αλήθεια αγάπη αλλά που, κυρίως, δεν έχουν ιδέα η μια για τα βιώματα και το χαρακτήρα της άλλης. Ο φόβος (της Σάνσα ότι οι άρχοντες του Βορρά δεν θα την υποστηρίξουν αν δουν το γράμμα), ή ο θυμός (τής Αρια που πιστεύει ότι ολομόναχη θα επιβάλλει το δίκαιο στο Γουέστερος), θα ωθήσει τα κορίτσια στο σφάλμα που περιμένει τόσο ο Λίτλφινγκερ, όσο κι η Σέρσεϊ;

got 706 607

got 706 607

Let’s play Στη δεύτερη, η Σάνσα ψάχνει τα πράγματα της Αρια για το γράμμα και βρίσκει τα πρόσωπά της. Οσο τα κοιτά με φρίκη και απορία, η Αρια την πιάνει στα πράσα και με το καινούριο, αμείλικτο, κριτικό ύφος της την κατηγορεί για τις επιλογές όλης της ζωής της. Ενα κορίτσι για να γίνει αυτό που θέλει (με φεμινιστικό αίσθημα δικαιοσύνης), πρέπει ν’ αλλάξει πρόσωπο. Ενα κορίτσι θα μπορούσε να γίνει ακόμα κι η Σάνσα, η Κυρία του Γουίντερφελ. Η σχέση των δυο κοριτσιών είναι τώρα πια από τις πιο ενδιαφέρουσες της σειράς: γιατί κι οι δυο έχουν διττό χαρακτήρα, γεμάτο εσωτερικές συγκρούσεις. Η Σάνσα δεν ήταν ποτέ συμπαθής ως παιδί, ήταν το όμορφο, αλαφροΐσκιωτο και φιλόδοξο κοριτσάκι, που όμως, με το δράμα της ζωής, έχει γίνει μια δυνατή γυναίκα, όχι λιγότερο φιλόδοξη, αλλά που θα άξιζε έναν καθοριστικότερο ρόλο στα πράγματα. Η Αρια, που ανέκαθεν ήταν η αδυναμία μας, παρότι δείχνει συγκροτημένη και ήρεμη, έχει αφήσει την εμπάθεια να την κυριεύσει και δεν φροντίζει, όπως λέγαμε στην αρχή, να γνωρίσει τον άνθρωπο που κρίνει. Αλλά είναι, αυτές οι δυο, οι κόρες Σταρκ και θέλουμε να πιστεύουμε ότι η πίστη τους στο όνομά τους και στον Βορρά θα επικρατήσει της επικίνδυνης αντιζηλίας τους.

got 706 607

Walking’s good, fighting’s better, fucking’s best Και φτάνουμε στη σημαντικότερη αλυσίδα (τι ειρωνική λέξη) γεγονότων που διαμόρφωσαν αυτό το επεισόδιο και το μέλλον του πολέμου. Ο Τζον και τ’ αγόρια του περπατούν πέρα από το τείχος. Παρά την παγωνιά και τον ελλοχεύοντα τρόμο, βρίσκουν ευκαιρία και για ένα catch up σε διαδοχικά ζεύγη. Ο Γκέντρι έχει την τιμητική του στα πειράγματα, αλλά ταυτόχρονα οι άντρες μοιάζουν να θέλουν να λύσουν τα ζητήματά τους, για να έχουν ήσυχες τις συνειδήσεις τους πριν το θάνατο που υποψιάζονται ότι μπορεί και να έρθει, στο τέλος της παράλογης αποστολής τους, να παγιδέψουν έναν wight και να τον πάνε στη Σέρσεϊ.

got 706 607

Ο Γκέντρι μπορεί να μην έχει ξαναδεί χιόνι, αλλά ο Τζον βρίσκεται στο στοιχείο του κι ο Τρόμουντ ακόμα παραπάνω, πράγμα που τον κάνει ιδιαίτερα ομιλητικό, ως και χορατατζή. Μέσα, όμως, στ’ αστεία του, λέει και μια μεγάλη, εκ βαθέων αλήθεια: ο Τζον σκέφτεται εάν πρέπει να γονατίσει μπροστά στην Ντενέρις ώστε να υποστηριχθεί από το στρατό της. Ο Μανς Ρέιντερ, ο ένδοξος και σεβαστός αρχηγός των Ελεύθερων, ή των Άγριων, δεν γονάτισε ποτέ σε κάνεναν - και τόσοι άντρες πλήρωσαν με τη ζωή τους για την περηφάνια του. Ετσι ο Τζον έχει πάρει την έγκριση μιας, τουλάχιστον, από τις αντικρουόμενες πλευρές που συγκροτούν τις δυνάμεις του.

Σε άλλο πηγαδάκι, ο Θόρος, ο Μπέρικ κι ο Σκύλος δουλεύουν τον Γκέντρι ψιλό γαζί, που διαρκώς παραπονιέται, αυτή τη φορά επειδή η Μελισσάνδρη απλώς τον έγδυσε και πήγε να τον αφαιμάξει: όπως επισημαίνει ο Σκύλος, τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι και πολύ χειρότερα, fuck!

got 706 607

Ο Τζον με τον Τζόρα μοιράζονται εμπειρίες των πατεράδων τους: πώς ο Τζον εκδικήθηκε τους στασιαστές για τη δολοφονία του Τζέορ, πώς ο Νεντ ήθελε να εκτελέσει τον Τζόρα και τώρα οι γιοι τους βρίσκονται σύμμαχοι. Και παρά την ευγενική προσφορά του Τζον, ο Τζόρα αρνείται να πάρει πίσω το ξίφος που ο πατέρας του είχε δώσει στον Τζον, θεωρώντας ότι ο δικός του γιος έχει χαθεί για πάντα: ντρόπιασε το όνομα της οικογένειάς του, ενώ ο Τζον είναι έτοιμος να δοξάσει ένα όνομα που στην πραγματικότητα δεν του ανήκει ούτε τυπικά, ούτε ουσιαστικά. Η μοίρα σου είναι αυτό που τη φτιάχνεις να είναι.

got 706 607

Ο Τόρμουντ κι ο Σκύλος μπορεί να είναι από τα πιο γεμάτα ενέργεια δίδυμα της σειράς. Ο Σκύλος δεν πάει τους κοκκινομάλληδες. Ο Σκύλος δεν πάει κανέναν στην πραγματικότητα, fuck, και ο Τόρμουντ αποφασίζει να το προσεγγίσει ψυχαναλυτικά: είσαι κακιασμένος επειδή όταν ήσουν μικρός σ’ έσπρωξαν στη φωτιά και κάηκες; Ο Σκύλος δεν μοιάζει πολύ πρόθυμος για ανάλυση (suck my dick και fuck you cunt, η μόνιμη απάντησή του σε διάφορες παραλλαγές), αλλά το ενδιαφέρον του ξυπνά όταν ο Τόρμουντ φέρνει τη συζήτηση την ποθητή του, την Μπρίεν, με την οποία, how cute, θέλει να κάνει μωράκια που θα είναι τεράστια και θα κατακτήσουν τον κόσμο!

got 706 607

Death is the enemy Ο Μπέρικ με τον Τζον έχουν περισσότερα κοινά απ’ όσα φαντάζεσαι με την πρώτη. Κι οι δυο έχουν επιστρέψει από το θάνατο: ο Μπέρικ έξι φορές χάρη στον Θόρος, ο Τζον μία χάρη στη Μελισσάνδρη, κι οι δυο στην πραγματικότητα χάρη στον Θεό της Φωτιάς ή, όπως λέει ο Μπέρικ, χάρη σε κάτι ακόμα σημαντικότερο. Στην επιθυμία για ζωή. Ο θάνατος είναι ο εχθρός και ενάντια σ’ αυτόν πολεμούν. Κι οφείλουν να κρατήσουν το θάνατο μακριά από τους ανθρώπους τους - αυτός και τίποτε παραπάνω είναι ο στόχος τους στη ζωή. (και ναι, αυτό μπορεί να ισχύει για τον Μπέρικ, που είναι σιτεμένος, ταγμένος και μονόφθαλμος, αλλά όχι, ο Τζον έχει όλη τη ζωή μπροστά του, θέλουμε να κάνει θαύματα και πολλά Τζονάκια που θ’ απολαμβάνουν το νέο Γουέστερος!).

got 706 607

got 706 607

A bear. Big fucker. The bear has blue eyes. Κι η μάχη ξεκινά. Βλέπεις την αρκούδα wight, τεράστια, με απίθανο εφέ, πειστική και πάρα πολύ τρομακτική, πρώτα να ξεκάνει τους αναλώσιμους της παρέας, αλλά μετά να τραυματίζει τον Θόρος. Κι αναρωτιέσαι: γίνονται και τα ζώα wights; Πού να ‘ξερες. Γιατί ναι, είχαμε δει τα νεκρά άλογα των νεκρών καβαλάρηδων, αλλά κάπως νομίζαμε ότι αυτά πηγαίνουν έτσι κι αλλιώς σετάκι. Εδώ να σημειώσουμε ότι ο ρόλος του Σκύλου γίνεται όλο και πιο σημαντικός στη σειρά, οι άνδρες οδεύουν προς το βουνό με την κορυφή που μοιάζει με αιχμή βέλους επειδή εκείνος το είδε στη φωτιά, η φλεγόμενη αρκούδα στέκεται μπροστά του και κοιτάζονται, παρότι ο Σκύλος αποστρέφει το βλέμμα από κάθε φλόγα και κάτι ήξερε ο Τόρμουντ με την ψυχανάλυση. Την αρκούδα σκοτώνει το μαχαίρι του Τζόρα, ο Θόρος συνέρχεται, αλλά από εκεί που ήρθε η – νεκρή – αρκούδα, προφανώς έρχονται κι άλλοι.

got 706 607

Ανεβαίνοντας, ο Τζόρα λέει στον Θόρος ότι είναι ο πιο γενναίος άντρας που είχε δει στη ζωή του, στη μάχη του Πάικ όπου είχαν πολεμήσει μαζί – ο πιο μεθυσμένος σίγουρα, ανταπαντά ο Θόρος κι αυτή η μικρή σκηνή που μοιάζει άσκοπη, παίρνει στην πορεία τη σημασία της.

got 706 607

got 706 607

Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα Ο Τζον και τ’ αγόρια του βλέπουν τα ζόμπι, ένα μικρό τάγμα και τους στήνουν ενέδρα. Επιτίθενται, σε μια μάχη αλλόκοτη, κυρίως ηχητικά, όπου ακούονται εναλλάξ ξίφη, κόκκαλα που σπάνε και γρυλίσματα. Όταν σκοτώσεις έναν απέθαντο, μαθαίνουμε, εξαϋλώνονται κι όλοι όσοι εκείνος έχει μεταλλάξει κι έτσι οι άντρες καταφέρνουν να παγιδεύσουν ένα κακόμοιρο ζόμπι που ρίχνει κάτω η γροθιά του Τόρμουντ και κρατά κάτω το βάρος του Σκύλου. Κι εκεί, πάνω στην προσωρινή επιτυχία, ακούνε – πριν δουν – την αληθινή στρατιά που πλησιάζει. Ο Γκέντρι τρέχει μόνος πίσω στο Eastwatch να στείλει ειδοποίηση στην Ντενέρις, αλλά οι υπόλοιποι αναγκάζονται να διασχίσουν μια παγωμένη λίμνη που σπάει προοδευτικά, με τις ορδές αφιονισμένων νεκρών στο κατόπι τους. Κι είναι και πολλοί οι άτιμοι οι νεκροί.

got 706 607

Man is an island Σε μια σεναριακή και σκηνθετική ιδέα που μοιάζει εκπληκτική, το βάρος των νεκρών σπάει τον πάγο γύρω από τον Τζον και τους υπόλοιπους, κάποιοι wights χάνονται στα παγωμένα νερά αλλά στην πραγματικότητα η ομάδα βρίσκεται περικυκλωμένη, μπλοκαρισμένη κι ακίνητη. Εν τω μεταξύ, ο Γκέντρι αντί να κάνει πια κουπί στην αιωνιότητα, τρέχει χωρίς σταματημό αλλά τα καταφέρνει και φτάνει στον Κρεμμύδη με το μήνυμα – ανακούφιση, λέμε, θα έρθει η Ντενέρις και θα σώσει (πάλι) την κατάσταση.

got 706 607

got 706 607

got 706 607

Ο Θόρος, έχοντας κάνει το έργο του κι έχοντας λάβει την αναγνώρισή του, πεθαίνει – άρα αυτή είναι και η τελευταία ζωή τού Μπέρικ, μια και δεν θα έχει δίπλα του τον ιερέα του Θεού του Φωτός να τον αναγεννήσει. Ο Μπέρικ έχει ένα πλάνο: ο Βασιλιάς της Νύχτας, πάνω στο νεκρό του άλογο, ανάμεσα στους νεκρούς υπασπιστές του, κοιτάζει από μακριά. Αν σκοτώσουν αυτόν, θα πεθάνει όλη η Στρατιά, την οποία εκείνος μετάλλαξε σε wights. Μπορούν να το τολμήσουν – ο Μπέρι κι ο Τζον, οι δυο άντρες που επέστρεψαν από το θάνατο στη ζωή για ένα σκοπό, που μπορεί να είναι αυτός. Kill him.

got 706 607

Όμως οι άντρες περιμένουν. Και κρυώνουν. Και αναλογίζονται εάν θα έρθει η Ντάνι και τι άλλο μπορούν να κάνουν. Μέχρι που ο Σκύλος (damn cunt fuck) κάνει τη βλακεία του: πετά πέτρες στους νεκρούς απέναντι για πασατέμπο, αλλά ουπς, εκείνοι με τα πολλά αποφασίζουν ν’ ανταπαντήσουν. Και τώρα η μάχη είναι άνιση, σώμα με σώμα, σώμα με πτώμα. Ο Τζόρα σώζει τον Τζον. Ο Σκύλος σώζει τον Τόρμουντ. Αλλά ο κλοιός γίνεται ασφυκτικός και τα πράγματα μοιάζουν δυσοίωνα για τους ζωντανούς.

got 706 607

got 706 607

got 706 607

Εκεί όπου ο αγώνας μοιάζει σίγουρα χαμένος, έρχεται η Ντάνι με τα δρακάκια (γιατί γι’ αυτήν και για εμάς θα είναι πάντα παιδιά) και καίει τη στρατιά των νεκρών (αλήθεια, πώς δεν λιώνει όλος ο πάγος ολόγυρα;) και φυσικά τσεκάρει κι από τη ράχη του Ντρόγκον να βεβαιωθεί ότι ο Τζον είναι καλά – κι αυτός το ίδιο, αχ.

got 706 607

got 706 607

Αλλά ο Night King είναι ο μόνος που ξέρει στ' αλήθεια ποια κίνηση πρέπει να κάνει, υπολογισμένα και ψύχραιμα και μ’ ένα παγωμένο ακόντιο σκοτώνει τον ένα Δράκο της Ντενέρις - τέτοια στενοχώρια είχαμε να νιώσουμε από τον Χόντορ. Οι άντρες κοιτούν σοκαρισμένοι, θλιμμένοι, τρομοκρατημένοι, κι όσο ο Night King ετοιμάζει το δεύτερο ακόντιο, ο Τζον προτρέπει την Ντάνι να πάρει άντρες και δράκους και να φύγει, αφήνοντάς τον μέσα στο παγωμένο νερό, μ' ένα μάτσο απέθαντος να τον πλησιάζουν λαίμαργα.

got 706 607

Ο Βασιλιάς της Νύχτας έκανε τη δουλίτσα του, μαζεύει τους δικούς του και ξεκινούν πάλι το περπάτημα. Ο Τζον είναι, όμως, ζωντανός κι η στρατιά δεν θέλει να το αφήσει έτσι αυτό για πολύ.

got 706 607

Μόνος εναντίον όλων, ο Τζον δέχεται βοήθεια από την πιο απρόσμενη πλευρά: είναι ο θείος Μπέντζεν που εμφανίζεται σαν από μηχανής Θεός, εκπληρώνοντας, μάλλον τον σκοπό και βρίσκοντας το τέλος του.

got 706 607

got 706 607

Η αποστολή εξετελέσθηκε, ο wight μπαίνει στη βάρκα για Κινγκς Λάντινγκ, αλλά η Ντάνι θρηνεί, το ίδιο και τα Δρακάκια της. Λίγο ελαφραίνει τη θλίψη της η έλευση ενός Τζον, σε συσκευασία παγοκυψέλης, αλλά ζωντανού.

got 706 607

got 706 607

I’m sorry Και να η πρώτη παρολίγο ερωτική σκηνή μεταξύ Ντάνι και Τζον, γιατί κάτι μας λέει ότι θ' ακολουθήσουν κι άλλες. Ο Τζον απολογείται, αλλά η Ντάνι του εξηγεί ότι τουλάχιστον, έστω μ' αυτό το κόστος, τώρα ξέρει για τους Νεκρούς κι έχει το κίνητρο να πολεμήσει τον Night King ακόμα περισσότερο, γιατί σκότωσε το παιδί της. Εκείνη ορκίζεται ότι θα τον καταστρέψουν μαζί, ο Τζον ορκίζεται - χωρίς συζήτηση, χωρίς εγκρίσεις, χωρίς μια ενημέρωσε στη Σάνσα - πίστη στην Ντάνι ως βασίλισσά του, «My Queen» της λέει και τα μάτια τους κλειδώνουν.

got 706 607

Ελπίζω να το αξίζω του λέει η Ντενέρις, εκείνος κρατά και λίγο παραπάνω το χέρι της (κάτι έμαθες Τζον Σνόου), αλλά η Ντάνι έχει αποφασίσει να μην κάνει τις μαλακίες του παρελθόντος με τους άντρες και τον αφήνει, γυμνό και τυλιγμένο με τη γούνα του.

got 706 607

Ωχ Είναι η τελευταία σκηνή - και η αρχή ενός κάποιου τέλους. Τι τραβούν οι νεκροί με αλυσίδες από το παγωμένο νερό; Ενας δράκος. Μεγάλος. Με μπλε μάτια. Πώς θ' αλλάξει τώρα αυτό την ισορροπία του πολέμου; Και θα μπορέσουν οι δυο δράκοι τις φωτιάς κι ο ένας, φρικτός, δράκος του πάγου, να πολεμήσουν ο ένας τον άλλον, ενώ είναι αδέλφια;

got 706 607

got 706 607

got 706 607

Διαβάστε περισσότερα για το «Game of Thrones» εδώ και ραντεβού την ερχόμενη Δευτέρα για την ανασκόπηση του επεισοδίου #707 και φινάλε της σεζόν!

Εν τω μεταξύ, δείτε εδώ το trailer του «Game of Thrones» #707, όπου :


Διαβάστε τα recaps της 7ης σεζόν «Game of Thrones» εδώ:

Περισσότερο Game of Thrones