Το «Emily in Paris», η νέα σειρά 10 επεισοδίων του Netflix, έχει σε κάθε της πλάνο τη σφραγίδα του Ντάρεν Σταρ. Ο δημιουργός σειρών που έγραψαν ιστορία στην αμερικανική τηλεόραση, από το «Beverly Hills 90201» ως το «Sex and the City», ξέρει πώς να πιάνει τον παλμό της εποχής, να γεμίζει τις ιστορίες του με ό,τι πιο ανώδυνο και μαζί ελκυστικό. Κι εδώ βρίσκεται σε μια από τις πιο... τιθασευμένες, αλλά και χαριτωμένες στιγμές του.
Διαβάστε ακόμη: West Wing 2020. Δείτε το trailer για το επεισόδιο-reunion της εμβληματικής σειράς
Η Εμιλι είναι μια Αμερικανίδα millenial, μια μαρκετίρ από το Σικάγο: ως τέτοια, είναι πειθαρχημένη, οργανωτική, μανιώδης με τη δουλειά της, φιλόδοξη, μεθοδική. Οταν, από ένα γύρισμα της τύχης, αναλαμβάνει να «διδάξει το american way» στο ψηφιακό μάρκετινγκ σε μια παριζιάνικη θυγατρική της εταιρείας όπου δουλεύει, πιστεύει πως μπροστά της ανοίγεται το πέλαγος της ευτυχίας. Αλλά όχι: οι Γάλλοι που θα γνωρίσει στον καινούριο της, υιοθετημένο τόπο, είναι... Γάλλοι: καπνίζουν αρειμανίως, είναι «πολιτισμένα» σεξιστές, κυνικοί και υπερόπτες. Και, franchement, δεν μπορούν να καταλάβουν τι θα τους προσφέρει μια Αμερικανίδα βασικιά, που θεωρεί τη μοιχεία αμάρτημα και τακτοποιεί τα φλερτ της, όπως τα χρωματιστά φουλάρια στο συρτάρι της, με βάση το ντεσέν και την ποιότητα.
Το «Emily in Paris» δεν έχει την πνευματώδη ειρωνία, ούτε την απολαυστική και ουσιώδη κριτική των σχέσεων που είχε το «Sex and the City»: είναι light, διαμετρικά αντίθετο με τις τεράστιες ποσότητες βούτυρου και σαμπάνιας που καταναλώνονται στην οθόνη. Είναι, όμως, η σειρά που σου φτιάχνει τη διάθεση και σου δίνει και ιδέες accessorizing, κυρίως για τους παρακάτω πέντε λόγους.
Τα ρούχα και το φαγητό Είναι τα φετίχ της σειράς. Η Λίλι Κόλινς ως Εμιλι απογειώνει τη μόδα του σήμερα-αύριο, με πρόθεση fun. Η Φιλιπίν Λερουά-Μπολιέ, ως σαγηνευτική και σνομπ διευθύντρια του γραφείου, πιάνει την άλλη πλευρά, την κομψή, διακριτικά αποκαλυπτική, το κλασικό γαλλικό je ne sais quoi. Ο συνεργάτης Ζιλιέν βάζει το χρώμα στην ανδρική μόδα, ο παρφιμιέ Αντουάν φορά τα κοστούμια σαν να μην έχουν ξαναϋπάρξει, ο κυριολεκτικά boy-next-door Γκαμπριέλ δίνει γαλλική φινέτσα στο casual. Κι αν η δουλειά της Εμιλι την τοποθετεί στο επίκεντρο της μόδας, η διασκέδασή της τη μεταφέρει στις γαστριμαργικές απολαύσεις του Παρισιού, από ένα κρουασάν βουτύρου στο χέρι, μέχρι τα ωραιότερα και πιο καινούρια εστιατόρια - μυστικά της πόλης.
Ο αντι-γαλλισμός Είναι εξαιρετικά διασκεδαστικός. Οι Γάλλοι ήρωες της σειράς παρουσιάζονται με τρόπο που εξόργισε τους Γάλλους θεατές της σειράς, όχι διαφορετικά απ' όπως είχε εξοργίσει το ελληνικό κοινό το «My Big Fat Greek Wedding». Τα χαρακτηριστικά τους είναι απόλυτα κλισέ, αλλά τα κλισέ δημιουργήθηκαν για κάποιο λόγο. Και, τέλος πάντων, δεν είναι κακό να ρίξουμε ένα χαμόγελο στο γαλλικό σωβινισμό, το αντίστροφο συμβαίνει τόσο συχνά.
Οι ωραίοι κι οι ωραίες Είναι άφθονοι και άφθονες, για όλα τα γούστα. Κι αν η Λίλι Κόλνις, μια νεο-waif με μεγάλα μαλλιά και δυναμικά φρύδια είναι από καιρό γνωστή, η αποκάλυψη της σειράς είναι ο Λικά Μπράβο, ο ολόφρεσκος ζεν-πρεμιέ που έχει, ήδη, ξεκινήσει να κάνει τη μία φωτογράφιση και συνέντευξη μετά την άλλη.
Το Παρίσι Την πολύμηνη και που 'σαι εποχή της πανδημίας και των περιορισμών της, μια βόλτα στο Παρίσι είναι βάλσαμο. Η σειρά πιάνει και άνοιξη και φθινόπωρο, και πάρκα και γέφυρες, και υπέροχα επιβλητικά κτίρια και πολυκατοικίες πέντε αιώνων και μοντερνισμό και Λούβρο. Μέχρι να ξαναπάμε...
Η millenial αισιοδοξία Για να υπάρχει οτιδήποτε, πρέπει να υπάρχει στο instagram, αυτός είναι ο κανόνας της Εμιλι και στη ζωή και στη δουλειά της. Το κινητό της είναι προέκταση του χεριού της (ωραία η πλαϊνή λαβή), η ζωή της απαθανατίζεται με φωτογραφίες και stories και hashtags - αλλά είναι όλη χαρούμενη, ακόμα κι η θλιμμένη. Το «Emily in Paris» έχει κάτι από τη γοητεία των εκπατρισμένων Αμερικανών στην Ευρώπη και κάτι από τον αυθεντικό αμερικανικό ενθουσιασμό με τη γηραιά ήπειρο. Και κάτι από μια πηγαία πεποίθηση ότι, στρίβοντας τη γωνία του μπουλβάρ, όλα θα πάνε καλά.