Η Μοντ Κραγιόν («μολύβι», στα γαλλικά, το επώνυμό της), ζει μέσα στο άγχος. Μητέρα δυο παιδιών, χωρισμένη από τον πατέρα τους με τον οποίο ενίοτε... συνευρίσκεται από συνήθεια, παλεύει επιπλέον να τα βγάλει πέρα με τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις, ως αγωνιζόμενη αρχιτέκτονας. Ολα αυτά πρόκειται ν' αλλάξουν, τη στιγμή που η Μοντ θα κερδίσει το διαγωνισμό για τον επανασχεδιασμό του καμπαναριού της Παναγίας των Παρισίων (με budget, φυσικά, 121 εκατομμύρια ευρώ) και, ταυτόχρονα, θα ξανασυναντήσει τον παιδικό της έρωτα.
Διαβάστε ακόμη: Βαλερί Ντονζελί | Η νίκη της ανήκει
Η σκηνοθέτης και ηθοποιός Βαλερί Ντονζελί (που κρατά εδώ και τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Μοντ, δίπλα στον ακαταμάχητο Πιερ Ντελαντονσάν του «Αγνωστου της Λίμνης»), μας είχε ενθουσιάσει με το «Πολεμώντας για τη Νίκη» το 2011. Ομολογουμένως, οι πριν και μετά ταινίες της, με πιο πρόσφατη το «Marguerite et Julien», δεν ανταποκρίθηκαν στις δημιουργικές υποσχέσεις της.
Κι αν κρίνει κανείς από το τρέιλερ του «Notre Dame» (δείτε το παρακάτω), της νέας ταινίας της Ντονζελί που βγαίνει στις γαλλικές αίθουσες τον Δεκέμβριο, ούτε κι αυτή πρόκειται για τίποτε πιο φιλόδοξο από μια χαριτωμένη, ίσως λίγο κοινότυπη, ρομαντική κομεντί. Με εξαίρεση το γεγονός ότι η Ντονζελί πρόλαβε να ενσωματώσει στο σενάριό της την καταστροφή του καμπαναριού της Παναγίας των Παρισίων, που συνέβη μόλις τον Απρίλιο και τον κατοπινό διαγωνισμό για την αποκατάστασή του. Ή, ίσως, αυτή η γρηγοράδα να ευθύνεται και για το «χαριτωμένο, λίγο κοινότυπο» της ιστορίας.