Ελλάδα 1986-1987, λίγο πριν την πτώση του υπαρκτού σοσιαλισμού και μόλις στο τέλος του Ψυχρού Πολέμου. Οι κυριότερες προτεραιότητες της Ανθής είναι τα ανθρώπινα ιδανικά, η επανάσταση και πάνω απ' όλα η επιθυμία της να σώσει τον κόσμο. Σε αυτό το σημείο, η Ανθή είναι σε θέση να χειριστεί τα καθημερινά προβλήματα: το οικογενειακό χρέος, τους λογαριασμούς, την ανατροφή ενός έφηβου γιου και ακόμη και τη γραφειοκρατία για την υιοθεσία ενός κοριτσιού. Μόνο που της λείπει ο Χρήστος, της λείπει πάρα πολύ. Ο Χρήστος βρίσκεται μακριά σε επαγγελματικό ταξίδι στη Μόσχα, βιώνοντας από πρώτο χέρι τον εκφυλισμό της Σοβιετικής Ενωσης. Η Ελλάδα αλλάζει, ο κόσμος αλλάζει και μαζί τους ο Χρήστος φαίνεται να αλλάζει κι αυτός.
Αυτή είναι η υπόθεση του υβριδικού «Bella», της νέας 25λεπτης ταινίας της Θέλγιας Πετράκη που θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Διαγωνιστικό Τμήμα Μεσαίων και Μικρού Μήκους Ταινιών στο φεστιβάλ Visions du Réel της Ελβετίας, το κατεξοχήν φεστιβάλ για το ανήσυχο σινεμά του σήμερα, το σινεμά που δοκιμάζει τα είδη και αναμετριέται με τα γνωστά όρια του σινεμά όπως το ξέραμε.
Το φετινό Visions du Réel διεξάγεται από τις 24 Απριλίου μέχρι τις 2 Μαίου 2020 στην ελβετική πόλη Νιόν.
Η Θέλγια Πετράκη είναι σκηνοθέτης, σεναριογράφος και ανθρωπολόγος. Την γνωρίσαμε το 2012 με το μικρού μήκους «Pray», με ταξίδια σε πολλά διεθνή φεστιβάλ, τη συναντήσαμε ξανά το 2015 με το ντοκιμαντέρ «Εγώ και οι Αλλοι» και το 2016 την είδαμε να διακρίνεται με το ευφάνταστο «Η Χέλγκα Είναι στο Λουντ» που έφτασε μέχρι το Φεστιβάλ του Κλερμόν-Φεράν και έκανε γνωστό το όνομα της δημιουργού της.
Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες για τη Θέλγια Πετράκη στο κανάλι της στο Vimeo.