Ο Ματ Σκάντερ είναι ένας πρώην αστυνομικός που τώρα δουλεύει ως ιδιωτικός ντετέκτιβ στην πλαϊνή πλευρά του νόμου. Ο Σκάντερ αναλαμβάνει απρόθυμα και διεκπεραιωτικά ν’ ανακαλύψει την αλήθεια πίσω από την απαγωγή και δολοφονία της συζύγου ενός μεγαλεμπόρου ναρκωτικών, όμως η αναζήτηση θα τον φέρει μπροστά σε μια υπόθεση πολύ πιο σύνθετη απ’ ό,τι φανταζόταν, αλλά και στο δικό του σκοτεινό παρελθόν που προσπαθεί επίμονα να αγνοήσει.
Ο Σκοτ Φρανκ είναι περισσότερο γνωστός – κι επιτυχημένος – ως σεναριογράφος, μεταξύ άλλων του «Out of Sight» του Στίβεν Σόντερμπεργκ και η σχέση του με αυτόν το σκηνοθέτη είναι προφανής. Η ταινία που στήνει ο Φρανκ είναι συμπαγής, γεμάτη αυξανόμενη ένταση, με προσοχή στο στιλ και στην αισθητική, ένα στιβαρό νεονουάρ με καθηλωτική σκηνοθεσία έστω κι αν η ουσία γίνεται προβλέψιμη όσο προχωρά η δράση. Φυσικά η ιστορία εμπεριέχει και τα απαραίτητα συγκινησιακά στοιχεία, στο προφίλ ενός μικρού άρρωστου αγοριού που θα βοηθήσει τον Σκάντερ στην αποστολή του και στην ενδοσκόπησή του.
Ακόμα περισσότερο, ωστόσο, το φιλμ είναι μια θαυμάσια αξιοποίηση του εκτοπίσματος του Λίαμ Νίσον που, την τελευταία δεκαετία, έχει εξελιχθεί σ’ έναν Ρόμπερτ Μίτσαμ του σήμερα. Αναδύοντας μια αίσθηση αρρενωπότητας, εξουσίας και ξεχασμένης συνείδησης, ο Νίσον επιβάλλεται, ξανά, στην οθόνη με το κύρος τσαλακωμένων σταρ παλαιότερων εποχών, μετατρέποντας ένα καλαίσθητο θρίλερ χωρίς εκπλήξεις, σε μια, απρόσμενα, σχεδόν εθιστική περιπέτεια μοναχικής δράσης.