H Mάντι είναι μία 32χρονη «Man Eater», όπως θα την περιέγραφαν στο 80ς hit τους οι Hall & Oats. Ομορφη, σέξι, κάνει περιστασιακές σχέσεις, αποφεύγει τη δέσμευση - τόσο, που όταν οι άντρες την ερωτεύονται, εκείνη τους μπλοκάρει. Μένει ακόμα στη γενέτειρά της το Μόντοκ, το παραθαλάσσιο θέρετρο του Λονγκ Αϊλαντ που καταφεύγουν εύποροι Νεούορκέζοι. Δεν έφυγε ποτέ από το σπίτι της μητέρας της, που όμως δεν μπορεί πια να συντηρήσει με τις περιστασιακές δουλειές της ως μπαργούμαν ή οδηγός Uber. Ειδικά τώρα που οι φόροι περιουσίας έχουν αυξηθεί κατακόρυφα και η τοπική τροχαία της κατέσχεσε το αυτοκίνητό της για απλήρωτες κλήσεις. Οταν το μάτι της πέφτει σε μία περίεργη αγγελία, πιστεύει ότι βρήκε τη λύση στο αδιέξοδό της.
Ο Πέρσι είναι ένας εσωστρεφής, ντροπαλός 19χρονος. Οι γονείς του τον μεγάλωσαν με αγάπη, υπερπροστασία κι εμμονές - στα καλύτερα σχολεία, αλλά με την προϋπόθεση να φοιτήσει στο Πρίνστον, με όσα τεχνολογικά gadgets επιθυμεί αλλά να ξέρουν τα passwords του. Η οικογένεια του Πέρσι ανήκει στους εύπορους Νεούορκέζους που έχουν το εξοχικό τους στο Μόντοκ και αυτό είναι το τελευταίο του καλοκαίρι πριν φύγει για το κολλέγιο. Μόνο που οι γονείς του με τρόμο συνειδητοποιούν ότι ο γιος τους είναι τόσο άβγαλτος, που θα υποφέρει στο Πρίνστον. Βάζουν λοιπόν μία αγγελία, όπου αναζητούν μία νεαρή κοπέλα να τον βγάλει από το καβούκι του, να τον ξεπετάξει. Αν η αποπλάνηση πετύχει, εκείνη μπορεί να έχει δώρο το παλιό αυτοκίνητο της οικογένειας. Κι έτσι η Μάντι μπαίνει στη ζωή του Πέρσι...
Η υπόσχεση αυτής της R-Rated κομεντί είναι να προσφέρει στο κοινό μία μπουφόνικη αρπαχτή. Μία ερωτική φάρσα με μπόλικο καφρικό, εφηβικό χιούμορ, χοντροκομμένα υπονοούμενα για το σεξ και την Τζένιφερ Λόρενς γυμνή. Και τα κάνει όλα αυτά. Αλλά, προς έκπληξή μας, προσφέρει και πολλά παραπάνω.
Ο Τζιν Σταπνίσκι («Good Boys») δεν είναι διαθετημένος να παραμείνει στην ξεπέτα της σεξοκωμωδίας. Η προϊστορία του ως σεναριογράφος στο «The Office» εγγυάται ένα σενάριο (το συνυπογράφει με τον Τζον Φίλιπς) που οδηγεί με αυτοπεποίθηση την φάρσα σε πιο βαθιά νερά, με έξυπνους διαλόγους και φλεγματικές ατάκες που εξισορροπούν τα εμπορικά τρικ και τις ευκολίες.
Πάνω από όλα: ο Σταπίνσκι μάς αποπλανεί κι εμάς γιατί εμποτίζει την ταινία του με ανατρεπτική αβρότητα, ειλικρίνεια και τρυφερό βλέμμα. Μια κωμωδία για έναν άβγαλτο Πρωτάρη, που μια μεγαλύτερή του τον αποπλανεί, δεν είναι και... Risky Business - το σινεμά έχει εξαντλήσει την ιδέα πολλές φορές στο παρελθόν. Το να μη θέλει όμως ο έφηβος να αποπλανηθεί είναι ένα σημείο των μιλένιαλ αποξενωμένων καιρών. Κι ο Σταπίνσκι σκύβει πάνω στο φαινόμενο των «κλεισμένων στο δωμάτιο και τον εαυτό τους» αγοριών με σατιρική, πικάντικη διάθεση, περιέργεια, αλλά και κατανόηση. Οση θα δείξει και στα «εύκολα», ξανθά, ανέμελα κορίτσια. Που αγαπούν το σεξ, αλλά όχι την οικειότητα.
Κι επιτέλους, η Τζένιφερ Λόρενς αποκτά την ευκαιρία να αποδείξει ότι είναι μεγάλη κομεντιέν. Οχι μόνο σε indie οσκαρικές σάτιρες. Αλλά σε φουλ μπραβάντο κωμωδίες. Στο ρόλο της Μάντι φανερώνει όλο της το οπλοστάσιο. Μπορεί να είναι σέξι, προκλητική, ζουμερή και να το παίρνει πίσω με γενναίο goofy αυτοσαρκασμό. Μπορεί να είναι αντράκι στο σλάπστικ σωματικό της χιούμορ και, ξαφνικά, με ένα υγρό ακίνητο βλέμμα, να συνδεθεί με το εύθραυστο, γλυκό, κοριτσίστικο κύτταρό της.
Υπέροχος όμως κι ο 21χρονος Αντριου Μπαρθ Φέλμαν (ήδη σταρ στο Μπρόντγουεϊ, με το μιούζικαλ «Dear Evan Hansen»). Δεν χρησιμοποιεί το nerd/loser προσωπείο ως εύκολο εύρημα. Εχει φρένο, κρατά ισορροπίες, εμπλουτίζει το σχήμα με νατουραλισμό. Κυρτώνει όλο του το σώμα σε μία άβολη στάση με κωμικό timing που θυμίζει τον 80ς αντίστοιχο Αντονι Μάικλ Χολ, αλλά παράλληλα η ερμηνεία του έχει μία ακαταμάχητη, old-soul αισθαντική μελαγχολία.
Κάπως έτσι μία αλά Φαρέλι κωμωδία αποκτά αναπάντεχα μία Τζον Χιουζ καρδιά. Μία καλογραμμένη κομεντί που, φυσικά δεν αποφεύγει τα προβλέψιμα κλισέ, αλλά με έναν τρόπο τα κάνει να λειτουργούν. Ναι, δεν είναι σπουδαία, αλλά είναι μια καλοδουλεμένη κωμωδία που λειτουργεί γλυκά, ευκολόπιοτα, καλοδεχούμενα - σαν συνταγή για ένα comfort food που απολαμβάνεις απενεχοποιημένα.