Ο μεσήλικας Χαβιέρ είναι κοινωνικός λειτουργός σ' ένα αναμορφωτήριο. Με μεγάλη πείρα, τρυφερότητα κι ενδιαφέρον πλησιάζει τα ανήλικα παιδιά που έχουν βρεθεί εκεί για παραβατική συμπεριφορά κι εκείνα μοιάζουν να τον αγαπούν και να τον εμπιστεύονται. Οπως και ισάξια τον εκτιμούν οι συνάδελφοι, αλλά και οι αστυνομικές αρχές που συνεργάζεται. Οταν σχολάει όμως φεύγει από την πόλη κι εξαφανίζεται στα βουνά. Εκεί έχει χτίσει το απομονωμένο του σπίτι και την ήρεμη ζωή του με τη γυναίκα του Αντέλα και τα δυο τους σκυλιά.

Κανείς δε θα περίμενε λοιπόν ότι ο Χαβιέρ θα παρανομούσε. Θα συμφωνούσε με τη 14χρονη Ιρένε, τρόφιμο του ορφανοτροφείου, να τη βοηθήσει να δραπετεύσει και να της δώσει καταφύγιο στο σπίτι του. Η Ιρένε είναι τριών μηνών έγκυος κι ο Χαβιέρ έχει σχέδιο: θα της παρέχουν το ασφαλέστερο περιβάλλον για να γεννήσει, θα της δώσουν χρήματα για να συνεχίσει τη ζωή της κι εκείνοι θα κρατήσουν το παιδί σαν δικό τους. Κανείς δε θα μάθει την αλήθεια. Ποτέ όμως δεν υπάρχει τέλειο σχέδιο. Οι άνθρωποι είναι πολύπλοκοι και απρόβλεπτοι. Μέχρι που θα έφτανε ένα άτεκνο ζευγάρι για μία κόρη;

Ο καταξιωμένος στη χώρα του Ισπανός σκηνοθέτης Μανουέλ Μαρτίν Κουένκα ξέρει πολύ καλά να χτίζει ατμόσφαιρα υπόγειας αγωνίας. Γνωρίζεις από την αρχή ότι το ζευγάρι εγκληματεί περιθάλπτοντας μία ανήλικη αγνοούμενη, όμως νιώθεις στο στομάχι ότι η κρυφή ένταση δεν ξεκινάει από εκεί. Η απόμερη ερημιά του σπιτιού στο βουνό έχει κάτι το από καιρό πεθαμένο. Η πάντα μειλίχια συμπεριφορά του Χαβιέρ, μοιάζει καταπιεσμένη. Η φαινομενική ηρεμία της Αντέλα κρύβει τρικυμίες. Δεν είναι η 14χρονη έγκυος κοπέλα, ούτε ο μπλεγμένος με ναρκωτικά σύντροφός της, οι επικίνδυνοι. Ο πραγματικός εφιάλτης ελλοχεύει στο ζευγάρι των ευυπόληπτων μεσοαστών. Μετά από χρόνια άκαρπων προσπαθειών να κάνουν παιδί, η σχέση έχει ραγίσει. Τίποτα δε θα συζητηθεί ανοιχτά, αλλά το αφουγκράζεσαι: η ψυχικά κλονισμένη Αντέλα κι ο αποφασισμένος να αποδείξει ότι είναι ο βράχος της οικογένειας Χαβιέρ θα έκαναν τα πάντα για αυτή την κόρη.

Το σπέρμα αυτής της εμμονής, βουβής και υπόκωφης, είναι που φωλιάζει στα σπλάχνα της ταινίας και γεννά ένταση κι ανησυχία. Κι ενώ ο ρυθμός είναι αργός, το περιβάλλον φιλήσυχο, τα πρόσωπα μειλίχια, ο θεατής εισπράττει ότι τον κίνδυνο που το ζευγάρι εγκυμονεί. Ο Κουένκα θα κρατήσει με γερό χαλινάρι την σταδιακή κλιμάκωση της ιστορίας. Δε θα σταματήσει να παρατηρεί, να ψυχογραφεί τους ήρωες μέσα από μικροστιγμές τους. Θα αποκαλύπτει σταδιακά, ξεκλειδώνοντας μία μία τις πόρτες του σπιτιού, τα μυστικά τους.

Εξαιρετικός στο ρόλο του Χαβιέρ, ο Χαβιέρ Γκιτέρεζ, που κουβαλά μία πραότητα και μία ευθύτητα στο βλέμμα που ξεγελά για τα όσα κρύβονται από κάτω. Ή είναι η εντιμότητα του πρώην του εαυτού, που χάθηκε στην εμμονή; Η Πατρίτσια Λόπεζ Αναΐς κουβαλά το κλειδωμένο σώμα της Αντέλα, με τα συνεχώς σταυρωμένα χέρια πάνω στην ψεύτικη κοιλιά της ως ωρολογιακή βόμβα έτοιμη να σκάσει. Και η Ιρένε Βίργκεζ, ερμηνεύει την Ιρένε σαν 14χρονο παιδί - ένα ειλικρινές αγρίμι, που αρχικά παρεξηγείς αλλά μετά καταλαβαίνεις ότι απλώς ακολουθεί τη φύση και την ηλικία του.

Ο τίτλος της ταινίας δεν είναι τυχαίος. Επιλέγοντάς τον, ο Κουένκα σου δίνει μία τελευταία τροφή για σκέψη, όσο πέφτουν οι τίτλοι τέλους. Το ζευγάρι επιθυμούσε διακαώς μία κόρη - να μεγαλώσει, να φροντίσει, να προστατέψει. Και δεν κατάλαβε ότι την είχε ήδη στο σπίτι του για 6 μήνες.