«Στο Tinder δεν ερωτεύεσαι», θα μπορούσε να είναι ο εύστοχος τίτλος μιας γαλλικής ρομαντικής κομεντί που... αστοχεί να μιλήσει με πραγματικά «μοντέρνο» τρόπο για τις ερωτικές επιλογές μιας σαραντάρας.

Οπου σαραντάρα, τοποθετήστε την Αλεξάντρα Λαμί, γνωστή εντός Γαλλίας και σε όσους μπορεί να απομνημονεύουν ονόματα από την γαλλική showbiz μετά από την επέλαση γαλλικών ταινιών κάθε κινηματογραφική σεζόν στην Ελλάδα. Στο ρόλο της Ζιλιέτ υποδύεται μια γυναίκα που χάνει ακόμη έναν σύντροφο εξαιτίας του μεγαλύτερου ελαττώματός της που είναι ό,τι δεν μπορεί να επιλέξει ποτέ τίποτα.

Η μια της κόρη, κομμώτρια, διαλέγει εδώ και χρόνια το χτενισμά της, η άλλη της κόρη της διαλέγει τα ρούχα και η ζωή την αφήνει να περιφέρεται ανάμεσα σε διλήμματα που πέφτουν στο κενό, φορτώνονται στην ήδη αγχωμένη καθημερινότητά της και την βρίσκουν να χάνει το νόημα ακόμη και όταν το βρίσκει.

Κάπως έτσι θα βρει δύο εραστές που θα την ερωτευτούν (ο ένας είναι από το Tinder - και ναι θα κάνει το λάθος να τον ερωτευεί) και που θα της προσφέρουν δύο επιλογές για να πορευτεί από δω και πέρα στη ζωή της. Και εκείνη θα βρεθεί μπροστά σε ένα (σχεδόν) άλυτο δίλημμα.

Προσοχή, καθώς βρισκόμαστε στα νερά μιας γαλλικής κωμωδίας από αυτές που στην πραγματικότητα βυθίζουν μέσα στα χρόνια όλες τις καλές προθέσεις (για να μην μιλήσει κανείς για τις καλές ιδέες). Κάπως έτσι η αρχικά ενδιαφέρουσα και ανατρεπτική παρουσία της Ζιλιέτ, ως μιας γυναίκας που κακοπερνά λόγω του «ελαττώματός» της, αλλά ταυτόχρονα είναι αυθόρμητη, σεξουαλική και έτοιμη να επαναλάβει ξανά και ξανά τα λάθη της θα μπορούσε να στηρίξει μια ενδιαφέρουσα ματιά πάνω στις δεύτερες (και τρίτες) ευκαιρίες.

Αυτό που κάνει, ωστόσο, τελικά, το «Εσύ Διαλέγεις», είναι να μην σου δίνει δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μια (ρομαντική) κωμωδία της σειράς, μια συρραφή από σκηνές που παίζουν με το δραματικό και το αστείο της υπόθεσης και μια τόσο φτηνή και παρωχημένη αίσθηση για τη θέση της γυναίκας σε ένα κόσμο που κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει ούτε στις ταινίες.