Ενας πάλαι ποτέ διάσημος ραλίστας έχει παραδοθεί άνευ όρων στην φλατ μικροαστική του πραγματικότητα: γκρινιάρα ψυχρή γυναίκα, ξινή έφηβη κόρη και μία βαρετή δουλειά που τον θέλει δάσκαλο οδηγών. Ο καινούργιος 45χρονος μαθητής του όμως έχει κάτι περίεργο πάνω του, ένα θράσος που δεν μπορεί να εξηγήσει. Ειδικά όταν την ώρα του μαθήματος σταματά και τον αφήνει να περιμένει μπροστά από μία τράπεζα. Οταν θα καταλάβει ότι ο πραγματικός του στόχος ήταν να τον απάγει και να τον χρησιμοποιήσει ως οδηγό για τις ληστείες του θα είναι αργά. Θα πιάσει τον εαυτό του να πατάει το γκάζι σε μία περιπέτεια που θα τον φέρει αντιμέτωπο με την αστυνομία, τη μαφία, το συνοδηγό και τον εαυτό του σ' ένα buddy road trip που θα του αλλάξει τη ζωή.

Γυρισμένη στην Αυστραλία, με καναδικά χρήματα, βρετανό σκηνοθέτη και αμερικανούς πρωταγωνιστές, η ταινία είναι όσο αχταρμάς ακούγεται. Από τις πρώτες σκηνές που εμφανίζεται ο Τόμας Τζέιν στην οθόνη με μία ανεκδιήγητη περούκα κι ο Τζον Κιούζακ μπαίνει στο αμάξι του ως κλοσάρ-παρωδία του «Cross Point Blank» εαυτού του, αναγνωρίζεις ότι αυτό που παρακολουθείς είναι κάτι που προσπαθεί επίτηδες να είναι «δεύτερο». Αυτό όμως δεν το κάνει κι αυτόματα b-movie.

Ο βρετανός σκηνοθέτης (με πορεία κυρίως σε τηλεοπτικά σίριαλ και τηλεταινίες) Μπράιαν Τρέντσαρντ - Σμιθ, έχει στα χέρια του ένα σενάριο, το οποίο συνυπογράφει ο ίδιος με ακόμα τρία άτομα - από τα οποία κανένα, προφανώς, δεν μπορεί να συντάξει μία σεκάνς με ρυθμό, αφηγηματικό νόημα, καθαρόαιμο heist-movie action και πραγματικό μαύρο χιούμορ που να κρατά, έστω, το επιδερμικό entertainment ενδιαφέρον μας. Πιάνεις τον εαυτό σου να έχει χαθεί στην άσφαλτο χωρίς χάρτη ή προορισμό, να βαριέται στη δράση, να ασφυκτιά μέσα στο αμάξι όσο εξελίσσεται το κατ' όνομα μόνο «buddy movie» και να σηκώνει το φρύδι στις στιγμές που η ταινία επιμένει να πάρει σοβαρά τον εαυτό της (η μεταμόρφωση του ήρωα από ευνουχισμένου συζύγου σε stud, λόγω της machismo περιπέτειάς του στη σκοτεινή πλευρά του δρόμου είναι οριακά προσβλητική).

Είναι να απορείς γιατί ο Τζον Κιούζακ (ΟΚ, πάντα ηθοποιός του όγκου και της μάζας) επιμένει να επιλέγει τόση σκαρταδούρα τελευταία. Θα πίστευε κανείς ότι έχει πια την ηλικία, την εμπειρία και τη διορατικότητα να αποφεύγει να μπαίνει σε αυτοκίνητα με αγνώστους...