Μπορεί η συνεισφορά της να μοιάζει μικρή σε σύγκριση με αυτή αλλων χωρών, αλλά η Δανία μοιάζει να έχει τις δικές της ενοχές να διαχειριστεί σε σχέση με τον ρόλο της στον πόλεμο εναντίον των Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν, στον οποίο συμμετέχει από το 2001 ως μέλος της ειρηνευτικής δύναμης του ΝΑΤΟ. Εκεί σε μια Δανέζικη βάση στην επαρχία της χώρας μας μεταφέρει το φιλμ του Τομπίας Λίντχολμ, στην καθημερινότητα μιας ομάδας στρατιωτών υπό την διοίκηση του επικεφαλής του Κλάους.

Ενα ατύχημα που θα στοιχίσει την ζωή σε έναν από τους στρατιώτες του θα είναι η πρώτη εμπειρία που θα μοιραστούμε μαζί τους και η οποία θα μας βοηθήσει να αντιληφθούμε την πίεση κάτω από την οποία βρίσκονται. Πίσω στην Δανία, η γυναίκα του προσπαθεί να τα καταφέρει μόνη της με τρία μικρά παιδιά, ένα από τα οποία μοιάζει να δυσκολεύεται να αποδεχτεί την απουσία του πατέρα τους.Μεταξύ Δανίας κι Αφγανιστάν, μεταξύ της τόσο διαφορετικής καθημερινότητας των δυο τους, ο Λίντχολμ θα χτίσει τα πορτρέτα των ηρώων του με λεπτομέρεια, θα μας βυθίσει στην καθημερινότητά τους πριν δώσει στο φιλμ την αποφασιστική στροφή προς μια πολύ πιο ενδιαφέρουσα κατεύθυνση από αυτή μιας ιστορίας για τον πόλεμο, ή της δυσκολίες μιας οικογένειας.

Μια σύγκρουση με τους Ταλιμπάν, μια εξαιρετικά πιεστική στιγμή, θα αναγκάσει τον Κλάους να πάρει μια βεβιασμένη απόφαση που θα έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο αμάχων στο πεδίο της μάχης. Κι ο ίδιος θα βρεθεί πίσω στη Δανία, να δικάζεται για το αν η απόφασή του ήταν δικαιολογημένη, ή αν οι πράξεις του καθιστούν έγκλημα πολέμου για το οποίο οφείλει να καταδικαστεί.

Και κάπου εκεί το φιλμ, το οποίο μέχρι τώρα λειτουργούσε σαν μια μετρημένη, ενδιαφέρουσα αντιπαράθεση μεταξύ της καθημερινότητας των δύο συζύγων, της ζωής σε δυο τόσο διαφορετικές χώρες και υπό τόσο διαφορετικές συνθήκες, θα λοκάρει πάνω στον στόχο του για να στήσει μια έντονη παραβολή για την ενοχή και το καθήκον, για τα όρια μεταξύ του ηρωισμού και της δειλίας, για την ατομική και την συνολική ευθύνη, για την παράλογη φύση του πολέμου, για την θλίψη και το βάρος που δημιουργεί κι όχι μόνο στο πεδίο των μαχών.

Με μια σειρά εξαιρετικούς ηθοποιούς στο πλευρό του (γνώριμους κι από το «A Highjacking»), με προεξάρχοντες τον Πιλού Ασμπεκ και την Τούβα Νοβότνι, ο Τομπίας Λίντχολμ θα χτίσει ένα φιλμ υπόκωφης έντασης που χειρίζεται με λεπτότητα και ευαισθησία ένα ακανθώδες θέμα και δεν ενδιαφέρεται να εντυπωσιάσει, να προσφέρει ηθική καθοδήγηση ή απαντήσεις, όσο να σε κάνει να αναρωτηθείς και να τις αναζητήσεις εσύ.