H Σοφία Κόπολα ανοίγει το ημερολόγιο της και μοιράζεται για λογαριασμό του περιοδικού W φωτογραφίες από τα γυρίσματα του «Beguiled» («Αποπλάνηση» στα ελληνικά - στις αίθουσες στις αρχές Ιουλίου από τη UIP) και μερικές από τις εμπνεύσεις της για την ταινία και τα διαφημιστικά που γύρισε για τα εσώρουχα Calvin Klein και τον οίκο Cartier.
Διαβάστε αναλυτικά: Κάννες 2017: Η Σοφία Κόπολα γράφει (φεστιβαλική) Ιστορία
Τράβηξα αυτή τη φωτό στα γυρίσματα με την Contax T2 μηχανή μου.
Εγώ και ο παραγωγός μου Γιούρι Χένλι στα γυρίσματα του The Beguiled στη Νέα Ορλεάνη. Καταλαβαίνει τι είναι σημαντικό για μένα - όλες τις λεπτομέρειες. Το κάνει πραγματικότητα και ταυτόχρονα δε σταματά ποτέ να το κάνει να φαίνεται διασκεδαστικό. Ηθελα μια στολή εργασίας και έτσι η Τζούλι ντε Λιμπράν από τη Sonia Rykiel την έφτιαξε για μένα.
Ηταν τόσο υπέροχα που συνεργάστηκα με τον Κόλιν Φάρελ και τη Νικόλ Κίντμαν. Ο Κόλιν ήταν υπέροχος στο να είναι ο μόνος άντρας της ταινίας και φυσικά δεν μπορείς να τραβήξεις τα μάτια σου μακριά από την Νικόλ. [φωτό: Σοφία Κόπολα]
Εδώ είναι η Κρίστεν Ντανστ ως δασκάλα του σχολείου μαζί με τις μαθήτριές της που τις υποδυονται η Ανγκουρί Ράις, η Ελ Φάνινγκ, η Αντισον Ρίκε και η Εμα Χάουαρντ. [φωτό: Σοφία Κόπολα]
Δείτε κι αυτό: Κάννες 2017: Ο Κόλιν Φάρελ ανάμεσα στη Νικόλ, την Ελ, την Κίρστεν και τη Σοφία στη συνέντευξη Τύπου του «The Beguiled»
To να δουλεύω με την Ελ είναι πάντα μια ευχαριστήση. Ηταν αστείο να τη βλέπω να τριγυρίζει με αυτές τις βαριές φούστες. [φωτό: Σοφία Κόπολα]
Μια φωτογραφία του Γουίλιαμ Εγκλεστον (Untitled, 1973) που είχα στο μυαλό μου όταν γύριζα μαζί τα κορίτσια στην ταινία
Επίσης αγαπώ αυτή τη φωτογραφία. Ο τίτλος της είναι Woman with Blue Bow της Τζο Αν Κόλις από το 1977. Την είδα στην εφημερίδα και παρήγγειλα το βιβλίο Woman Twirling. Μου θύμισε την αίσθηση της θηλυκότητας και της σύγχυσης που ήθελα να πετύχω στην ταινία.
To έργο Picture of Pens της καλλιτέχνιδος Σάρα Σουίναρ του 2015 βρίσκεται πάνω από το γραφείο μου αυτόν τον καιρό.
Αυτή η φωτογραφία του Μπιλ Μάρεϊ με κάνει πάντα να χαμογελώ
H Fiorucci ήταν η αγαπημένη μου μάρκα όταν ήμουν παιδί, οπότε είμαι πολύ ενθουσιασμένη για την αναβίωση των σχεδίων της από τα αρχεία. Τα γραφικά, που ήταν πάντα φανταστικά, είναι το θέμα ενός νέου βιβλίου.
Η Ρόμι Σνάιντερ, φορώντας Chanel, στο «The Job» του Βισκόντι (1962) - το στιλ της σε αυτήν την ταινία είναι το καλύτερο! Θα λάτρευα να περνάω την ώρα μου μέσα σε ένα παλάτσο σαν αυτό.
Οταν ο οίκος Cartier μου ζήτησε να κάνω μια διαφήμιση για τα ρολόγια Panthère σκέφτηκα αυτόματα τη Λορίν Χάτον και την εποχή των λαμπερών και σοφιστικές γυναικών των τελών του '70 και των αρχών του '80, την εποχή που και το ρολόι βγήκε στην αγορά. Αυτές ήταν οι γυναίκες τις οποίες θαύμαζα όταν μεγάλωνα. Η ηθοποίος από την Αυστραλία Κόρτνεϊ Ιτον, που είναι γλυκιά και καλή και τόσο φυσική μπροστά στην κάμερα, έπαιξε τη γυναίκα του Panthère. Είναι μια μέρα φαντασίας στη ζωή της.
H Λορίν Χάτον μαζί με τον Ρίτσαρντ Γκιρ στο «American Gigolo», μια ακόμη αγαπημένη μου στιγμή
Δείτε ακόμη: Η δύναμη της δυαδικότητας: πώς τα μονά πλάνα της Σοφία Κόπολα...ζευγαρώνουν
Οταν ο οίκος Calvin Klein με πλησίασε για το πρότζεκτ, σκέφτηκα τα βιβλία του Σαμ Χάσκινς που λάτρευα όταν ήμουν στα 20 μου. Βρήκα τα παλιά μου βιβλία και τα χρησιμοποιήσα ως έμπνευση για τη διάθεση που ήθελα να δώσω. [Η φωτογραφία από τη συλλογή Five Girls του Σαμ Χάσκινς, 1962]
Τράβηξα αυτές τις φωτογραφίες στο σετ μια διαφήμισης που έκανε με εσώρουχα Calvin Klein. Ηταν αστείο να σκέφτομαι πως μπορώ να κάνω μια καμπάνια εσωρούχων που να είναι αστεία και παιχνιδιάρικη χωρίς να είναι ντροπιαστική. Ημουν τόσο χαρούμενη που κατάφερα να πείσω υπέροχες γυναίκες που αγαπώ να παίξουν και ήταν όλες ευφυείς και κουλ.
Δείτε εδώ τη διαφήμιση για την καμπάνια εσωρούχων του Calvin Klein: Η Σοφία Κόπολα σκηνοθετεί διάσημες γυναίκες από 18 μέχρι 73 ετών μόνο με τα εσώρουχά τους
Διαβάστε και δείτε ακόμη