Buzz

Με στιλ που ζηλεύουμε: Ο Μπρετ Ράτνερ μάς ξεναγεί στο γραφείο του, το παλιό μπάνγκαλοου του Φρανκ Σινάτρα

στα 10

Από τους μεγαλύτερους σινεφίλ της αμερικανικής κινηματογραφικής βιομηχανίας, ο Μπρετ Ράτνερ διάλεξε (και κατάφερε) να πάρει το μέρος όπου ο Φρανκ Σινάτρα έκανε τις μαγείες του και να το μεταμορφώσει σε γραφείο της εταιρείας παραγωγής του.

Με στιλ που ζηλεύουμε: Ο Μπρετ Ράτνερ μάς ξεναγεί στο γραφείο του, το παλιό μπάνγκαλοου του Φρανκ Σινάτρα

Το όνομά της, φυσικά... RatPac. Πρόκειται για την εταιρεία παραγωγής του σκηνοθέτη και - κυρίως, πια - παραγωγού Μπρετ Ράτνερ και η έδρα της δεν είναι άλλη από ένα μπάνγκαλοου στο κτίριο 95 του απέραντου και γεμάτου ιστορία στούντιο της Warner Bros. Η επιλογή του είναι ζηλευτή, αλλά όχι παράξενη. Ηδη από τις αρχές του 1900, όταν τα μπάνγκαλοου άρχισαν να εμφανίζονται, χαμηλά κτίσματα, γεμάτα παράθυρα και κρυμμένα πίσω από φυτά, στις έρημες εκτάσεις της Νότιας Καλιφόρνια, αποτέλεσαν ιδανικές κρυψώνες για τους κινηματογραφικούς σταρ του Χόλιγουντ που τότε κι αυτοί άρχισαν να συνειδητοποιούν την επίδρασή τους στον Τύπο.

Δείτε ακόμη: Το τούνελ που ένωνε τα σπίτια του Τζακ Νίκολσον και του Γουόρεν Μπίτι κατευθείαν με την έπαυλη του Playboy

μπρετ ράτνερ ratpac bungalow 607

Ο Κλαρκ Γκέιμπλ κι η Βίβιαν Λι ζούσαν μαζί σ' ένα τέτοιο μπάνγκαλοου για τη διάρκεια των γυρισμάτων του «Οσα Παίρνει ο Ανεμος», η Κάθριν Χέπμπορν κι ο Σπένσερ Τρέισι χρησιμοποιούσαν ένα άλλο για τα ραντεβού τους μακριά από αδιάκριτα βλέμματα, όμως πολλά από αυτά τα μπάνγκαλοου χρησιμοποιήθηκαν ως γραφεία εταιρειών παραγωγής, ξεκινώντας από το πρώτο στούντιο της ιστορίας που στεγάστηκε σ' ένα κτίσμα πέντε δωματίων στη λεωφόρο Σάνσετ.

Δείτε ακόμη: Ενα «παράνομο« Σαββατοκύριακο του 1968 στο Λονδίνο με την Μπριζίτ Μπαρντό

μπρετ ράτνερ ratpac bungalow 607 Η συλλογή από αυθεντικές κινηματογραφικές αφίσες του Μπρετ Ράτνερ

Περήφανος για τον χώρο όπου δουλεύει - και ποιος δε θα ήταν - ο Μπρετ Ράτνερ ξενάγησε την κάμερα του Vanity Fair στο δικό του μπάνγκαλοου και μοιράστηκε κρυψώνες, παραλειπόμενα και γοητευτικές ματιές στο παρελθόν. Ο πρώτος άνθρωπος που το χρησιμοποίησε επαγγελματικά ήταν ο Φρανκ Σινάτρα για το δικό του... αυθεντικό Rat Pac. Για εκείνον, μάλιστα, το κατασκεύασε η Warner Bros το 1963 και παραμένει απαράλλαχτο, μέχρι και το, πάντα γεμάτο, τεράστιο μπαρ που στολίζει το δωμάτιο συσκέψεων κι όπου ο Σινάτρα τσούγκριζε τακτικά το ποτήρι του με τον Ντιν Μάρτιν.

Δείτε ακόμη: Στο γραφείο του Ρόμπερτ Ντε Νίρο στην Τραϊμπέκα

μπρετ ράτνερ ratpac bungalow 607 Το μαύρο βιβλιαράκι του Σινάτρα

Μέσα στο μπάνγκαλοου της RatPac βρίσκεται ακόμα, σε γυάλινη βιτρίνα, το μαύρο βιβλιαράκι του Σινάτρα, ο στρουμπουλός, ασφυκτικός θα έλεγε κανείς, τηλεφωνικός του κατάλογος, δακτυλογραφημένος για... καλύτερη οργάνωση. Το μπάνιο διατηρεί το ολόκληρο καθιστικό που περιλάμβανε και οι τοίχοι είναι γεμάτοι με τη συλλογή αυθεντικών αφισών του Ράτνερ και φωτογραφίες της Μπριζίτ Λακόμπ, συνεργάτιδας, άλλωστε, του Vanity Fair. Μετά τον Φρανκ Σινάτρα, ο χώρος έγινε το γραφείο της εταιρείας που ίδρυσαν ο Σίντνεϊ Πουατιέ, η Μπάρμπρα Στρέιζαντ, ο Πολ Νιούμαν και ο Στιβ ΜακΚουιν, της Firsts Artists. Από εκεί πέρασαν κι ο Ντάστιν Χόφμαν, αλλά και ο μεγαλο-παραγωγός (του «Superman» του 1978 μεταξύ άλλων), Ρίτσαρντ Ντόνερ.

μπρετ ράτνερ ratpac bungalow 607

μπρετ ράτνερ ratpac bungalow 607 Ναι, αυτή είναι η αίθουσα προβολής της RatPac

Ο Μπρετ Ράτνερ εγκαταστάθηκε στο μπάνγκαλοου πριν δυο χρόνια, όταν το άφησε ο Τζόελ Σίλβερ (των «Matrix»). Εκεί ανέπτυξε και τη μεγαλύτερη από τις πρόσφατες παραγωγής της RatPac, το «The Revenant» του Αλεχάντρο Ινιάριτου. Εκεί, τον τελευταίο καιρό, στήθηκε το «Rules Don't Apply» του Γουόρεν Μπίτι (δείτε το τρέιλερ της ταινίας). Και, τι πιο βολικό και συναδελφικό, μια πόρτα πιο δίπλα, σ' ένα ακόμα μπάνγκαλοου στο στούντιο της Warner Bros, έχουν κάνει τα γραφεία της δικής τους εταιρείας ο Μπράντλεϊ Κούπερ κι ο Τοντ Φίλιπς. Διαθέσιμοι και για μια κούπα ζάχαρη. Δείτε παρακάτω το βίντεο του Vanity Fair, όπου ο Μπρετ Ράντερ ανοίγει στην κάμερα την πόρτα του και τις αναμνήσεις του.


Διαβάστε και δείτε ακόμη: