Αν μας μοιάζετε, τότε σας εξάπτει το σινεφίλ ενδιαφέρον να τρυπώνετε πίσω από τις κάμερες και να χαζεύετε μεγάλους σκηνοθέτες κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων θρυλικών τους ταινιών, για αυτό και το Flix συγκέντρωσε ένα πρώτο φωτογραφικό άλμπουμ - ως δείγμα (θα ακολουθήσουν πολλά περισσότερα). Χαζέψτε λοιπόν τον Αλφρεντ Χίτσκοκ να κατευθύνει την Τζάνετ Λι στο «Ψυχώ», τον Κουροσάβα να γευματίζει σε διάλειμμα των «7 Σαμουράι», τον Γούντι Αλεν να γυρίζει τη θρυλική σκηνή των ψυχαναλυτών του «Νευρικού Εραστή» (live κι όχι με split screen!), τον Κισλόφσκι να αποτυπώνει καθαρή μαγεία με τα «Τρία Χρώματα», τον Στάνλεϊ Κιούμπρικ να τρομοκρατεί τους Νικόλ Κίντμαν και Τομ Κρουζ στο «Μάτια Ερμητικά Κλειστά», τον Στίβεν Σπίλμπεργκ να διασκεδάζει με τον μηχανοκίνητο καρχαρία του (τον γνωστό «Μπρους») στα «Σαγόνια του Καρχαρία».
Κάποιες μπορεί να τις έχετε ξαναδεί, κάποιες είναι πραγματική αποκάλυψη. Ειδικά αυτές του Κισλόφσκι που ακόμα κι ο φωτογράφος πλατό έκανε τέχνη. Ή εκείνες του Χίτσκοκ που πάντα αποτελεί έκπληξη να βλέπει κανείς ότι στα σετ του κυριαρχούσε (έστω και διεστραμμένο!) χιούμορ - τι να λέει στην ημίγυμνη πρωταγωνίστριά του, πόσο καταργούσε τα όρια, πόσο σκανδάλιζε ο ίδιος; Τι να συνέβαινε πραγματικά στα διαβόητα, πολύχρονα τελευταία γυρίσματα του Κιούμπρικ; Πόσο μα πόσο νέος φάνταζε ο Γούντι Αλεν στο boardwalk του Κόνι Αϊλαντ;
Αλφρεντ Χίτσκοκ, Τζάνετ Λι, Αντονι Πέρκινς («Ψυχώ», 1959)
Ακίρα Κουροσάβα, Toσίρο Μιφούνε («Oι Επτά Σαμουράι», 1953)
Κριστόφ Κισλόφσκι, («Τρία Χρώματα: Κόκκινο, Μπλε, Λευκό», 1993)
Στίβεν Σπίλμπεργκ, Ρόι Σάιντερ («Τα Σαγόνια Του Καρχαρία», 1974)
Στάνλεϊ Κιούμπρικ, Τομ Κρουζ, Νικόλ Κίντμαν, Σίντνεϊ Πόλακ («Μάτια Ερμητικά Κλειστά», 1997)
Γούντι Αλεν («Νευρικός Εραστής», 1976)