Αν η απόφαση για το ποιοι θα είναι οι μεγάλοι νικητές των φετινών Οσκαρ βρισκόταν στα χέρια των χρηστών του Facebook και του Twitter, η οσκαρική κούρσα θα είχε πραγματικά... ενδιαφέρον.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ίδιου του Facebook, ο «Ελεύθερος Σκοπευτής» του Κλιντ Ιστγουντ είναι η ταινία που συζητείται πιο πολύ στους τοίχους της πλατφόρμας σε όλη την Αμερική με το «Selma», το «Birdman», το «Παιχνίδι της Μίμησης», το «Boyhood», το «Whiplash», τη «Θεωρία των Πάντων» και το «Ξενοδοχείο Grand Budapest» να ακολουθούν.
Στον Α' Ανδρικό Ρόλο, την πρωτοκαθεδρία στα likes και τα shares έχει ο Μπράντλεϊ Κούπερ για τον «Ελεύθερο Σκοπευτή» με δεύτερο το φαβορί Εντι Ρεντμέιν για τη «Θεωρία των Πάντων», στο Β' Ανδρικό Ρόλο το Facebook ψηφίζει δαγκωτό Τζ.Κ. Σίμονς για το «Whiplash», η Τζούλιαν Μουρ είναι η αγαπημένη και εδώ για το ρόλο της στο «Still Alice», ενώ στον Β' Γυναικείο Ρόλο το Facebook δίνει Μέριλ Στριπ για τα «Μυστικά του Δάσους», αφήνοντας δεύτερη την Πατρίσια Αρκέτ.
Στην Καλύτερη Σκηνοθεσία, ο αγαπημένος του Facebook είναι ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ για το «Boyhood», ενώ το «Big Hero 6» έχει το προβάδισμα στην Κατηγορία της Καλύτερης Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων.
Στο Twitter τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά, με το «Selma» να προηγείται σε δημοτικότητα έναντι των υπολοίπων ταινιών υποψήφιων για την Καλύτερη Ταινία, ο Μπένεντικτ Κάμπερμπατς είναι το φαβορί για τον Α' Ανδρικό Ρόλο για το «Παιχνίδι της Μίμησης» (με δεύτερο τον Μπράντλεϊ Κούπερ), η Τζούλιαν Μουρ είναι και εδώ ήδη νικήτρια του Οσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου, στον Β' Ανδρικό Ρόλο ο Μαρκ Ράφαλο του «Foxcatcher» είναι πιο δημοφιλής από τον Τζ. Κ. Σίμονς, ενώ η Μέριλ Στριπ παραμένει και εδώ το «σιγουράκι» για τον Β' Γυναικείο Ρόλο για τα «Μυστικά του Δάσους».
Αν αναλογιστεί κανείς το μέσο όρο ηλικίας των μελών της Ακαδημίας που τελικά αποφασίζουν για τα Οσκαρ, αλλά και τη μακρινή μάλλον σχέση τους με τα social media, τα παραπάνω στοιχεία δεν μπορούν να εκληφθούν φυσικά ως προβλέψεις, αλλά μάλλον ως μια μη ασφαλή εικόνα του που θα κατέληγαν τα βραβεία αν η απόφαση ήταν στα χέρια των θεατών. Χμ...
Διαβάστε ακόμη: