Οι φήμες ήθελαν αποπομπή της Λυδίας Κονιόρδου από το κυβερνητικό σχήμα, με αφορμή τον ανασχηματισμό που αναμενόταν (μετά την αποχώρηση από την κυβέρνηση της Ράνιας Αντωνοπούλου και του συζύγου της Δημήτρη Παπαδημητρίου από τα Υπουργεία Εργασίας και Οικονομικών αντίστοιχα).
Ο Αλέξης Τσίπρας όμως είπε να μην πρωτοτυπήσει τόσο πολύ και να αλλάξει και τρίτο Υπουργό Πολιτισμού μέσα σε μια θητεία και έτσι διατήρησε την Λυδία Κονιόρδου, διατήρησε και τον Γεώργιο Βασιλειάδη στη θέση του Υφυπουργού Αθλητισμού και πρόσθεσε και τον Κωνσταντίνο Στρατή στη θέση του Υφυπουργού Πολιτισμού.
Σύμφωνα με τα ελάχιστα που γίνονται γνωστά τις τελευταίες ώρες, ο Κωνσταντίνος Στρατής είναι αρχαιολόγος, υπάλληλος του Υπουργείου Πολιτισμού, ενώ ήταν και μέλος του Δ.Σ. του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων & Απαλλοτριώσεων (ΤΑΠΑ).
Οπως αναφέρει το ρεπορτάζ της Ιωάννας Κλεφτογιάννη στο News247:
Ο αρχαιολόγος Κώστας Στρατής επιστρέφει, με ένα διάλειμμα, στο υπουργείο Πολιτισμού καθώς διετέλεσε διευθυντής του πολιτικού γραφείου του ΥΠΠΟΑ Αριστείδη Μπαλτά, αποσπώμενος από το επιτελείο του κ. Δραγασάκη.
Την ίδια περίοδο συμμετείχε στο Δ.Σ του ΤΑΠΑ, με πρόεδρο την κ. Λούβη, όπου παρέμεινε μέχρι την καρατόμηση όλων των μελών του από την κ. Κονιόρδου το καλοκαίρι του 2017. Η επιστροφή του στο υπουργείο Πολιτισμού είναι σαφές μήνυμα προς την υπουργό πως δεν θα αποφασίζει για τα μεγάλα μέτωπα μόνη, ειδικά μετά την ατολμία και τις παλινωδίες της στο Ελληνικό και την υπόθεση της ΑΕΠΙ.
Στο μέτωπο του αμαρτωλού Ταμείου Αλληλοβοηθείας αναμένεται ο κ. Στρατής να αναλάβει τα ηνία. Κατά τη θητεία του στο υπουργείο την περίοδο Μπαλτά ασχολήθηκε με την Ακαδημία Πλάτωνος (ανέγερση του The Mall).
Ενδιαφέρον έχει και το ρεπορτάζ της Κατερίνας Ανέστη στο Protagon.gr, όπου αναφέρει ειδίκευση του κ. Στρατή στα θέματα φοροαπαλλαγών, film commission και ξένων παραγωγών στην Ελλάδα:
Ο Αριστείδης Μπαλτάς, που είχε διαδεχθεί τον Νίκο Ξυδάκη στη θέση του υπουργού, του ζήτησε να αναλάβει το πολιτικό του γραφείο μετά την απομάκρυνση του Παναγιώτη Δούρου στη σκιά και του φιάσκου Γιαν Φαμπρ. Από το καλοκαίρι του 2016 ως τον Νοέμβριο του 2016 εργάστηκε σε αυτή τη θέση με ευθύνη για τα αρχαιολογικά αλλά και με σημαντική εμπλοκή σε θέματα του σύγχρονου πολιτισμού που απαιτούσαν λεπτούς οικονομικούς χειρισμούς, όπως το θέμα του Film Commission και των φοροαπαλλαγών για την προσέλκυση διεθνών κινηματογραφικών παραγωγών.
Διαβάστε ακόμη: