Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.
«Σώσε με» (2001) του Στράτου Τζίτζη | ΕΡΤ 2 στις 22.00
Μια νέα γυναίκα παγιδεύεται στα λάθη που έχει κάνει στη ζωή της και δίνει μάχη να ξεφύγει από τον ασφυκτικό κλοιό τους. Παρ' όλες τις προσπάθειές της να κερδίσει τον χαμένο χρόνο δεν μπορεί να τα καταφέρει και απευθύνει έκκληση σωτηρίας σ' αυτόν που κάποτε αγάπησε. Ενα μήνυμα ζωής και έρωτα πρέπει να νικήσει τις πιο σκληρές αντιστάσεις και τις πιο μεγάλες αποστάσεις για να φτάσει στον παραλήπτη του.
Μία υπέροχη ερμηνεία από την Μαρία Ζορμπά, που την έκανε ευρέως γνωστή στο κινηματογραφικό κοινό και της χάρισε το Βραβείο Α' Γυναικείου Ρόλου στα Κρατικά Βραβεία του 2001.
«Ο Μπουνιουέλ στο Λαβύρινθο με τις Χελώνες» (Buñuel en el Laberinto de las Tortugas, 2019) του Σαλβαδόρ Σιμό | Διαθέσιμο στην πλατφόρμα της ERΤFLIX
Παρίσι, 1930. Ο Λουίς Μπουνιουέλ βρίσκεται στο στόχαστρο μπουρζουάδων, εκκολαπτόμενων φασιστών και ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας μετά το σκάνδαλο που προκαλεί η σουρεαλιστική «Χρυσή Εποχή», η τελευταία του συνεργασία με τον Σαλβαδόρ Νταλί, με τον οποίο έχει ήδη ψυχραθεί. Αποκλεισμένος από χρηματοδότες για το επόμενο σχέδιό του, μια δική του διασκευή του μυθιστορήματος της Έμιλι Μπροντέ «Ανεμοδαρμένα Ύψη», αποφασίζει, με πηγή έμπνευσης ένα εθνογραφικό βιβλίο του Μορίς Λεζάντρ, να γυρίσει ένα ντοκιμαντέρ στις Χούρδες, την φτωχότερη περιφέρεια της Ισπανίας. Τα γυρίσματα στον «λαβύρινθο με τις χελώνες» -αναφορά στις καβουκοειδείς πέτρινες σκεπές των χαμόσπιτων της περιοχής- θα ξεκινήσουν μόλις τρία χρόνια μετά, με χρήματα από ένα χριστουγεννιάτικο λαχείο που κερδίζει ο Ραμόν Ασίν, παιδικός φίλος του Λουίς από την Αραγονία και γνωστός αναρχικός, και συνεργείο, εκτός των δύο, τον βοηθό σκηνοθέτη Πιέρ Ουνίκ και τον οπερατέρ Ελί Λοτάρ.
Μια συναρπαστική animated βιογραφία που «σκιτσάρει» τον άνθρωπο και καλλιτέχνη Μπουνιουέλ μέσα από την περιπέτεια των γυρισμάτων του ντοκιμαντέρ «Γη Χωρίς Ψωμί». Βραβείο Κριτικής Επιτροπής Φεστιβάλ Ανεσί 2019 και υποψηφιότητα Καλύτερης Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων στα βραβεία της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου. Διαβάστε την κριτική του Flix εδώ
Τετάρτη 04:45 του Αλέξη Αλεξίου | ΕΡΤ2 στις 23.55
Αθήνα, Χειμώνας 2010. Ο Στέλιος Δημητρακόπουλος έχει 32 ώρες πριν χάσει τα πάντα. Από το τζαζ μπαρ που με πολύ κόπο διατηρεί σε λειτουργία εδώ και χρόνια, μέχρι την ίδια του την οικογένεια. Ο Ρουμάνος γκάνγκστερ που του έχει δανείσει χρήματα, απαιτεί να εξοφληθεί το χρέος τώρα. Ο μεσολαβητής και πρώην φίλος του Στέλιου, τον υποχρεώνει σε διάφορα παράνομα θελήματα. Η σύζυγος σκέφτεται σοβαρά να τον εγκαταλείψει και ένας ιδιοκτήτης νυχτερινού κέντρου, χωρίς να υπολογίζει τις συνέπειες, σηκώνει επιτέλους το ανάστημα του. Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν, ο χρόνος τρέχει, και το έλατο στο σπίτι του Στέλιου πρέπει να στολιστεί.
Επτά χρόνια μετά την «Ιστορία 52», ο Αλέξης Αλεξίου επιστρέφει με ένα ακόμη ατόφιο κομμάτι σινεμά που διασχίζει την παράδοση του νουάρ μετατρέποντας την ελληνική κρίση σε ένα απολαυστικό για τα μάτια και τις αισθήσεις εφιάλτη μέσα στην πραγματικότητα. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
«Ο Ανθρωπος με τις Απαντήσεις» (2022) του Στέλιου Καμμίτση | Διαθέσιμη στην πλατφόρμα του Cinobo
Ο Βίκτωρας είναι ένας πρώην πρωταθλητής καταδύσεων. Ζει μόνος του, δουλεύοντας περιστασιακά σε ένα εργαστήρι επίπλων και φροντίζοντας την άρρωστη γιαγιά του. Ο θάνατος της θα τον κάνει να πάρει την απόφαση να ξεκινήσει ένα ταξίδι με το αυτοκίνητο προκειμένου να επισκεφθεί τη μητέρα του κάπου στη Βαυαρία, εκεί όπου η τελευταία έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια μια καινούρια οικογένεια και μια ολοκαίνουρια ζωή. Ο Βίκτωρας ίσως δεν το γνωρίζει αλλά αυτό το ταξίδι θα είναι κάτι σαν τη βουτιά στο νερό από ψηλά που πλέον δεν τολμά να κάνει εδώ και καιρό, αφού το σώμα του μοιάζει πλέον ασταθές, η αυτοπεποίθηση του είναι τραυματισμένη, η ενηλικίωση του ταυτόχρονα πρωθύστερη και καθυστερημένη. Συνειδητοποιώντας την ελευθερία αλλά και τον εγκλωβισμό που σημαίνει το να μπορείς να φεύγεις από κάπου χωρίς να λείπεις σε κανέναν, θα αρχίσει δειλά να αναζητά απαντήσεις. Εχει όσο χρόνο θέλει, όσο δηλαδή μπορεί να κρατήσει αυτό το ταξίδι που δεν γνωρίζει κανείς ότι κάνει. Αυτό όμως που πρέπει να βρει σίγουρα είναι τις σωστές ερωτήσεις. Αυτές θα έρθουν στη μορφή του Ματίας, ενός Γερμανού που θα γνωρίσει στο πλοίο για το Μπάρι. Ο Ματίας θα γίνει συνοδηγός στο ταξίδι, στην αρχή με μια συμφωνία να μοιράσουν τα έξοδα, στη συνέχεια επειδή είναι φανερό πως θέλει να βρίσκεται συνέχεια δίπλα στον Βίκτωρα.
Ενα road movie queer αυτογνωσίας, δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του Στέλιου Καμμίτση μετά τα «Κωλόπαιδα». Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
«Broadway» (2022) του Χρήστου Μασσαλά | Διαθέσιμο στη Viva.gr έως τις 4 Δεκεμβρίου
Μετά από 15 χρόνια κρίσης, η Αθήνα είναι μια πόλη λαβωμένη. Μοιάζει να φορά ένα ξεθωριασμένο κοστούμι μίας πάλαι ποτέ ένδοξης ντίβας - δεύτερο χέρι, ξεφτισμένο, ξεβαμμένο. Στο κέντρο, χρεοκοπημένα μαγαζιά, κλειστά ρολά, εγκατελειμμένα θέατρα. Σ’ ένα από αυτά, το «Broadway» έχει βρει στέγη μία συμμορία από πορτοφολάδες. Ντόπιοι και ξένοι, στρέιτ και γκέι, γυναίκες και άντρες - απόκληρα, διαφορετικά πλάσματα που δεν τους δέχτηκε ποτέ, ή τους ξέρασε το σύστημα. Χαμένα παιδιά που βρήκαν κάπου να ανήκουν - έκαναν σπίτι τους τα ερειπωμένα παρασκήνια του λαμπερού πάρτυ μιας προηγούμενης γενιάς. Μια γενιάς που γλέντησε κι άφησε στα σημερινά παιδιά να υποστούν το χανγκόβερ. Εκεί φέρνει ο ερωτοχτυπημένος Μάρκος την Νέλλυ - ένα κορίτσι που το έσκασε από το σπίτι της κι, εκδικητικά σχεδόν, έγινε στρίπερ. Θέλει να της γνωρίσει την Οικογένεια του. Να της ανοίξει την πόρτα του κόσμου του. Να τη βάλει στη δουλειά. Η ιδέα είναι η χορεύτρια Νέλλυ, ντυμένη με τα -ξεχασμένα να σκονίζονται στα καμαρίνια- φανταχτερά και σέξι κοστούμια του «Broadway» να δίνει παραστάσεις στο δρόμο, προσελκύοντας πλήθος περαστικών γύρω της που, όσο παρακολουθούν την περφόρμανς της, οι πορτοφολάδες της παρέας θα τους ξαφρίζουν.
To ντεμπούτο του Χρήστου Μασσαλά - φιλόδοξο, γοητευτικό, σύγχρονο... **διαβάστε την αναλυτική κριτική του Flix εδώ
«Αβραάμ Λίλκολν: Κυνηγός Βρικολάκων» («Abraham Lincoln: Vampire Hunter», 2012) του Τιμούρ Μπεκμαμπέτοφ | Cosmote TV 1 στις 22:50
Τι κάνει έναν πρόεδρο σπουδαίο; Το πολιτικό όραμα; Οι ηγετικές ικανότητες; Το πως χειρίζεται το τσεκούρι; Ο αγώνας του εναντίον των βαμπίρ; Ολα τα παραπάνω! Μια ιστορία που δεν διαβάσατε ποτέ σε κανένα βιβλίο και που δεν μιλά για τους βόρειους και τους Νότιους, αλλά για τον πόλεμο ανάμεσα στους ανθρώπους και τα βαμπίρ.
Βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του Σεθ Γκράχαμ-Σμιθ, το «Abraham Lincoln: Vampire Hunter», ξαναγράφει την αμερικάνικη ιστορία με αίμα. Κι έχει τον καλύτερο τίτλο - με διαφορά. Γραμμένο από τον συγγραφέα του «Pride and Prejudice and Zombies», σκηνοθετημένο από τον Τιμούρ Μπεκμαμπέτοφ του «Wanted» και με τον Τιμ Μπάρτον στην παραγωγή, υπόσχεται να είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό κινηματογραφικό αξιοπερίεργο ή μια ζουμερή b-movie που σπάει πλάκα με την ιστορία. Διαβάστε περισσότερα για την ταινία εδώ
«Wednesday» (2022) του Τιμ Μπάρτον | Διαθέσιμη στην πλατφόρμα του Netflix
Ενα μυστήριο εμποτισμένο με στοιχεία του υπερφυσικού, που θα παρακολουθεί τα χρόνια της Γουένσντεϊ στην ιδιόμορφη Ακαδημία Νέβερμορ. Οι προσπάθειες της Γουένσντεϊ να τιθασεύσει τις μεταφυσικές ικανότητές της θ' αναχαιτίσει μια σειρά δολοφονιών που τρομοκρατούν την κοντινή πόλη και θα δώσει λύση στο υπερφυσικό μυστήριο που παρέσυρε και τους γονείς της 25 χρόνια νωρίτερα - ενώ, την ίδια ώρα, η ηρωίδα διαχειρίζεται τις καινούριες και πολύπλοκες σχέσεις της με τους αλλόκοτους και ποικιλόμορφους συμμαθητές της.
Ακίνητο Ποτάμι του Αγγελου Φραντζή | ΒΟΥΛΗ στις 00.30
Το «Ακίνητο Ποτάμι» είναι μια ταινία αντιθέσεων. Το δηλώνει κι ο τίτλος της: ένα ποτάμι δεν είναι ποτέ ακίνητο, μπορεί μόνο να είναι παγωμένη η επιφάνειά του, ενώ κάτω απ' αυτή το νερό τρέχει με ορμή. Με τον ίδιο τρόπο, η πέμπτη ταινία του Αγγελου Φραντζή είναι ένα φιλμ ήρεμο, με μια βαρύτητα εικαστική και φιλοσοφική, που κάθε τόσο αφήνει να εκραγεί το πάθος, ή η απόγνωση των ηρώων του. Αυτοί είναι η Αννα (Κάτια Γκουλιώνη) και ο Πέτρος (Ανδρέας Κωνσταντίνου), ένα ζευγάρι που αγαπιέται επίμονα, παρότι η σχέση τους είναι, συμβολικά, δύστοκη. Η ζωή τους έχει αλλάξει, έχουν μεταφερθεί σε μια παγωμένη, βιομηχανική πόλη της Σιβηρίας χάρη στη δουλειά εκείνου και για μήνες δεν μπορούν να κάνουν σεξ. Οταν, λοιπόν, η Αννα μένει έγκυος, οι αντιδράσεις τους είναι κι αυτές αντίθετες. Ο Πέτρος θεωρεί, απρόθυμα και βασανιστικά, αλλά όπως επιβάλει η λογική, ότι η γυναίκα του τον έχει απατήσει. Η Αννα το αρνείται και πιστεύει ότι το μωρό είναι δώρο Θεού: για να το ερμηνεύσει και να το αποδεχτεί, στρέφεται στη θρησκεία, με την υποστήριξη της τοπικής ορθόδοξης χριστιανικής κοινότητας.
Θα μπορούσε κανείς να το δει κι ως φόρο τιμής στον Αντρέι Ταρκόφσκι, είναι όμως οι σταθεροί προβληματισμοί του Αγγελου Φραντζή στην πιο ώριμη, μπαρόκ, μεγαλεπήβολη εκδοχή τους. Βραβευμένη από το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς