Buzz

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Κυριακή 14 Μαρτίου

στα 10

Το Flix προτείνει τι να δείτε σήμερα στο σπίτι.

Flix Team
Τι βλέπουμε στο σπίτι την Κυριακή 14 Μαρτίου

Οσο δεν μπορούμε να πάμε σινεμά, δεν σταματάμε να βλέπουμε ταινίες (και σειρές). Και επιλέγουμε για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για τις μέρες χωρίς αίθουσες στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς



Αλυτη του Μίνωα Νικολακάκη

Υπερτερεί η φύση έναντι του πολιτισμού; Υπερτερεί, θα πει κανείς, ακόμη κι αν πιστεύει στο παμπάλαιο, βιολογικά καθορισμένο και σταθερά αντιδραστικό σχήμα γυναίκα-φύση/άνδρας-πολιτισμός, που νοεί τη γυναίκα ως προέκταση της φύσης και τον άνδρα ως στυλοβάτη του πολιτισμού. Και θα υπερτερεί μόνιμα, τουλάχιστον μέχρι του σημείου εκείνου που η ανδρική αλαζονεία και βαρβαρότητα θα έχει εξαφανίσει κάθε ίχνος φύσης, μηδέ της γυναικείας εξαιρουμένης. Υπερτερεί, συμφωνεί και ο νεοεμφανιζόμενος Μίνως Νικολακάκης δια της πρώτης μεγάλου μήκους ταινίας του. Ακριβέστερα, δια της αινιγματικής φιγούρας της Δανάης, μιας παρία που ζει απομονωμένη σε μια καλύβα της στα δασικά περίχωρα ενός ορεινού χωριού. Αέρινη όσο και παράξενη, η Δανάη είναι θαρρείς κομμάτι της πυκνής βλάστησης που την περιβάλλει. Ζει σε απόλυτη αρμονία με τη φύση, ενώ ακόμη και το εκφυλιζόμενο δέρμα της θυμίζει φλοιό δέντρου. Σε αρχαϊζουσα εκφορά, επαναλαμβάνει πως λαχταρά τις απλούστερες εποχές. Η τετράγωνη λογική εγκλωβισμένη στον αέναο κύκλο της φύσης σε μια εντελώς ξεχωριστή ελληνική ταινία τρόμου και φαντασίας. Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix για την «Αλυτη».

Η ταινία προβάλλεται απόψε στις 22.00 στο Cosmote Cinema 2HD.


Μπελούσι του Αρ Τζέι Κάτλερ

Η τραγική ιστορία πίσω από το λαμπερό αστέρι των αξεπέραστων Blues Brothers, έναν από τους πιο χαρισματικούς περφόρμερ της σύγχρονης ιστορίας, όπως αυτή ξεδιπλώνεται μέσα από σπάνιο αρχειακό υλικό. Αδημοσίευτες φωτογραφίες, κασέτες που ηχογραφήθηκαν λίγο πριν από τον θάνατό του και έρχονται για πρώτη φορά στο προσκήνιο, επιστολές και οικιακές ταινίες φωτίζουν τη συναρπαστική προσωπικότητα του Τζον Μπελούσι, ο οποίος πρόλαβε να γίνει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες περσόνες της Αμερικής προτού καν τριανταρίσει. Ένα ντοκιμαντέρ που εξερευνά τη ζωή ενός υπέρλαμπρου σταρ, ο οποίος έκλεψε την καρδιά του αμερικάνικου κοινού, την ίδια στιγμή που το σκοτάδι του εθισμού καραδοκούσε στα παρασκήνια.

Η ταινία προβάλλεται στο 23ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης που γίνεται online έως τις 14 Μαρτίου.


Μια Αμερικάνικη Ληστεία του Μπαρτ Λέιτον

Πριν από περίπου 200 χρόνια, ο Τζον Τζέιμς Οντιμπόν, Αμερικανός με γαλλική καταγωγή, έχοντας δοκιμάσει την τύχη του στο εμπόριο στο Κεντάκι, χρεωμένος εξαιτίας της τότε οικονομικής κρίσης, βγήκε από το «κοινωνικό πλέγμα», ταξίδεψε στα βουνά, τα ποτάμια και τις πεδιάδες της χώρας και παρατήρησε τα πουλιά του τόπου: τα ζωγράφισε, στο φυσικό τους περιβάλλον, με τη λεπτομέρεια του φυσιοδίφη, την παρατηρητικότητα του επιστήμονα και τη φαντασία του καλλιτέχνη. Το αποτέλεσμα ήταν μια σειρά τόμων, λευκωμάτων ζωγραφικής στην πραγματικότητα, με τον τίτλο «Τα Πουλιά της Αμερικής», που επρόκειτο να γίνει το ακριβότερο βιβλίο στην ήπειρο, αξίας 10 εκ. δολαρίων. H αληθινή ιστορία για μια από τις πιο εξωφρενικές ληστείες στην ιστορία της Αμερικής, μια απολαυστικά μεταμοντέρνα ταινία για τις διαφορετικές όψεις της αλήθειας. Διαβάστε εδώ την κριτική του Flix για το «Μια Αμερικάνικη Ληστεία».

Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στο Nova Cinema 1HD.


O Ταξιτζής του Μάρτιν Σκορσέζε

Βετεράνος του Βιετνάμ που πάσχει από μετατραυματικό σύνδρομο αϋπνίας, βρίσκει δουλειά ως ταξιτζής νυχτερινής βάρδιας στην μητροπολιτική ζούγκλα της Νέας Υόρκης. Με το τιμόνι κλειδωμένο προς τον αναπόφευκτο νευρικό κλονισμό, θα μετατραπεί από σιωπηλός παρατηρητής του περιθωρίου, σε παράφρονα εκδικητή και αιματοβαμμένο Μεσσία. Ενα μεταμοντέρνο για την εποχή του film noir, ένα εγκλωβισμένο στα όρια μιας πόλης road movie, ένα βίαιο μελόδραμα που συνεχίζει να γράφει στο ταξίμετρο της κινηματογραφικής ιστορίας - σε μια κούρσα με σπασμένα τα φρένα, από την οποία κανένας μας δε θέλει να κατέβει. Διαβάστε εδώ την κριτική του Flix για τον «Ταξιτζή».

Η ταινία προβάλλεται στις 01.30 στο MEGA.


Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε του Ντέιβιντ Φίντσερ

O Νικ Νταν ξυπνά το πρωινό της 5ης επετείου του γάμου του και κατευθύνεται στην επιχείρηση που μανατζάρει με τη δίδυμη αδελφή του: ένα τοπικό μπαρ σε κωμόπολη του Μιζούρι όπου μπορείς να πνίξεις από νωρίς στο αλκοόλ την απογοήτευσή σου για το πώς η ζωή σου έχει μετατραπεί σε κάτι που δεν περίμενες και οι εορτασμοί της σχέσης για την οποία ορκίστηκες «μέχρι να σας χωρίσει ο θάνατος» σε βρίσκουν περισσότερο σαρκαστικό και οργισμένο, παρά χαρούμενο. Ενα τηλεφώνημα από ανήσυχο γείτονα, ο Νικ επιστρέφει για να τσεκάρει το σπίτι και έρχεται αντιμέτωπος με σημάδια πάλης στο σαλόνι του και τη γυναίκα του, την ξανθιά, όμορφη, έξυπνη Εϊμι, να έχει εξαφανιστεί. Οι μέρες περνούν και σταδιακά, πρώτα ο κανιβαλιστικός φακός των σαρκοβόρων media και, μετέπειτα, οι καχύποπτες αστυνομικές αρχές και η σοκαρισμένη μικρή του κοινότητα, αρχίζουν να σκιαγραφούν τον ίδιο ως τον κυρίως ύποπτο. Οσο η εικόνα του τέλειου ευτυχισμένου ζευγαριού καταρρέει, όσο μυστικά και ψέματα θολώνουν την αντίληψή μας για το αθώο και το ένοχο, ανατριχιαστικές υποψίες στοιχειώνουν τις σκέψεις όλων: Σκότωσε ο Νικ τη γυναίκα του; Που εξαφανίστηκε το κορίτσι; To best seller μυθιστόρημα της Τζίλιαν Φλιν μετατρέπεται σε κάτι παραπάνω από συναρπαστικό θρίλερ στα χέρια του Ντέιβιντ Φίντσερ. Μία κινηματογραφική διατριβή για το πώς εξαφανίζεσαι σε μια σχέση, πώς χάνεις τον εαυτό σου σ' ένα γάμο... «Ο Ντέιβιντ Φίντσερ είναι ο Αλφρεντ Χίτσκοκ της γενιάς μας...» Διαβάστε αναλυτικά την κριτική του Flix για «Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε».

Προβάλλεται απόψε στις 01:15 στο ΟΡΕΝ.


Το Αγόρι Τρώει το Φαγητό του Πουλιού του Εκτορα Λυγίζου

Ενα 22χρονο αγόρι στην Αθήνα δεν έχει δουλειά, δεν έχει λεφτά, δεν έχει κοπέλα και δεν έχει φαΐ να φάει, αλλά έχει ένα καναρίνι και πολύ ωραία φωνή κόντρα τενόρου. Οταν μένει και χωρίς σπίτι, πρέπει να βρει κρυψώνα για το καναρίνι του. Κι όταν το καναρίνι παγιδεύεται μες στην κρυψώνα, το αγόρι πρέπει να βρει βοήθεια. Πρέπει να βρει κάποιον να του εξομολογηθεί ότι δεν έχει δουλειά, δεν έχει λεφτά, δεν έχει κοπέλα και δεν έχει φαΐ να φάει. Το ντεμπούτο του Εκτορα Λυγίζου, μια από τις πιο πολυβραβευμένες ελληνικές ταινίες εκείνης της χρονιάς, μια κινηματογραφική εμπειρία που βιώνεις με όλες τις αισθήσεις σε εγρήγορση. Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix για «Το Αγόρι Τρώει το Φαγητό του Πουλιού».

Η ταινία προβάλλεται στο Cinobo.


Το Τετράγωνο του Ρούμπεν Εστλουντ

Ο ευφυής και ωραίος Κρίστιαν (Κλάες Μπάνγκς) είναι καταξιωμένος επιμελητής σε ένα μουσείο σύγχρονης τέχνης. Διαζευγμένος και αφοσιωμένος πατέρας δύο παιδιών, οδηγεί ηλεκτρικό αυτοκίνητο και υποστηρίζει κοινωφελείς οργανισμούς. Η επόμενη έκθεση που επιμελείται, με τίτλο «Tο Τετράγωνο», είναι μια εγκατάσταση που προκαλεί τον κόσμο να είναι αλτρουιστικός, υπενθυμίζοντας την ευθύνη απέναντι στον συνάνθρωπο. Όμως καμιά φορά είναι δύσκολο να ανταποκριθείς στα ίδια σου τα ιδεώδη. H ταινία του Ρούμπεν Εστλουντ που κέρδισε το Χρυσό Φοίνικα στο 70ό Φεστιβάλ Καννών, μια αιχμηρά αστεία σάτιρα του κόσμου (της Τέχνης) σήμερα. Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix για «Το Τετράγωνο».

H ταινία προβάλλεται στο ΕΡΤFlix.


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για τις μέρες χωρίς αίθουσες στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς