Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.
Σουζάνα Με Σκοτώνεις (Me Estás Matando Susana) του Ρομπέρτο Σνάιντερ
Η ιστορία θέλει τον Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ να υποδύεται τον Ελίχιο, έναν ηθοποιό που το ταλέντο του εξαντλείται σε ρόλους καουμπόι κομπάρσου σε τηλεοπτικές σαπουνόπερες, λίγο όμορφο, λίγο πονηρό, λίγο γυναικά, λίγο σεξιστή, λίγο πιστό κατά τα πολύ άλλα στην Σουζάνα με την οποία είναι παντρεμένος και μοιράζεται τη ζωή του. Οταν αυτή θα εξαφανιστεί χωρίς καμία εξήγηση ένα πρώι σαν όλα τα άλλα, ο Ελίχιο θα αναγκαστεί να ταξιδέψει μέχρι την αμερικανική ενδοχώρα για να προσπαθήσει να ενσωματωθεί σε ένα κόσμο που δεν θα πίστευε ποτέ ότι μπορεί να ανήκει, να μάθει για πρώτη φορά τη συζυγό του και να τη διεκδικήσει από την αρχή.
Ο Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ αναζητά τη συζυγό του και την ταυτότητά του σε μια ταινία που αρέσκεται στην ιδέα του ταξιδιού αλλά δεν έχει την παραμικρή ιδέα ούτε για τον προορισμό της, ούτε και για το πώς θα φτάσει εκεί. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία προβάλλεται στη 01.00 στην ΕΡΤ 2
Ο Χάρι Πότερ Και Ο Αιχμάλωτος Του Αζκαμπάν (Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban) του Αλφόνσο Κουαρόν
Οι καλοκαιρινές διακοπές του Χάρι Πότερ στο σπίτι των αχώνευτων συγγενών του Ντάρσλι, είναι αβάσταχτες όσο ποτέ άλλοτε. Η απρόσμενη επίσκεψη της εκνευριστικής θείας Μαρτζ έχει αναπάντεχη κατάληξη καθώς, σε μια ξαφνική έκρηξη οργής, ο Χάρι Πότερ χρησιμοποιεί τις μαγικές του δυνάμεις για να την... φουσκώσει σαν μπαλόνι και να την εκτοξεύσει στον ουρανό! Όμως ο όρκος που έχει δώσει στο Χόγκουαρτς είναι σαφής: ένας μάγος δεν πρέπει ποτέ να χρησιμοποιεί τις υπερφυσικές του δυνάμεις στον πραγματικό κόσμο. Προκειμένου να αποφύγει την τιμωρία από το Χόγκουαρτς και το Υπουργείο Μαγείας, αλλά και την οργή του θείου Βέρνον, ο Χάρι Πότερ το σκάει από το σπίτι των θείων του μέσα στη νύχτα και τελικά καταφθάνει στην παμπ «Το Ραγισμένο Τσουκάλι». Εκεί συναντά εντελώς τυχαία τον Κορνήλιους Φατζ, τον υπουργό Μαγείας που, προς μεγάλη έκπληξη του νεαρού μάγου, δεν επιθυμεί να τον τιμωρήσει αλλά να τον προστατέψει. Μετά από 12 χρόνια εγκλεισμού στις φυλακές του Αζκαμπάν, με την κατηγορία της δολοφονίας των γονιών του Χάρι Πότερ, ο διαβόητος ψυχωτικός μάγος Σίριους Μπλακ κατάφερε τελικά να αποδράσει. Ο Κορνήλιους Φατζ πιστεύει πως αυτή τη φορά ο Σίριους θα αποπειραθεί να δολοφονήσει τον Χάρι Πότερ. Με τη βοήθεια της Ερμιόνης, του Ρον και του αινιγματικού καθηγητή Λιούπιν, ο Χάρι Πότερ θα μπλεχτεί σε μια ακόμη μαγευτική περιπέτεια προσπαθώντας να ρίξει φως στη σκοτεινή υπόθεση του Σίριους Μπλακ ενώ παράλληλα θα πρέπει να αντιμετωπίσει τους Παράφρονες, τους τρομερούς φρουρούς του Χόγκουαρτς, να ξεπεράσει απίστευτα εμπόδια και να αψηφήσει αμέτρητους κινδύνους.
H ταινία προβάλλεται στις 12.00 στο Star
Ο Λαβύρινθος της Σιωπής (Im Labyrinth des Schweigens) του Τζούλιο Ρικιαρέλι
Γερμανία, 1958. Εχουν περάσει μόλις 13 χρόνια από το Ολοκαύτωμα, αλλά κανείς Γερμανός δεν μοιάζει να γνωρίζει τι ήταν το Αουσβιτς. Οι 6.500 στρατιώτες των S.S. έχουν επιστρέψει αβίαστα σε μία καθημερινότητα που τους θέλει δασκάλους, δικηγόρους, γιατρούς, εργάτες, μπακάληδες. Γείτονες και πατέρες. Οι νεότεροι κοιτούν μόνο μπροστά. Οι μεγαλύτεροι δεν κοιτούν, χώνουν το κεφάλι στην άμμο. Κι όμως, η δίκη της Νυρεμβέργης έχει συμβεί (αλλά από τους Συμμάχους, όχι τη Γερμανική δικαιοσύνη), το «Ημερολόγιο της Αννα Φρανκ» έχει δημοσιευτεί, 60.000 επιζήσαντες αναπνέουν κι εκπνέουν αβάσταχτες μνήμες. Η αλήθεια όμως είναι πολύ επώδυνη και αγγίζει κάθε σπίτι, κάθε οικογένεια, κάθε γειτονιά. Για αυτό και η συλλογική συνείδηση επιλέγει να χάνεται σε λαβύρινθους του ψέμματος. Ενας νεαρός, άμεμπτος και φιλόδοξος δημόσιος κατήγορος αφυπνίζεται από έναν μάχιμο δημοσιογράφο και βασιζόμενοι σε μαρτυρίες επιζώντων του Ολοκαυτώματος θα ξεκινήσουν μία αποστολή κάθαρσης που θα οδηγήσει στην Υπόθεση Αουσβιτς και τις δίκες της Φρανκφούρτης του 1963.
Ιστορικό δράμα εποχής που μας επιστρέφει στην υποκρισία της μεταπολεμικής Γερμανίας. Καλές προθέσεις, αλλά καλλιγραφικό, ακαδημαϊκό, διδακτικό σινεμά. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία προβάλλεται στις 23.00 στο Κανάλι της Βουλής
Μετρητής Καρτών (The Card Counter) του Πολ Σρέιντερ
Ο Γουίλιαμ Τελ (Τίλιτς, πραγματικά), με το «εύστοχο» όνομα, είναι τζογαδόρος. Δεν παίζει για να κερδίζει πολλά - παίζει κυρίως για να νιώθει ότι έχει τον έλεγχο πάνω στην τύχη. Πριν από αυτό, ο Γουίλιαμ ήταν «ανακριτής», βλέπε βασανιστής, σε μια φυλακή που θα μπορούσε να είναι το Γκουαντάναμο. Με την ίδια αυστηρότητα, την ίδια χειρουργική ακρίβεια, την ίδια ανάγκη για αποστείρωση με την οποία αντιμετώπιζε εκείνη τη δουλειά, αντιμετωπίζει κι ολόκληρη τη ζωή του, όταν μεταφέρεται από ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο κι από καζίνο σε καζίνο, τυλίγοντας προσεκτικά με λευκό ύφασμα τα έπιπλα του δωματίου του και τα λιγοστά αντικείμενά του, μεταμορφώνοντάς το, ξανά και ξανά, σ' ένα ασκητικό κελί, στημένο για την τιμωρία του. Οταν ο Γουίλιαμ γνωρίσει τον νεαρό Κερκ, θα βρει ένα νέο κίνητρο στον ψυχαναγκασμό του: θα πάρει για λογαριασμό του Κερκ εκδίκηση (εξυπηρετώντας και μια δική του «υποχρέωση»), θα τον τραβήξει στον ίσιο δρόμο, θα τον κάνει πλούσιο. Ακόμα κι αν ο Κερκ δεν θέλει, στην πραγματικότητα, τίποτε απ' όλ' αυτά.
Ο Πολ Σρέιντερ σκηνοθετεί τον Οσκαρ Αϊζακ σε έναν «Ταξιτζή» των καζίνων. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία προβάλλεται στις 23.45 στο Nova Cinema 2
Κορσές (Corsage) της Μαρί Κρόιτσερ
Αυστρία, 1877. Μπροστά στην Αυτοκράτειρα Σίσσυ έρχεται η τούρτα με τα 40 της κεράκια. Εκείνη δε θέλει να σηκωθεί να τα σβήσει. Γνωρίζει πολύ καλά τι σημαίνει αυτό το ορόσημο. Συμβολικά, η θηλυκή της υπόσταση σβήνει - μία γυναίκα δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί ως σύμβολο ομορφιάς στα 40. Κυριολεκτικά, τα 40 είναι το προσδόκιμο επιβίωσης των γυναικών στην εποχή της. Εκείνη όμως είναι ακόμα ζωντανή. Ιππεύει τα άλογά της, κολυμπά, ξυπνά την μικρή της κόρη για να ζήσουν μαζί μια νυχτερινή περιπέτεια. Πάλλεται, ονειρεύεται, νιώθει. Τι κι αν ο Φραγκίσκος Ιωσήφ δεν την αγγίζει πια. Τι κι αν την αγνοεί - όταν ήταν νέα άκουγε τη γνώμη και τη συμβουλή της στις πολιτικές του αποφάσεις, τώρα... «το έχει μετανιώσει πικρά». Απομονωμένη, χωρίς καθήκοντα κι ενδιαφέροντα, οφείλει μόνο να χτενίζει περίτεχνα τα μακριά ατίθασα μαλλιά της και... να μην παχαίνει. Να αποφεύγει το επιδόρπιο, που όλοι οι άντρες απολαμβάνουν στα επίσημα γεύματα, να ακολουθεί ένα αυστηρό πρόγραμμα νηστείας, να σφίγγει τον κορσέ της όλο και πιο σφιχτά. Μόνο που αυτό που σιγοβράζει μέσα της μια μέρα γίνεται απόφαση. Σηκώνεται από την καρέκλα της, σηκώνει το μεσαίο δάχτυλο στον Φραγκίσκο Ιωσήφ και τους υπόλοιπους άντρες του τραπεζιού και ξεκινά την επανάστασή της.
Τι συνέβη στην Αυτοκράτειρα Σίσσυ όταν μεγάλωσε; Μία αριστουργηματική φεμινιστική ματιά στη γυναίκα πίσω από τον μύθο. Μία συγκλονιστική πρωταγωνίστρια που φορά και αποτινάζει τον κορσέ της με την ίδια ανάσα. Μην το χάσετε. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo
Τραγουδώ Αν Τραγουδάς του Νίκου Κορνήλιου
Ο Γιάννης και ο Πάρις γιορτάζουν την επέτειο τους, ανήμερα της λατινοαμερικάνικης Μέρας των Νεκρών στο καφέ που διατηρούν, ένα χώρο έκφρασης, τέχνης και δημιουργίας - καταφύγιο, πέρασμα και «σπίτι» για μια σειρά ανθρώπων που το επισκέπτονται καθημερινά, αφήνοντας πριν φύγουν κάθε φορά, μέσα στους τέσσερις τοίχους του. πολλά περισσότερα από ένα άδειο φλιτζάνι καφέ, ένα μισογεμάτο ποτήρι κρασί ή ένα φιλοδώρημα. Ενας άστεγος βρίσκει χώρο για να κοιμηθεί, ένας άνεργος βρίσκει ένα χώρο να περάσει την ώρα που προσποιείται ότι δουλεύει, μια κοπέλα κάνει πρόβα για μια συνέντευξη σε ένα μεγάλο δικηγορικό γραφείο, μια γυναίκα που δουλεύει σε εισπρακτική εταιρία κάνει τα τηλέφωνά της στους οφειλέτες από την τουαλέτα του καφέ, μια αστυνομικός πίνει εκεί τον καφέ της όταν δεν έχει υπηρεσία, ένα ζευγάρι νιώθει ότι έχει έρθει η στιγμή να αποκαλύψει ένα μεγάλο του μυστικό… Ανθρωποι της διπλανής πόρτας κι άλλοι ακόμη, χαρακτηριστικοί τύποι μιας γνώριμης καθημερινότητας κι αφανείς πρωταγωνιστές ενός κόσμου που δεν θα τους έβαζε ποτέ στο κέντρο της σκηνής, επαγγελματίες καλλιτέχνες και ερασιτέχνες της τέχνης, μοιράζονται τον ίδιο χώρο και απλώνουν τις ιστορίες τους, αναζητώντας, περισσότερο από μια κάποια λύση σε όσα τους απασχολούν, να ακουστούν. Οι φωνές τους ξεχωρίζουν μέσα στο θόρυβο, άλλες μιλούν πιο σιγά, άλλες είναι δυνατές, άλλες συντονίζονται με την ντροπή, άλλες με την επιθυμία, οι περισσότερες με μια απροσδιόριστη αγωνία και θυμό, όλες μαζί συνθέτουν μια ανθρώπινη συμφωνία που κλείνει μέσα της το εφήμερο και το διαχρονικό της ανθρώπινης κατάστασης.
Ο Νίκος Κορνήλιος συνεχίζει την εξερεύνηση ενός σινεμά φτιαγμένου από και μέσα από την ίδια τη διαδικασία κατασκευής του, εδώ με ένα ακόμη πολυσυλλεκτικό ψηφιδωτό χαρακτήρων και ιστοριών που αναζητούν κοινό τόπο μέσα από την επαφή με τον «άλλο» και την τέχνη. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμο στο ΕΡΤFlix
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για τις μέρες χωρίς αίθουσες στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς