Σε μια ως επί το πλείστον φλατ οσκαρική τελετή, η εμφάνιση της Μελίσα ΜακΚάρθι και του Μπράιαν Ταϊρί Χένρι (μαζί πρωταγωνιστούν στο επερχόμενο «Superintelligence») στη σκηνή, για να παρουσιάσουν το Οσκαρ Κοστουμιών ήταν από τις πιο ζωντανές και χαριτωμένες.
Διαβάστε ακόμη: Oscars 2019 | Πώς κατάφερε η φετινή τελετή απονομής να ανεβάσει τα ποσοστά τηλεθέασης
Η Μελίσα ΜακΚάρθι, υποψήφια κι η ίδια για Οσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου για το «Θα Μπορούσες Ποτέ να με Συγχωρέσεις;», εμφανίστηκε φορώντας μια κάπα με τελείωμα ερμίνας, με κολλημένα πάνω της (κι όπου αλλού υπήρχε κενός χώρος πάνω στην κωμικό), 53 λούτρινα κουνελάκια, σε μια προφανή αναφορά στη Βασίλισσα Αννα της «Ευνοούμενης». Το καπέλο της παρέπεμπε στην «Μπαλάντα του Μπάστερ Σκραγκς», η περούκα της στο «Μαίρη, η Βασίλισσα της Σκοτίας», ενώ η κάπα του Χένρι ήταν «δανεική» από τη «Μαίρη Πόπινς» και το μακιγιάζ του βγαλμένο από τη Γουακάντα του «Black Panther», παρουσιάζοντας έτσι, κυριολεκτικά πάνω τους, όλες τις υποψήφιες ταινίες στην κατηγορία Καλύτερων Κοστουμιών.
Κι ενώ σε γενικές γραμμές η εμφάνιση των δυο ηθοποιών (σχεδιασμένη από την Ενδυματολόγο της οσκαρικής απονομής, Κάτια Κέιχιλ), προκάλεσε ενθουσιασμό...
oh my god @melissamccarthy just provided eternal justification for keeping costume design in the broadcast #oscars pic.twitter.com/8SYC7zr0QB
— shauna (@goldengateblond) February 25, 2019
...η Αριάν Φίλιπς είχε έντονες αντιρρήσεις, που εξέφρασε στο facebook.
Στιλίστρια της Μαντόνα, υποψήφια δύο φορές για Οσκαρ, για το «W.E.» και για το «Walk the Line», υπεύθυνη τώρα για τα κοστούμια του «Once Upon a Time in Hollywood» του Κουέντιν Ταραντίνο και για άλλα κινηματογραφικά αριστουργήματα, η Αριάν Φίλιπς έγραψε: «Θεωρώ ότι έχω αίσθηση του χιούμορ και αγαπώ τη Μελίσα ΜακΚάρθι και τον Μπράιαν Ταϊρί Χένρι, αλλά αυτό ήταν κακόγουστο και προσβλητικό προς την ενδυματολογία. Τα Οσκαρ είναι μια ευκαιρία να τιμούμε την τέχνη μας. Ως σχεδιαστές κοστουμιών παλεύουμε με τους ανθρώπους στην ίδια μας τη βιομηχανία ώστε να κατανοήσουν τη δουλειά μας, αυτό, το ένα βράδυ όπου η δουλειά υποτίθεται πως αναδεικνύεται. Αυτό ήταν μάλλον η πιο εξωφρενικά λάθος εκπροσώπηση όχι μόνο του γούστου, αλλά της αξίας της δουλειάς μας στην κινηματογραφική δημιουργία. Δεν είμαστε απλώς "αγοραστές", όπως λανθασμένα πολλοί θεωρούν για τη δουλειά μας, μια τέτοια κοροϊδία απλώς υπογραμμίζει αυτή την αγανάκτηση. Νιώθω ότι είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα πίσω. Ντροπή στην Ακαδημία που επέτρεψε να μεταδοθεί αυτό.»
Τα σχόλια στο post της Αριάν Φίλιπς, από συναδέλφους και άλλους εκπροσώπους του κινηματογράφου καλύπτουν ολόκληρη την γκάμα από τη συμφωνία στη διαφωνία. Για μας, η στιγμή ήταν εμπνευσμένη και παιχνιδιάρικη κι ανέδειξε, αντί να ντροπιάσει, την κατηγορία Κοστουμιών.