Το Χόλιγουντ καταφθάνει με «κανονικούς» ρυθμούς στο 74ο Φεστιβάλ Καννών. Το μεγαλύτερο φεστιβάλ του κόσμου συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς - πρεμιέρες, ταινίες που συζητιούνται, σταρ, photocall, χαμόγελα στο κόκκινο χαλί. Ταυτόχρονα, ένα σύννεφο ανασφάλειας καραδοκεί με τα μέτρα ασφαλείας αποδεικνύονται λιγότερα απ' όσο θα απαιτούσαν οι συνθήκες (βλ. εξάπλωση της μετάλλαξης Δέλτα).
Τίποτα όμως δεν μοιάζει να σταματά τη φόρα της μεγάλης κινηματογραφικής γιορτής στην Κρουαζέτ. Δείτε όλα όσα συνέβησαν χθες, την 3η μέρα του φεστιβάλ.
Tilda Forever
Η Τίλντα Σουίντον επιστρέφει στις Κάννες, με την κόρη της Oνορ Σουίντον Μπερν, για την πρεμιέρα του «The Souvenir 2» της Τζοάνα Χογκ στο Δεκαπενθήμερο των σκηνοθετών. Η συνέχεια της ημιαυτοβιογραφικής ιστορίας ενηλικίωσης δεν μοιάζει τόσο με σίκουελ του «Souvenir» (2019), όσο με ανάγκη για σύγκρουση με το alter ego της (που ερμηνεύει η Ονορ) κάθαρση και εξιλέωση. Για αυτό και κέρδισε τις κριτιές ως μία «ακόμα πιο αυθεντική» και «πιο προσωπική» ταινία από την πρώτη.
«Πάντα σκόπευα να κάνω την ταινία σε δύο μέρη» δήλωσε στο Q n A μετά την πρεμιέρα η Χογκ. Ενώ, η Τίλντα αποκάλυψε κι ένα χαριτωμένο trivia: ότι δάνεισε στην κόρη της Ονορ τα δικά της ρούχα που κράτησε από τα 80ς.
Δείτε φωτογραφίες από την πρεμιέρα, με την Τίλντα σε πλήρη αρμονία με τη φετινή αφίσα της Quinzaine!
Η Αντρεα Αρνολντ επιστρέφει στις Κάννες με... ντοκιμαντέρ!
Η Αντρεα Αρνολντ αγαπά το φεστιβάλ Καννών και το φεστιβάλ Καννών αγαπά την Αντρεα Αρνολντ. Από το «Red Road» (2006) και το «Fish Tank» (2009) μέχρι το «American Honey» (2016) οι ταινίες-σταθμοί στην φιλμογραφία της έκαναν πρεμιέρα εδώ.
Χθες, παρουσίασε στο νέο τμήμα του φεστιβάλ «Cannes Première» το «Cow» ένα ντοκιμαντέρ για την κτηνοτροφία στην Μ. Βρετανία με έντονο πολιτικό, κοινωνικό και οικολογικό μήνυμα. Μείγμα του «kitchen sink» ρεαλισμού της και της ποιητικής της γλώσσας, το «Cow» κοιτά μέσα από τα μάτια μιας αγελάδας την αδηφάγα υπερκατανάλωσή μας στο κρέας και υπογράφει ένα μανιφέστο υπεράσπισης της vegan φιλοσοφίας. Μιλιταριστικό ναι. Αλλά και mooooooving.
H μέρα που έκλαψε ο Ματ Ντέιμον
Η επίσημη πρεμιέρα του «Stillwater», της νέας ταινίας του Τομ ΜακΚάρθι («Spotlight», «Visitor», «Station Agent») με τον Ματ Ντέιμον στον πρωταγωνιστικό ρόλο ενός πατέρα από την Οκλαχόμα που ταξιδεύει στην Γαλλία για να προσπαθήσει να απαλλάξει την κόρη του από ένα έγκλημα, έφερε σκηνοθέτη, πρωταγωνιστή και υπόλοιπο καστ στο κόκκινο χαλί του Palais.
Και μπορεί η βραδιά να ξεκίνησε με αυτόγραφα στο συγκεντρωμένο πλήθος, πόζες στους φωτογράφους και χαμόγελα, αλλά τέλειωσε με δάκρυα. Δεν είναι λίγο να σε χειροκροτούν σε 5λεπτο standing ovation 2300 άτομα μέσα στο επιβλητικό Palais de Festivals. Ο Ντέιμον λύγισε και ξέσπασε σε κλάματα.
Εμείς υποπτευόμαστε ότι, στις μέρες που ζούμε, δεν είναι λίγο να βλέπεις την ταινία σου σε μεγάλη οθόνη και με κοινό. Στο μεγαλύτερο φεστιβάλ του πλανήτη.
O Xοακίμ Τρίερ δεν είναι... Ο Χειρότερος Ανθρωπος στον Κόσμο
Ο Χοακίμ Τρίερ («Oslo, August 31st», «Thelma», «Louder Than Bombs ») παρουσίασε χθες την παγκόσμια πρεμιέρα της νέας του ταινίας «The Worst Person in the World» (ή «Julie in 12 Chapters») στο επίσημο διαγωνιστικό πρόγραμμα του 74ου Φεστιβάλ Καννών.
Με ανάλαφρο αλλά πικρό τόνο, ο Τρίερ πλησιάζει μία 20+ ηρωίδα που έχει όλη τη ζωή μπροστά της και όλο τον κόσμο στα πόδια της. Καμιά φορά όμως οι πολλές επιλογές στο μενού, κάνουν αδύνατον να αποφασίσουμε τι θα διαλέξουμε.
Νιάτα στο κόκκινο χαλί!
«After Yang»: ο Kogonada και το καστ του κλέβουν την παράσταση στην Κρουαζέτ
Το τρυφερό, ανθρώπινο «Columbus» (2017) του είναι μία από τις πιο αγαπημένες μας ταινίες της δεκαετίας. Kι ο Kogonada επέστρεψε με τη δεύτερη ταινία του και την λαμπερή πρεμιέρα της χθες στις Κάννες. Το «After Yang», βασισμένο στο διήγημα του Αλεξάντερ Γουάινστιν «Saying Goodbye to Yang», και διαδραματίζεται σε μια μελλοντική αμερική όπου οι παλιές πρακτικές τεκνοποιίας δεν είναι πια εφικτές και οι οπαδοί μιας καθαρής αμερικής προτιμούν να κλωνοποιούν και να μεγαλώνουν τους εαυτούς τους. Ενα ζευγάρι αποφασίζει να υιοθετήσει ένα παιδί από την Κίνα και μαζί να αγοράσει ένα ρομπότ που είναι φτιαγμένο στην ίδια χώρα προκειμένου να του μάθει κάτι από την κουλτούρα του τόπου καταγωγής του. Καθώς τα χρόνια περνούν και τα δυο παιδιά μεγαλώνουν, το ρομπότ αρχίζει να μην λειτουργεί όπως θα έπρεπε κι ο ιδιοκτήτης του, τον οποίο υποδύεται ο Κόλιν Φάρελ, αντιλαμβάνεται ότι το μηχάνημα είναι για εκείνον κάτι παραπάνω από μια ηλεκτρονική baby sitter, ένα ακόμη παιδί που θα πρέπει με βαθιά λύπη σύντομα να του πει αντίο.
Μπορεί ο Κόλιν Φάρελ να μην ήταν στο φεστιβάλ, αλλά οι γυναίκες της ταινίας (από την πρωταγωνίστρια του και στο «Columbus» Χάλει Λου Ρίτσαρντσον και την Τζόντι Τέρνερ-Σμιθ, μέχρι την πιτσιρίκα Μαλία Εμα Τζαντραγουτζάτζα) έκλεψαν την παράσταση - τόσο στο παραδοσιακό photocall το πρωί, όσο και στο κόκκινο χαλί το βράδυ.
Ο Kogonada έχει απαράμιλλη αισθητική στις ταινίες του, τα κορίτσια στη μόδα!