Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι το Σάββατο, 15 Νοεμβρίου

στα 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και online φεστιβάλ.

Τι βλέπουμε στο σπίτι το Σάββατο, 15 Νοεμβρίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και online φεστιβάλ.


happy end 607

Happy End του Μίκαελ Χάνεκε

Η Αν (Ιζαμπέλ Ιπέρ) έχει αναλάβει την οικογενειακή επιχείρηση από τον πατέρα της, Ζορζ (Ζαν-Λουί Τρεντινιάν) έχοντας να διαχειριστεί τις πιθανώς καταστροφικές συνέπειες ενός εργατικού ατυχήματος σε ένα από τα εργοτάξια της επιχείρησης ενώ ταυτόχρονα προετοιμάζει τον γάμο της με τον Λόρενς. Ο αδερφός της (Ματιέ Κασοβίτς) αναλαμβάνει την επιμέλεια της έφηβης κόρης του από τον πρώτο του γάμο μετά τη μυστηριώδη δηλητηρίαση της μητέρας της και πρώην συζύγου του. Όμως τι μυστικά κρύβει;

Αινιγματική στην αφήγησή της και σκληρή όσο και η ειρωνία του τίτλου της, η νέα ταινία του Μίκαελ Χάνεκε ξεγελά για το πόσες και πόσο ικανοποιητικές απαντήσεις δίνει στις μεγάλες ερωτήσεις που θέτει σχετικά με το σκοτάδι της ανθρώπινης ψυχής. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 23.00 στο Κανάλι της Βουλής

us peele

Eμείς (Us) του Τζόρνταν Πιλ

Μια οικογένεια απολαμβάνει τις διακοπές της σε ένα εξοχικό στη Σάντα Κρουζ της Καλιφόρνιας, όταν ένα βράδυ εμφανίζονται απρόσκλητοι τέσσερις σχεδόν ακίνητοι άνθρωποι έξω από το σπίτι τους. Στο σκοτάδι, κάτι τους θυμίζουν. Είναι ένα ανδρόγυνο με τα δύο τους παιδιά, ένα έφηβο κορίτσι και ένα μικρότερο αγόρι. Ο τρόμος ζωγραφίζεται στα πρόσωπα της Αντελάιντ και του Γκέιμπ όταν συνειδητοποιούν ότι οι απρόσκλητοι επισκέπτες είναι οι σωσίες τους.

Στο νέο, πολυεπίπεδο, όσο και παραφορτωμένο μέχρι βραχυκύκλωσης θρίλερ τρόμου του, ο Τζόρνταν Πιλ ξαναβάζει τους ήρωές του να «τρέχουν», κυνηγημένους αυτή τη φορά από τους εαυτούς τους. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 02.30 στον ALPHA

Kill Bill 2 607

Kill Bill Vol.2 του Κουέντιν Ταραντίνο

Η «Νύφη», τυφλωμένη από μίσος και διψασμένη για εκδίκηση, συνεχίζει ακάθεκτη την εξόντωση των υπόλοιπων μελών της συμμορίας δολοφόνων του Μπιλ. Αυτή τη φορά, εφαρμόζοντας όλες τις πολεμικές της δεξιότητες ξεκινάει για τον ύστατο σκοπό της, την εξόντωση του αρχηγού της συμμορίας και πρώην αφεντικού της. Στον δρόμο της, θα αντιμετωπίσει τον αδελφό του Μπιλ και τη μονόφθαλμη Ελ. Στο τελευταίο σημείο του προορισμού της, η νύφη βρίσκεται πλέον αντιμέτωπη με τον Μπιλ σε μια σκληρή μονομαχία εικαστικής τελειότητας αλλά και ανάμεικτων συναισθημάτων που κόβει την ανάσα.

Το «Kill Bill Vol. 2» του Κουέντιν Ταραντίνο εγκαταλείπει τη φρενίτιδα της δράσης για μια πιο στοχαστική, συναισθηματική αφήγηση εκδίκησης.

Η ταινία προβάλλεται στις 02.30 στον ΣΚΑΪ

small things like these

Μικρά Πράγματα σαν κι Αυτά (Small Things Like These) του Τιμ Μίλαντς

Χριστούγεννα, 1985. Στην μικρή, εργατική κωμόπολη της Β. Ιρλανδίας, ο 40χρονος Μπίλι Φέρλονγκ δουλεύει σκληρά από τα ξημερώματα, προμηθεύοντας ξυλοκάρβουνα στα σπίτια, τις ταβέρνες, τα μαγαζιά. Οταν επιστρέφει τα βράδια στην γυναίκα και τις 5 κόρες του, πρώτα περνάει από το μπάνιο για την μικρή του ιεροτελεστία. Γεμίζει τη γούρνα με ζεστό νερό, ανοίγει το σιδερένιο κουτί που φυλάει την σκληρή του βούρτσα και τρίβει με επιμέλεια την καρβουνίλα από το δέρμα του, ώστε να κάτσει στο τραπέζι του δείπνου καθαρός, νοικοκυρεμένος. Εκεί τα κορίτσια του, μικρά μεγάλα, τιτιβίζουν ανέμελα τα νέα τους από το Καθολικό σχολείο, κι εκείνος ακούει χαμογελαστά, με στοργή κι ενδιαφέρον, τις εργασίες που έχουν για την επόμενη μέρα. Υπάρχει μία συνωμοτική απλότητα στις εκδηλώσεις τρυφερότητας με τη γυναίκα του - ένα περαστικό άγγιγμα στον ώμο, αναγνώριση της κούρασης του κάθε συντρόφου, δυο κουβέντες κι ένα ζεστό που μοιράζονται μπροστά από την τηλεόραση στο τέλος της μέρας. Ο Μπίλι δεν έχει τέτοιες αναμνήσεις από την παιδική του ηλικία. Η ανύπαντρη νεαρή μητέρα του είχε βρει καταφύγιο ως οικονόμος στο κτήμα μίας πλούσιας γυναίκας λίγο έξω από την πόλη. Εκεί μεγάλωσε, ως μπάσταρδος γιος - μια βρισιά που έφτυναν οι συμμαθητές του στο δρόμο για το σχολείο. Ομως η μητέρα του ήταν από τις τυχερές. Οι περισσότερες κοπέλες που θεωρούνταν «παραστρατημένες» κατέληγαν στα μοναστήρια της Καθολικής Εκκλησίας, στα διαβόητα «Πλυντήρια της Μαγδαληνής». Στις μεταφορές του ο Μπίλι έβλεπε ντροπιασμένους γονείς να σπρώχνουν κοπέλες μέσα στις πύλες της μονής, νεαρά κορίτσια, σαν τις κόρες του, που έκλαιγαν και ικέτευαν να μην τις εγκαταλείψουν. Κι όπως όλοι οι κάτοικοι της μικρής πόλης, έτσι κι εκείνος, χαμήλωνε το βλέμμα στο κοινό μυστικό, στη συλλογική ντροπή που ένωνε τις ζωές τους. Οι καλόγριες είχαν ισχύ, χρήματα, εξουσία. Κανείς δε θα τολμούσε να κάνει ερωτήσεις για τα κορίτσια που «εξαφανίζονταν», πέθαιναν από τις απάνθρωπες συνθήκες εργασίας, τις κακουχίες και το κρύο στα πλυντήρια. Ομως είναι Χριστούγεννα. Και τα Χριστούγεννα το τραύμα του Μπίλι ζωντανεύει και αιμορραγεί. Ξεφορτώνοντας σακιά στην καρβουναποθήκη του μοναστηριού, ανακαλύπτει κάτι που φορτώνεται στη συνείδησή του. Ο Μπίλι δεν μπορεί να κρατήσει πλέον το βλέμμα του χαμηλά. Ομως δεν είναι ήρωας. Ηταν, είναι και θα είναι ένας μπάσταρδος γιος που μεγάλωσε, δούλεψε σκληρά, έκανε μια μικρή επιχείρηση και μια μεγάλη οικογένεια. Αν τολμήσει να κάνει κάτι για όσα είδε, ρισκάρει την ευημερία των κοριτσιών του.

Αυτό θα έπρεπε να είναι το Οσκαρ του Κίλιαν Μέρφι. Μία μεγαλειώδης ερμηνεία σ' έναν χαμηλότονο ρόλο - ενός ασήμαντου αντι-ήρωα, που μπροστά σε όσα δεν μπορεί να κάνει, κάνει ό,τι μπορεί. Οπως κι η ταινία, δεν χρειάζεται μεγαλοστομίες. Εδώ πρωταγωνιστούν τα μικρά, τα σημαντικά, τα τεράστια... Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 20.15 στο Nova Cinema 1

Freakier Friday

Ακόμα πιο Απίστευτη Παρασκευή (Freakier Friday) της Νίσα Γκανάτρα

Η Ανα, μάνταζερ απαιτητικών ποπ σταρς, έχει εγκαταλείψει την καριέρα της ως τραγουδίστρια των Pink Slip, προκειμένου να μεγαλώσει την κόρη της. Η Τες, η μητέρα της επενδύει στην επιτυχημένη καριέρα της ως ψυχαναλύτριας, μπαίνοντας στον κόσμο των podcasts. Στη ζωή τους θα έρθουν ο νέος σύντροφος της Ανα και η κόρη του, θανάσιμη εχθρός της κόρης της Ανα, της Χάρπερ που εκτός από όλα τα άλλα, θέτει τις βάσεις για την μετακόμιση τους από το Λος Αντζελες στο Λονδίνο. Οταν, με τη βοήθεια ενός μέντιουμ, οι τέσσερις αυτές γυναίκες θα αλλάξουν σώματα, οι δύο «ώριμες» κόρες θα προσπαθήσουν να εμποδίσουν να συμβεί αυτός ο γάμος, την ίδια ώρα που οι δύο «νεότερες» - μητέρα και γιαγιά - θα ζήσουν για λίγο την ευτυχία του να είσαι ξανά… έφηβη.

Να φρικάρει κανείς ή να μη φρικάρει με ένα sequel που δεν φέρει τίποτα από την όποια (υπερεκτιμημένη κι αυτή ) ελαφρότητα του πρωτότυπου. Αντιθέτως, υπερφορτώνεται με ανέμπνευστες σκηνές - λες γραμμένες σε AI- που δεν ξέρουν ούτε ποια είναι η Τζέιμι Λι Κέρτις, ούτε φυσικά η Λίντσεϊ Λόχαν. Και, κυρίως: ούτε σε ποια εποχή ζούμε και βλεπουμε σινεμά. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Disney+

laurence anyways

Λόρενς για Πάντα (Laurence Anyways) του Ξαβιέ Ντολάν

Ο 30χρονος Λόρενς είναι ένας φιλόλογος που ζει μια φυσιολογική ζωή στον Καναδά της δεκαετίας του 80: είναι καθηγητής λογοτεχνίας και είναι ερωτευμένος με την κοπέλα του, Φρεντ. Μόνο που μία μέρα αποφασίζει να μοιραστεί μαζί της το μεγάλο του μυστικό: ο Λόρενς θέλει να ντύνεται με γυναικεία ρούχα, να αποκτήσει στήθος, να ξεκινήσει μία νέα σελίδα στην προσωπική του ιστορία. Εκείνος είναι έτοιμος για έναν καινούργιο κόσμο, αλλά είναι ο κόσμος έτοιμος για κάποιον σαν αυτόν;

Ο Ξαβιέ Ντολάν έρχεται εδώ με την τρίτη ταινία της καριέρας του. Αυτή που τον ανεβάζει στη κορυφή του queer σύγχρονου σινεμά. Και όχι μόνο επειδή ο Λόρενς είναι ένας άντρας που θέλει να γίνει γυναίκα για να μείνει για πάντα ερωτευμένος με τη γυναίκα της ζωής του. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo

undercover

Ερευνα Πάνω σε Ενα Κρατικό Σκάνδαλο (Enquête sur un scandale d'État) του Τιερί ντε Περετί

Στην καρδιά του Παρισιού, το τελωνείο κατάσχει επτά τόνους κάνναβης. Ενας πρώην μυστικός πράκτορας της Δίωξης ισχυρίζεται ότι μπορεί ν' αποδείξει την ύπαρξη ενός κρατικού καρτέλ, με επικεφαλής τον Ζακ Μπιγιάρ, έναν υψηλά ιστάμενο αξιωματικό τής αστυνομίας.

Αστυνομική ιστορία με αναγωγές στην τέχνη της αφήγησης, βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα που γίνονται συναρπαστική - αν και φλύαρη - κριτική σε ένα ολόκληρο σύστημα. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη για ενοικίαση στο Videorama

th eiron claw

Σιδερένια Γροθιά (The Iron Claw) του Σον Ντέρκιν

Υπάρχει ένας θρύλος που ρίχνει τη βαριά σκιά του στην ιστορία της επαγγελματικής πάλης στην Αμερική: «Η Κατάρα των φον Εριχ». Ο πατριάρχης της οικογένειας, Φριτς φον Εριχ, μπήκε στα ρινγκ την δεκαετία του '50 και έκανε καριέρα ερμηνεύοντας τον μισητό Γερμανό μετανάστη: φορούσε τον σιδηρούν σταυρό στο σορτσάκι του και αποτελείωνε τους αντιπάλους του με την σήμα-κατατεθέν Σιδερένια Γροθιά του. Βγαίνοντας στη σύνταξη, ο Φριτς έσπρωξε όλα τα παιδιά του στην πάλη - τον υπάκουο πρωτότοκο Κέβιν, τον φιλόδοξο Ντέιβιντ, τον πρωταθλητή στον στίβο Κέρι (στερώντας του την ευκαιρία να γίνει Ολυμπιονίκης στο δίσκο), τον ευαίσθητο, μουσικό Μάικ (που δεν ήθελε καμία σχέση με το άθλημα). Μαζί κέρδιζαν αγώνες, πρωταθλήματα, ζητωκραυγές χιλιάδων κόσμου. Είχαν δική τους εκπομπή στην τοπική τηλεόραση, έγιναν εθνικά διάσημοι, λίγο ακόμα ήθελαν για να κατακτήσουν και την παγκόσμια φήμη. Μόνο που τους κυνηγούσε «Η Κατάρα των φον Εριχ». Ενα-ένα τα αγόρια του Φριτς έπεφταν νεκρά - από περίεργες αρρώστιες, δυστυχήματα, υπερβολική δόση ναρκωτικών, αυτοκτονίες.

Αυτή η αληθινή ιστορία δόξας και τραγωδίας μίας οικογένειας θα μπορούσε να είχε γράψει ιστορία και στα κινηματογραφικά ρινγκ. Χάνει όμως τελευταία στιγμή τις ισορροπίες με το μελό και βγαίνει νοκ άουτ από τη σιδερένια γροθιά της εκβιαστικής συγκίνησης. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμο στο ΕΡΤFlix

boots

Boots

Αποφασίζοντας να καταταγεί στους Πεζοναύτες, ένας ψαρωμένος έφηβος βρίσκει νέο νόημα στη ζωή –και αναπάντεχη συντροφικότητα– ανάμεσα στους άλλους νεοσύλλεκτους.

Η νέα σειρά Boots στο Netflix καταφέρνει με χιούμορ και συναίσθημα να αναδείξει το ταξίδι ενός εφήβου που κατατάσσεται στους Πεζοναύτες τη δεκαετία του ’90, μέσα από την προοπτική της ταυτότητας, της φιλίας και της αποδοχής. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η σειρά είναι διαθέσιμη στο Netflix