Διαβάστε παρακάτω, μόνον εάν παρακολουθείτε το «Game of Thrones» και είδατε ήδη το 9ο επεισόδιο του 6ου κύκλου - για τους υπόλοιπους, ακολουθούν γιγαντιαία spoilers!
Διαβάστε ακόμη:
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 01: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 02: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 03: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 04: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 05: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 06: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 07: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 08: Σημειώσεις
«Battle of the Bastards» ο τίτλος του επεισοδίου κι αν, παραδοσιακά, τα προτελευταία επεισόδια των περασμένων σεζόν είναι και τα δυνατότερα σε εξέλιξη ή εντυπωσιασμό ή μάχες, αυτό εδώ μάλλον άξια παίρνει την πρώτη θέση. Από τη μια πλευρά, αισθητικά, με την υπογραφή του Μιγκέλ Σαπότσνικ, αποκτά στη σκηνοθεσία και στην πλανοθεσία κάτι το υπερηρωικό, το εμπνευσμένο από κομιξικές αντιπαραθέσεις, με το στοιχείο του φανταστικού εντονότερο παρά ποτέ. Από την άλλη πλευρά, η πλοκή περιορίζεται σε δυο μόνο άξονες της ιστορίας – την Ντενέρις και τους Τζον / Σάνσα, φέρνοντας έτσι μεγαλύτερη συγκέντρωση στο καθένα, μεγαλύτερο βάθος, επιμέλεια, ατμόσφαιρα, δύναμη. Δεν είναι τυχαίο ότι δίπλα στην επικείμενη μάχη, η σειρά αποφασίζει να τοποθετήσει μόνο έναν άξονα δράσης της Ντάνι: Βρισκόμαστε στο στάδιο ενός «no more» κι από τις δύο πλευρές, αυτοί είναι οι νέοι πρωταγωνιστές του Γουέστερος, αυτοί θα καθορίσουν την τύχη του κι όσα λέει η Ντενέρις στη Μιρίν «ακούγονται» έξω από το Γουίντερφελ κι εμπνέουν τον Τζον. Κι οι δυο είναι βαλμένοι ν’ ανατρέψουν το δικό τους παρελθόν για να γίνουν κυρίαρχοι. Μπορεί ο τίτλος να είναι «Battle of the Bastards», αυτό όμως είναι το επεισόδιο των γυναικών, όπου ο Ράμσεϊ τις έφαγε από ένα κορίτσι, όπου η Ντενέρις έχει το όπλο (τα τρία όπλα, για την ακρίβεια), στο οποίο κανείς δεν μπορεί ν’ αντισταθεί, όπου ως βασίλισσα θα συμμαχήσει με μια άλλη βασίλισσα εν εξελίξει, τη Γιάρα κι όπου η Σάνσα, επιτέλους, ενστερνίζεται τη δύναμη, τη σκληρότητα και την πίστη μιας άλλης μεγάλης κυρίας των Σταρκ, της μητέρας της. Οσο για την ίδια τη μάχη που βρίσκεται στο επίκεντρο του επεισοδίου, είναι θαυμάσια σκηνοθετημένη, με στρατηγικά τοποθετημένες διαδοχικές σκηνές που αυξάνουν την αγωνία, με μικρά στοιχεία ριγμένα στο χιόνι για ν’ αρπαχτούν, ίσως, στη συνέχεις της σειράς και με μια υπέροχη εναλλαγή ασφυκτικά κοντινών πλάνων με ματιές από πάνω, από κάπου πιο ψηλά, που μοναδικό στόχο έχουν να δείξουν το μέγεθος, την πολυπλοκότητα ή την απλή βρωμιά του πολέμου.
Να, λοιπόν, τι κρατήσαμε από το επεισόδιο 609 κι αντίο μεγάλε Γουαν Γουαν
Διαβάστε ακόμη: Game of Thrones 6 - Δείτε και διαβάστε το γράμμα της Σάνσα στον Blackfish
My reign has just begun Η Μιρίν φλέγεται κι η Ντενέρις κοιτάζει τον Τίριον κυριολεκτικά αφ’υψηλού, κατηγορώντας τον με το βλέμμα της γιατί τον άφησε στο πόδι της κι εκείνος έφερε την πόλη στα πρόθυρα της καταστροφής. Στο διάλογό τους ξεφυτρώνει ένα στοιχείο από τα παλιά, βγαλμένο από το όραμα του Μπραν κι από, ίσως, τη μυστική ερώτηση της Σέρσεϊ στον Κάιμπερν στο προηγούμενο επεισόδιο. Ο πατέρας της, ο Mad King, είχε κρύψει wildfire παντού κάτω από το Κινγκς Λάντινγκ και, σαν εκείνον, η Ντάνι τώρα σχεδιάζει να βάλει τέλος στην πολιορκία της πόλης της, να σταυρώσει όλους τους αφεντάδες και να κάψει τους στόλους τους και το στρατό τους. Ο Τίριον είναι υπέρμαχος της μη (τόσης) βίας κι έχει κάτι διαφορετικό να προτείνει.
Ποιος μπορεί να τα βάλει με τη μητέρα των δράκων; Κάθε διαπραγμάτευση, κάθε προσπάθεια χειρισμού της Ντενέρις έχει μία μόνο πιθανή κατάληξη: τον Ντρόγκον να πετά πάνω από ιστορικά μνημεία και να προσγειώνεται δίπλα στη μαμά του. Τελεία. Οι Ντοθράκι μπαίνουν αλλαλλάζοντας στην πόλη κι αρχίζουν να σφάζουν τους Γιους της Χάρπι κι όποιον άλλον ενοχλεί, η Ντάνι πάνω στον Ντρόγκον καλεί και τ’ άλλα δυο δρακάκια της που, τόσο καιρό κλεισμένα στο κελί πήραν το full μέγεθός τους και μαζί, οι τέσσερίς τους, μ’ ένα «ντρακάρις», φωτιά βάζουν και καίνε το στόλο του κατακτητή.
Ο Σκουλίκης μ’ ένα άπλωμα του χεριού σφάζει τους δυο αφέντες και στον τρίτο διαπραγματευτή δίνεται παράγγελμα: «Θύμισε στον κόσμο σου τι έγινε όταν η Ντενέρις Στόρμμπορν ήρθε στη Μιρίν». Γιατί κι αυτή τη φορά, είδαμε την Ιστορία να γράφεται, την πρώτη αληθινή, hands-on-dragon, μάχη της Ντενέρις. Το team των αταίριαστων υπερηρώων – Ντάνι, Τίριον, Σκουλίκης, Μισάντεϊ, τι κρίμα που ο Βάρις ταξιδεύει – εκφωνεί και μέρος της τιμωρίας και η Ντενέρις αναδύεται υπέρ όλων στη ράχη του Ντρόγκον της.
The height of nobility Η Γιάρα και ο Θίον έχουν φτάσει στη Μιρίν κι έχουν ακρόαση με την Ντενέρις και τον Τίριον. Ο οποίος δεν ξεχνά, δε συγχωρεί τη σκληρότητα του Θίον, μόνο χρησιμοποιεί τις προσβολές που έχει εισπράξει στρατηγικά. Η Γιάρα φλερτάρει υπέροχα με την Ντενέρις (δεν απαιτώ, αλλά ό,τι προαιρείσθε), θυμίζοντάς της διαρκώς ότι οι ταυτότητές τους είναι παρεμφερείς, πατώντας το φεμινιστικό κουμπί της. Αποκηρύσσουν μαζί τις φρίκες των πατεράδων τους – που άφησαν τον κόσμο χειρότερο αλλά αυτό εδώ θα σταματήσει, «no more» – κι αποφασίζουν ότι η Γιάρα θα στηρίξει την Ντενέρις ως ηγεμόνα των Επτά Βασιλείων και θα πάρει πίσω τα Iron Islands, δοκιμάζοντας κι έναν πιο πολιτισμένο τρόπο ζωής, χωρίς σφαγές και βιασμούς αν είναι δυνατόν. Η πρώτη χειραψία βασιλισσών στο Γουέστερος είναι γεγονός.
My beloved wife Οι πορείες της Ντενέρις και των Τζον / Σάνσα κυλούν με τρόπο παράλληλο. Εξω από το Γουίντερφελ γίνεται μια άλλη διαπραγμάτευση παράδοσης. Η one on one (για την ακρίβεια one on two, μετρώντας το υπέροχο «θα πεθάνετε αύριο, λόρδε Μπόλτον» της Σάνσα), αναμέτρηση, η γνώση της αλαζονείας και της σαδιστικής φλέβας του Ράμσεϊ, η βεβαιότητα της αναμονής για τη μεγάλη μάχη, η στρατηγική σύσκεψη στο φως των κεριών, στήνουν βήμα-βήμα το σασπένς για μια μάχη που ήδη ξέρουμε ότι θα γίνει και της οποίας σχεδόν γνωρίζουμε την έκβαση (είναι δυνατόν ο Τζον Σνόου να γύρισε απ’ το θάνατο για να ξαναπεθάνει τόσο σύντομα;), αλλά ποτέ δεν είμαστε σίγουροι.
Η Σάνσα καταλαβαίνει με πικρία ότι ο Τζον δεν την αξιοποιεί, ενώ μόνο εκείνη (από τον Ντάβος και τον Τόρμουντ), έχει μια καλή αίσθηση του για τι είναι ικανός ο Ράμσεϊ, τι θα θελήσει να πετύχει, θυμώνει που δεν τη βάζει μέσα στο παιχνίδι. Για άλλη μια φορά, you know nothing Jon Snow. Εκεί όπου ο αδελφός της, μονοδιάστατα, είναι αποφασισμένος να κάνει ό,τι μπορεί με τις δυνάμεις που έχει και με τη γνώση του ότι έχει πολεμήσει τους White Walkers κι έχει βγει ζωντανός – γιατί κι αυτός, ως αγόρι, έχει τη δική του αλαζονεία – η Σάνσα πυροδοτεί τη γυναικεία χειριστική δύναμή της και κάνει την αντιπαράθεση προσωπική, φυτεύει στον Τζον την ιδέα ότι σ’ αυτή τη μάχη υπερασπίζεται όχι μόνο τον Βορρά, τον ήδη ξεγραμμένο Ρίκον, το Γουίντερφελ, αλλά και τη δική της ζωή. Κι όπως ξέρουμε, μια τέτοια ηθική ευθύνη είναι το αφροδισιακό του Τζον.
Happy shitting Ο διάλογος Ντάβος – Τόρμουντ, εκτός από τις αρετές του κατσικίσιου γάλακτος έναντι του κρασιού, αποκαλύπτει κάτι χαρακτηριστικό στο πώς τα πράγματα αλλάζουν στο Γουέστερος: η εμπιστοσύνη στο βασιλικό αίμα, στην ταξική διάρθρωση, στους παλιούς και νέους Θεούς έχει σπάσει και τη θέση της έχει πάρει το νέο αίμα, ο Τζον που δεν είναι βασιλιάς, είναι «κανονικός» άνθρωπος με αληθινές προθέσεις - αν κι όλη αυτή τη δημοκρατικότητα υπονομεύει ελαφρά η ongoing πλάκα εις βάρος του πρωτοεπίπεδου Τόρμουντ που δεν έχει καν τη χαρά να λοξοκοιτάξει λίγο την Μπρίεν για να πάρει κουράγιο.
Do not resuscitate Η Μελισάνδρη έχει γίνει λίγο μπλαζέ μετά την αναστάτωση της νεκρανάστασης: η συμβουλή της όταν ο Τζον την επισκέπτεται στη σκηνή της είναι… «μη χάσεις» και «αυτόν τον Θεό έχουμε, αυτόν ακούμε», κάτι μεταξύ απορίας και διασκεδαστικής αμηχανίας. Όμως ο Τζον για άλλο λόγο έχει πάει στην Κόκκινη Γυναίκα, για να της ζητήσει, αν πέσει στη μάχη, να μην τον ξαναναστήσει – στοιχείο που τοποθετείται στη δράση μόνο και μόνο για να μας πολλαπλασιάσει την αγωνία – βρε λες;
Στον αγχολυτικό περίπατό του ο Ντάβος θα βρεθεί εκεί όπου κάηκε η Σιρίν, χάρη στην τρέλα και τη φιλοδοξία του παλιού του ηγέτη, του Στάνις, που τη θυσίασε με την προτροπή της Μελισάνδρης, σ’ εκείνη την απόφαση που για πάντα θα στοιχειώνει τον Ντάβος. Κι εκεί, δίπλα στο χιονισμένο βωμό, θα βρει το μικρό ξύλινο τάρανδο που της είχε φτιάξει και δωρίσει.
Η μάχη ξεκινά με παράταξη εντυπωσιασμού. Ο Τζον έχει προτάξει τον Γίγαντα Γουαν Γουαν. Ο Ράμσεϊ τα γδαρμένα φλεγόμενα κορμιά της φρίκης. Κι είναι ώρα για ένα από τα γνώριμα παιχνίδια του νόθου Μπόλτον, απέναντι στον νόθο Σταρκ.
Ο Ράμσεϊ φέρνει μπροστά τον Ρίκον – ο Τζον έχει να τον δει από παιδάκι – και τον στέλνει να διασχίσει τρέχοντας την πεδιάδα ανάμεσα στους δυο στρατούς, ενώ παίζει βελάκια με το κορμί του. Ο Τζον πέφτει θύμα του ψυχολογικού χειρισμού του Ράμσεϊ και φεύγει τρέχοντας με το άλογό του, αφήνοντας το στρατό του πίσω, μόνος κι εκτεθειμένος στο μέσον, σε μια εκπληκτικά σκηνοθετημένη, βγαλμένη από γουέστερν σκηνή, με απίθανη χρήση του ήχου. Ο Ρίκον πέφτει νεκρός, άλλωστε έζησε τη σύντομη ζωή του μόνο ως καταλύτης. Κι αν ο Ράμσεϊ είχε ως στόχο τον εκφοβισμό, ο Τζον μετατρέπεται σε μια μανιασμένη φλόγα, ατρόμητος κι αήττητος.
Αν η Μάχη των Μπάσταρδων είναι ιστορική για το Γουέστερος, άλλο τόσο είναι και για την τηλεόραση. Το slow motion, η ανελέητη αποτύπωση των λεπτομερειών, τα τύμπανα, οι εκατοντάδες κομπάρσοι, τα κοντινά, ο Τζον που σηκώνεται, μόνος, όρθιος, ανάμεσα στα βέλη, στον ήχο της ανάσας του. Όπως νωρίτερα με την Ντενέρις, βλέπουμε τη στιγμή που γίνεται θρύλος, σαν τα βιβλία που αυτοί οι ίδιοι ήρωες διάβαζαν μικροί.
Ο Ράμσεϊ με κάθε ρίψη των τόξων βάζει αυτογκόλ σκοτώνοντας μαζί και δικούς του στρατιώτες, τα πτώματα γίνονται ένα βουνό της κόλασης κι ο Τζον μεταμορφώνεται σ’ αιματοκυλισμένο Κοριολανό. Οι στρατιώτες του Ράμσεϊ κάνουν το σχηματισμό της χελώνας (λέγεται έτσι ή μόνο στον Αστερίξ;) κι ο Τζον, αφότου ο Τόρμουντ του σώζει μια φορά τη ζωή, περνά μεγάλο μέρος της μάχης ασφυκτιώντας, καθώς ο στρατός περνά κυριολεκτικά από πάνω του. Ξανά η ανάσα του καθώς «ζωντανεύει» και βγαίνει μέσα από τη μάζα κορμιών, σε μια μάχη που δεν έχει τίποτα το ένδοξο, παρά ζωγραφίζεται από βρώμα, λάσπη, αίμα κι αλλεπάλληλους διαμελισμούς (να πούμε εδώ για τον Σπίλμπεργκ και τη «Διάσωση του Στρατιώτη Ράιαν»;).
Οσο ο κλοιός του Ράμσεϊ σφίγγει σα μέγγενη το στρατό του Τζον, ποιος θα φέρει, φυσικά, τη σωτηρία; Το κορίτσι, η Σάνσα, με τη βοήθεια του μαυροντυμένου Μπέιλις, κομψού, με το αυτάρεσκο μισό μειδίαμά του, τις απέριττες σημαίες του και το στρατό του Βέιλ στις διαταγές του. Η ικανοποίηση στο βλέμμα της Σάνσα που παίρνει την πιο γλυκιά εκδίκηση σπάει κόκκαλα. Βλέποντας φρέσκους ιππείς να πλησιάζουν και να σπάνε τον κλοιό, όλοι αναθαρρεύουν, ο Τόρμουντ δαγκώνει την καρωτίδα του στρατηγού του Ράμσεϊ, ο Τζον αντλεί κουράγιο, ο Γίγαντας Γουαν Γουαν αποκεφαλίζει με τα γυμνά του χέρια μερικές ορδές στρατιωτών του Μπόλτον κι εκσφενδονίζει άλογα στον αέρα. Η μάχη έχει κερδηθεί.
Ο Ράμσεϊ, πάντα γενναίος, την κάνει γρήγορα από το πεδίο της μάχης όπου έχει μόλις ηττηθεί κι αμπαρώνεται στο Γουίντερφελ αλλά ο Τζον, τρελαμένος από τη μυρωδιά του αίματος, μαζί με τον Τόρμουντ και τον Γουαν Γουαν και λίγους τοξοβόλους μπαίνουν στο Γουίντερφελ – εκεί, μετά από έναν σύντομο, χωρίς λόγια, αποχαιρετισμό, ο Γουαν Γουαν πέφτει σε δοξασμένο έδαφος που ποτέ δεν περίμενε ότι θα δει στην πλατεία του έναν γίγαντα, ή μια στρατιά άγριων να το υπερασπίζεται. Για τον Ράμσεϊ ο Τζον δεν έχει κάποια περίπλοκη εκδίκηση: τον χτυπά με τις γροθιές του ώσπου να του διαλύσει το χαμογελαστό πρόσωπο, μέχρι σχεδόν να τον σκοτώσει – σχεδόν, γιατί η πραγματική εκδίκηση ανήκει στην αδελφή του.
Το λάβαρο των Σταρκ κρεμιέται ξανά στο Γουίντερφελ κι απλώνεται πάνω στην πέτρα σε μια εξέλιξη που λίγοι φαντάζονταν στην αρχή αυτής της σεζόν. Η Μελισάνδρη, ντυμένη Ανα Καρένινα, απολαμβάνει τη θέα κι ο Ντάβος την κοιτάζει σφίγγοντας τον ξύλινο τάρανδο – κάνουμε λάθος ή συλλογίζεται κάποιου είδους εκδίκηση για την Κόκκινη ιέρεια;
Η Σάνσα βρίσκει τον Ράμσεϊ στο κελί του, δεμένο σε μια καρέκλα και τα λόγια της έχουν σκληρότητα διαρκείας: θα σβηστείς από το χάρτη, κανένας δε θα θυμάται εσένα και το όνομά σου. Και τον αφήνει να τον φάνε τα ίδια του τα πεινασμένα σκυλιά. Δεν αποστρέφει το βλέμμα, δεν ξεχνά την οδηγία του πατέρα της (όποιος αποφασίζει την καταδίκη, πρέπει και να κρατά το σπαθί) και μόνο λίγο αργότερα γυρίζει την πλάτη κι αποχωρεί. Το χαμόγελο ικανοποίησης που απλώνεται στο πρόσωπό της, διώχνει πια από πάνω της κάθε ίχνος αθωότητας - αξιοπρεπής και, μαζί, παθιασμένη, σκληρή και πειθαρχημένη, έχει μετουσιωθεί στη μητέρα της. Είναι έτοιμη να πάρει τη θέση του ηγέτη, δίπλα στον Τζον. Ή, εναλλακτικά, να γίνει κυρία Λίτλφινγκερ – όποιος φαντάζεται ότι ο Μπέιλις δεν έχει ήδη κανονίσει την πιο ωφέλιμη συμφωνία για τον εαυτό του, γελιέται. Ωστόσο, για μια φορά, μετά από πολύ, επώδυνο, σκοτεινό καιρό, είναι οι Σταρκ που ζουν και πάλι στο Γουίντερφελ, έτοιμοι να βασιλεύσουν τον Βορρά που θυμάται.
Διαβάστε περισσότερα για το «Game of Thrones» εδώ και ραντεβού την ερχόμενη Δευτέρα για την ανασκόπηση του επεισοδίου #610, του τελευταίου και μεγαλύτερου (από πολλές απόψεις) της σεζόν!
Δείτε το trailer του «Game of Thrones» #610 εδώ:
Διαβάστε ακόμη:
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 01: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 02: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 03: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 04: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 05: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 06: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 07: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 08: Σημειώσεις
Περισσότερο «Game of Thrones»:
- Game of Thrones 6 - Δείτε και διαβάστε το γράμμα της Σάνσα στον Blackfish
- Πρώτες εικόνες από τη «Μάχη των Μπάσταρδων» στο προτελευταίο επεισόδιο του έκτου κύκλου του «Game of Thrones»
- Καμία υπόθεση για τα δύο τελευταία επεισόδια του έκτου κύκλου του «Game of Thrones»
- Με μια... βουτιά στην Καραϊβική! Οι 6 πρωταγωνίστριες του «Game of Thrones» μαντεύουν πώς θα τελειώσει η σειρά
- Το φινάλε του 6ου κύκλου του «Game of Thrones» θα είναι και μεγαλύτερο και γεμάτο νόημα
- Size matters.Ο έβδομος κύκλος του «Game of Thrones» - ένα μικρό βήμα προς το τέλος!
- Οσα ενώνουν και χωρίζουν το «Game of Thrones» από το Pornhub
- «Hold the Door»: Το τραγούδι που έγραψε ο... Χόντορ για την πιο συγκινητική στιγμή (μέχρι τώρα) του 6ου κύκλου του «Game of Thrones»
- Ο Κόναν Ο' Μπράιεν δοκιμάζει το νέο video game «Overwatch» με το καστ του «Game of Thrones»
- Η παράδοξη απολογία των δημιουργών του «Game of Thrones» για το επεισόδιο 605
- Ο Κιτ Χάρινγκτον επιτέλους μπορεί να μιλήσει ελεύθερα για τον Τζον Σνόου
- Οι μεγάλες επιστροφές στο δεύτερο επεισόδιο του έκτου κύκλου του «Game of Thrones»
- Davos alert! Ο Λίαμ Κάνινγχαμ παρουσιάζει μία αποκλειστική σκηνή του «Game of Thrones 6»
- Τρεις νέες σκηνές, τρία βήματα πιο βαθιά στον έκτο κύκλο του «Game of Thrones»
- Ας παίξουμε ένα Game of… Butts
- Οι νεκροί έρχονται στο πιο σκοτεινό και επικό τρέιλερ του 6ου κύκλου του «Game of Thrones»
- Με τα στόματα κλειστά στην πρεμιέρα του έκτου κύκλου του «Game of Thrones» στο Λος Αντζελες
- To ΗΒΟ τρολάρει τους φανατικούς με τον τίτλο και την υπόθεση της πρεμιέρας του 6ου κύκλου του «Game of Thrones»
- Ο Τζόναθαν Πράις αποκαλύπτει αποκλειστικά στο Flix τις εξελίξεις στον έκτο κύκλο του «Game of Thrones»
- «Είναι ο Τζον Σνόου νεκρός;»: Το καστ του «Game of Thrones» απαντάει
- Σπαθί ή 80s Heavy Metal γκρουπ; Το καστ του «Game of Thrones» χάνει τη μπάλα...
- Οι γυναίκες των σεναριογράφων του «Game of Thrones» τους απειλούν: φέρτε πίσω τον Τζον Σνόου αλλιώς χωρίζουμε
- Το νέο trailer του «Game of Thrones» υποψιάζει τι κοιτά η Ντενέρις όταν σηκώνει τα μάτια ψηλά
- Game of Thrones 6: Ηρθε το trailer και τι... wicked games παίζει!
- «Game of Thrones»: Οι νεκροί μιλούν στο teaser του 6ου κύκλου