
Κάννες 2025: Το «Eagles of the Republic» είναι το πιο σινεφιλικό πολιτικό κατηγορώ του Φεστιβάλ
Ο Ταρίκ Σαλέχ περνά μέσα σε δυο ώρες από την κωμωδία στο θρίλερ κι από το ψέμμα του σινεμά σ' αυτό της προπαγάνδας.
Ο Ταρίκ Σαλέχ περνά μέσα σε δυο ώρες από την κωμωδία στο θρίλερ κι από το ψέμμα του σινεμά σ' αυτό της προπαγάνδας.
Η Ζουλιά Ντικουρνό («Titane») έβαλε φωτιές στο διαγωνιστικό με την νέα της ταινία. Ο Σπάικ Λι έβαψε το κόκκινο χαλί... πορτοκαλί! Η πιο συγκινητική στιγμή της χθεσινής μέρα όμως ήταν ο τιμητικός Χρυσός Φοίνικας στον Ντένζελ Ουάσινγκτον.
Τι κι αν το «Φοινικικό Σχέδιο» ΜΟΛΙΣ πραγματοποίησε την πρεμιέρα του στις Κάννες. Ο Αντερσον μας teasάρει ήδη για το επόμενό του κινηματογραφικό βήμα.
Μόνο για φανατικούς, αυτή είναι η ταινία που απομακρύνει περισσότερο τον Γουές Αντερσον από το πάλαι πότε πρωτότυπο σινεμά του.
Επιστρέφοντας στο φεστιβάλ Καννών μετά τον θρίαμβο που είχε γνωρίσει με το «Godland» ο Πάλμασον τολμά να πειραματιστεί ελεύθερα με τα είδη και να μάς προσφέρει κάτι ξεχωριστό κι μοναδικό - αν κι όχι απόλυτα επιτυχημένο.
Το ΕΚΚΟΜΕΔ-Creative Greece μάς ενημερώνει για όλα όσα συνέβησαν στο Φεστιβάλ Καννών προς ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας του ελληνικού σινεμά.
Ατμοσφαιρικό και χαοτικό, όπως το «Bacurau».
Εκτη μέρα του Φεστιβάλ Καννών με το πάρτι της ελληνικής αποστολής να ξεχωρίζει και το Balenciaga της Ιζαμπέλ Ιπέρ να συναγωνίζεται το leather του Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ.
«Συνεργαζόμαστε γιατί είμαστε και οι δύο συναισθηματικοί. Emotion is the new punk!» Μια υπέροχη στιγμή του φεστιβάλ, με δυο υπέροχους ανθρώπους.
Με τη νέα του ταινία, ο Ολιβερ Λάσε επιβεβαιώνει τη φήμη του ως ένας από τους πιο ιδιοσυγκρασιακούς και συναρπαστικούς δημιουργούς του σύγχρονου σινεμά.
Ζευγάρι που διαλύεται μετά τη γέννηση ενός παιδιού στην ταινία της Λιν Ράμσεϊ «Die My Love», η Τζένιφερ Λόρενς και ο Ρόμπερτ Πάτινσον μίλησαν λιγότερο ως σταρ και περισσότερο ως γονείς.
Η νέα ταινία της Λιν Ράμσεϊ υπόσχεται να μιλήσει τολμηρά για την ψυχική υγεία και την επιλόχειο κατάθλιψη, αλλά παραδίδεται σε μία ναρκισσιστική, ακατάσχετη υστερία.
Ανατριχιαστικά απολαυστικό body horror, «ψεύτικο» στυλιστικά αλλά ωμά αληθινό στην παρουσίαση του εφηβικού bullying, το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Τσάρλι Πόλιντζερ ρίχνει το σινεμά είδους στα βαθιά. Βουτήξετε άφοβα.
Φόρος τιμής ενός fanboy, αγνή απόλαυση για τους σινεφίλ.
Πέμπτη μέρα στις Κάννες με τον Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ να επιστρέφει στη «Nouvelle Vague», την Τζένιφερ Λόρενς και τον Ρόμπερτ Πάτινσον να πεθαίνουν από αγάπη, τους Κρίστεν Στιούαρτ και Πέδρο Πασκάλ να τα βάζουν με τον Τραμπ και ένα φοίνικα (κυριολεκτικά) σε ελεύθερη πτώση.
Η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία της δημιουργού από την Ιαπωνία που είχε κερδίσει τη Χρυσή Κάμερα με το «Πλάνο 75», δικαιώνει το ταλέντο της, αν και χάνει διαρκώς το κέντρο βάρους της.
Τρίτη σκηνοθετική δουλειά για την υπέροχη ηθοποιό, μια αποκάλυψη μαεστρίας και καρδιάς που χτυπά δυνατά.
Συναντήσαμε για μία αποκλειστική συνέντευξη την Κρίστεν Στιούαρτ και τη ρωτήσαμε για το αν είναι προβληματισμένη με την νέα τάξη πραγμάτων στην Αμερική του Τραμπ. Η απάντησή της ήταν έξω από τα δόντια.
Μεταξύ glam πρεμιέρας του «Eddington» και του τυφώνα που λέγεται Bono, το ντεμπούτο της Χαφσιά Χερζί έκλεψε τις καρδιές μας.
O Αρι Αστερ αποχαιρετά οριστικά τον τίτλο του συναρπαστικού σκηνοθέτη που δίκαια είχε κερδίσει με τις δύο πρώτες ταινίες του, εδώ, μετά το αυτάρεσκα φλύαρο «Ο Μπο Φοβάται», με μια σάτιρα πιο αποτυχημένη και από την αποτυχία της Αμερικής να βγει από καραντίνα διαρκείας.