Μέχρι στιγμής αυτά που γνωρίζουμε για το «Nymph()maniac» του Λαρς φον Τρίερ είναι το καστ του, η υπόθεση του, ο χωρισμός του σε οκτώ κεφάλαια, τους τίτλους των οκτώ αυτών κεφαλαίων, τι περίπου γίνεται στα τρία πρώτα κεφάλαια και πως θα βγει στη Δανία τα Χριστούγεννα χωρίς να προβληθεί πριν σε οποιοδήποτε κινηματογραφικό φεστιβάλ.
Τώρα το νορβηγικό site Montages έρχεται για να κάνει μερικές ακόμη αποκαλύψεις για την ταινία που όλοι περιμένουν σχεδόν με ανοιχτά τα πόδια.
Αυτή τη στιγμή η ταινία διαρκεί πέντε ώρες και σύμφωνα με φήμες που επιβεβαιώνονται θα κοπεί στη μέση, αλλά με σκοπό να κυκλοφορήσουν και οι δύο ταυτόχρονα στις αίθουσες αφού η πρόθεση του Τρίερ είναι το «Nymph()maniac» να είναι μια ταινία. Ο,τι καταλάβατε, καταλάβαμε συν το γεγονός πως υπάρχει και η σκέψη για μια side τηλεοπτική σειρά πάνω στο ίδιο θέμα.
Ολη η ταινία είναι γυρισμένη σε σινεμασκόπ, εκτός από ένα κεφάλαιο που έχει aspect ratio 1.85:1.
Σκηνή από το πρώτο κεφάλαιο του «Nymph()maniac»
Ο τίτλος της ταινίας δεν θα είναι γραμμένος όπως στο «Melancolia» και το «Antichrist» (τύπου σαν κιμωλία - χειρόγραφα). Τα credits και ο τίτλος της ταινίας θα είναι στο στιλ του Γούντι Αλεν (αυτό σημαίνει άσπρα γράμματα σε μαύρο φόντο, σχεδόν κλασικά.
Η ταινία θα περιέχει αρκετό αρχειακό υλικό. Κυρίως βίντεο που ο Τρίερ έχει βρει στο YouTube, κάτι που ίσως εξηγεί το νέο είδος που ο Τρίερ προφασίζεται ότι εφευρίσκει με το «Nymph()maniac» και περιγράφεται ως «digressionism».
Η Στέισι Μάρτιν και ο Σάγια ΛαΜπεφ στο δεύτερο κεφάλαιο του «Nymph()maniac»
Τα οκτώ κεφάλαια της ταινίας είναι οκτώ flasbacks της αφήγησης της Σαρλότ Γκενσμπούργκ στον Στέλαν Σκάαρσγκαρντ.
Τα οκτώ κεφάλαια της ταινίας θα έχουν το καθένα το δικό του στιλ. Ενα από αυτά θα είναι ασπρόμαυρο, το τελευταίο κεφάλαιο είναι επηρεασμένο από τον Αντρέι Ταρκόφσκι, ένα είναι γυρισμένο εξολοκλήρου με μια στατική κάμερα (όχι με τον τρόπο του Ρόι Αντερσον, εξηγεί το site, δηλαδή ως φόρμα αλλά πιο πολύ σαν μια κάμερα που καταγράφει ένα ντοκιμαντέρ κολημμένη στα πρόσωπα και τα αντικείμενα) και το τελευταίο είναι επηρεασμένο από τον Αντρέι Ταρκόφσκι (στον οποίο ο Τρίερ είχε αφιερώσει το «Antichrist» - γιατί;).
Η Ούμα Θέρμαν στο τρίτο κεφάλαιο του «Nymph()maniac»
Η ταινία δεν θα περιέχει slow motion. Ο Τρίερ φέρεται να είπε στο συνεργείο του: «Τι είναι αυτό το πράγμα με το slow motion; Είναι τόσο γκέι!».
Η ταινία θα είναι αστεία, ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για μια ταινία του Λαρς φον Τρίερ. Σύμφωνα με το Montages θα είναι πιο κοντά στους «Ηλίθιους», πριν σταδιακά αρχίζει να σκοτεινιάζει και να θυμίζει τον βαρύ Τρίερ των τελευταίων χρόνων.
Διαβάστε όλα όσα ξέρουμε μέχρι σήμερα για το «Nymph()maniac»:
- «Nymph()maniac», Κεφάλαιο 2: Η αγάπη είναι μόνο πόθος προσθέτoντας τη ζήλεια
- Πάρτε ανάσα! Ηρθε το πρώτο κεφάλαιο και το πρώτο clip του «Nymph()maniac», δια χειρός Λαρς φον Τρίερ
- Ο Λαρς φον Τρίερ θα δώσει συνεντεύξεις… μόνο στον εαυτό του για το «Nymph()maniac»
- Οχι πια σεξ, μόνο ειδικά εφέ: το «Nymphomaniac» από τη μέση και κάτω
- Οσα μάθαμε από την καινούρια φωτογραφία του «Nymphomaniac» του Λαρς φον Τρίερ
- «It's getting hot in here»: Το «Nymphomaniac» του Λαρς φον Τρίερ αψηφά το κρύο του Βερολίνου!
Tags: Nymphomaniac, Λαρς φον Τρίερ