Buzz

Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ εκθέτει τη Madonna για όσα έκανε σ' εκείνο το δείπνο του «Truth or Dare» (όταν παρενόχλησε τον Αντόνιο Μπαντέρας)

of 10

Το θάρρος υπήρξε στο παρελθόν - τώρα έχει σειρά η αλήθεια του Αλμοδόβαρ.

Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ εκθέτει τη Madonna για όσα έκανε σ' εκείνο το δείπνο του «Truth or Dare» (όταν παρενόχλησε τον Αντόνιο Μπαντέρας)

Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ βρίσκεται στη Μαδρίτη, σε αυστηρή καραντίνα και ψάχνει τρόπους για να μην βαριέται - μόνο συναρπαστικά πράγματα προκύπτουν όταν ο Αλμοδόβαρ ψάχνει τρόπους για να μην βαριέται. Ο πιο πρόσφατος είναι ένα «ημερολόγιο καραντίνας», μια σειρά δοκιμίων που δημοσιεύει τακτικά και, μεταφρασμένα στα αγγλικά, στο Indiewire, όπου μπορείτε να διαβάσετε και το τρέχον και το προηγούμενο.

Διαβάστε ακόμη: Δώσε πόνο (και δόξα!) Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ θα γυρίσει ταινία με την Τίλντα Σουίντον

Στο κείμενό του της 10ης Απριλίου, ο Πέδρο καταπιάνεται με τη Madonna και την πολύπλοκη σχέση του μαζί της. Αφορμή, η ανάμνησή του από το διαβόητο δείπνο του «Truth or Dare», την οποία, ίσως σε υπαρξιακό άγχος, αποφάσισε ότι είναι η ώρα να μοιραστεί - όχι το τι έφαγε, αλλά το πώς η σούπερ σταρ... χρησιμοποίησε τον νεαρό ηθοποιό και φίλο του Αλμοδόβαρ, τον Αντόνιο Μπαντέρας, σαν ένα κομμάτι κρέας!

αλμοδόβαρ madonna 607

Οπως εξιστορεί ο Αλμοδόβαρ, η Madonna βρισκόταν στη Μαδρίτη κι εκείνος διοργάνωσε ένα δείπνο, με άφθονους καλεσμένους, όλη την εναλλακτική σκηνή των τεχνών της Μαδρίτης του '90, για να την τιμήσει. Ωστόσο, εκείνη του έκανε από την αρχή σαφές ότι ενδιαφερόταν να μιλήσει, εκτός από τον σκηνοθέτη, μόνο μ' έναν προσκεκλημένο, τον Αντόνιο Μπαντέρας. Το δείπνο ξεκινά, η Madonna κάθεται ανάμεσα στον Αλμοδόβαρ και τον Μπαντέρας και φροντίζει να εξοστρακίσει τη σύζυγο του ηθοποιού, Ανα Λέζα, σ' ένα μακρινό τραπέζι. Κάπου εκεί, ο Αλμοδόβαρ συνειδητοποιεί ότι ανάμεσα στον κόσμο υπάρχει ένα κινηματογραφικό συνεργείο, που συνοδεύει τη σταρ και τραβά υλικό, για να το χρησιμοποιήσει σ' ένα ντοκιμαντέρ που σχεδιάζει, με τον τίτλο «Truth or Dare».

«Η παρενόχληση του Αντόνιο ήταν ένας από τους κεντρικούς άξονες του σεναρίου,» εξηγεί ο Αλμοδόβαρ «κι η Madonna φρόντισε να δείξει πώς ξαπόστειλε την Ανα Λέζα με μια φράση. Στο τέλος του δείπνου, η Ανα τόλμησε να πλησιάσει το τραπέζι μας κι είπε στη θεϊκή ξανθιά, σαρκαστικά, "Βλέπω ότι σου αρέσει ο άντρας μου, δεν με εκπλήσσει, όλες οι γυναίκες τον θέλουν, αλλά δεν με πειράζει γιατί είμαι πολύ μοντέρνα", όπου η Madonna απάντησε, λακωνικά, "Get lost"».

αλμοδόβαρ madonna 607Ο ωραίος Αντόνιο, τότε

Κι αυτό ήταν μόνο η αρχή μιας εξαιρετικά άβολης, κατά τον Αλμοδόβαρ, συνομιλίας: «Κάποια στιγμή του δείπνου, η Madonna μου είπε, "ρώτησε τον Αντόνιο αν του αρέσει να χτυπάει τις γυναίκες (ορκίζομαι ότι έτσι μου το είπε). Μετέφρασα στον Αντόνιο την ερώτηση, εκείνος δεν είπε τίποτα, κάτι μουρμούρησε κι έκανε μια γκριμάτσα, σαν να εννοούσε, "Είμαι ένας ευγενικός Ισπανός, θα κάνω ό,τι μου ζητήσει μια κυρία". Για μένα, η σιωπή του ήταν τόσο εύγλωττη, αλλά η Madonna ήθελε περισσότερα...»

Τίποτε απ' αυτά, βέβαια, δεν μπήκε, τελικά, στην ταινία, όπου το πάρτι του Αλμοδόβαρ παρουσιάζει ένα αισθησιακό, φαν προφίλ. «Και χρειάστηκε να συμβεί μια πανδημία για να μάθει ο κόσμος πώς ήταν στ' αλήθεια εκείνη η βραδιά,» σχολιάζει ο σκηνοθέτης (με μια δικαιολογία, να σημειώσουμε, διασκεδαστικά αυθαίρετη). «Μπορεί όλ' αυτά τώρα να μοιάζουν ρηχά και είναι,» γράφει ο Αλμοδόβαρ. «Ομως η μνήμη είναι παράλογη στις επιλογές της. Δεν με νοιάζει αν αυτό μοιάζει με τακτοποίηση λογαριασμών, αν είχε συμβεί το αντίστροφο (να τραβάω εγώ τη Madonna και την ομάδα της για μια ταινία που θα έκανε το γύρο του κόσμου), θα είχα φάει μια μήνυση από την οποία ακόμα δεν θα είχα συνέλθει. Η Madonna μας μεταχειρίστηκε σαν ανόητους και μια μέρα έπρεπε να το πω. Δεν ζήτησε άδεια να χρησιμοποιήσει υλικό που έδειχνε εμάς κι εμένα, μάλιστα, με ντουμπλάρισε κιόλας, γιατί τα αγγλικά μου μάλλον δεν ήταν πολύ καλά.» Η αλήθεια είναι ότι και τώρα, για τα κείμενά του, ο Αλμοδόβαρ χρησιμοποιεί μεταφραστή για τ' αγγλικά - και, μάλιστα, την κριτικό και θεωρητικό του κινηματογράφου, Μαρ Ντιέστρο-Ντόπιντο - αλλά, κάτι η ωριμότητα, κάτι η απομόνωση λόγω της πανδημίας, μπόρεσε να εκφραστεί... αντουμπλάριστα. Και κάτι μας λέει ότι η Madonna καθόλου δεν θα προσβληθεί.