Μετά από μια σειρά από προβολές που έγιναν τις προηγούμενες εβδομάδες στο Λος Αντζελες, τα μέλη της επιτροπής αξιολόγησης του τμήματος της Ακαδημίας που είναι υπεύθυνη για τις μικρού μήκους, επέλεξαν δέκα φιλμ τα οποία περνούν στην επόμενη φάση στην διαδικασία των βραβείων.
Τώρα όλα τα μέλη του κλάδου ταινιών μικρού μήκους της Ακαδημίας θα δουν τις δέκα αυτές μικρού μήκους και θα επιλέξουν από τρεις έως πέντε για την τελική λίστα των υποψηφιοτήτων, οι οποίες θα ανακοινωθούν στις 16 Ιανουαρίου.
Οι δέκα μικρού μήκους που βρίσκονται στη short list είναι οι παρακάτω
«Aquel No Era Yo» (That Wasn’t Me), του Εστεμπάν Κρέσπο από την Ισπανία. Μια ιστορία δύναμης και συγχώρεσης, ειπωμένη από την πλευρά ενός όχι των θυμάτων, μα των δολοφόνων.
«Avant Que De Tout Perdre» (Just before Losing Everything), του Ξαβιέ Λεγκράν, από τη Γαλλία. Η ιστορία μιας οικογένειας σε κίνδυνο, σε μια ταινία που κέρδισε το μεγάλο βραβείο στο Κλεμόν Φεράν.
«Dva»(Two), του Μίκι Νεντίμοβιτς, Γερμανία. 1993. Ενας Κροάτης κι ένας Σέρβος στρατιώτης έχουν πατήσει ο καθένας μία νάρκη. Ενα μέτρο μακριά ο ένας από τον άλλο. Οποιος κι αν κινηθεί, θα πεθάνουν και οι δύο
«Helium», του Αντερς Γουόλτερ, Δανία. Ενα άρρωστο αγόρι, γίνεται φίλος με έναν καθαριστή στην πτέρυγα του νοσοκομείου και μαζί πλαθουν τον δικό τους φανταστικό κόσμο που ονομάζουν «Helium»
«Kush», του Σουμπχασίς Μπουτιάνι , Ινδία. Βασισμένη σε μια αληθινή ιστορία, η ταινία λαμβάνει χώρα λίγο μετά την δολοφονία τη Ιντιρα Γκάντι το 1984, όταν ταραχές ξέσπασαν σε όλη τη χώρα ενάντια στους Σιχ. Οι μαθητές ενός σχολείου επιστρέφοντας από μια εκδρομή, προσπαθούν να προστατεύσουν τον μόνο Σιχ συμμαθητή τους.
«Pitääkö Mun Kaikki Hoitaa?» (Do I Have to Take Care of Everything?), Σέλμα Βιλχούνεν, Φιλανδία. Μια λίγο πιο παράξενη από τις συνηθισμένες Φιλανδικές οικογένειες, κοιμάται λίγο παραπάνω απ΄όσο θα έπρεπε, μια μέρα που πρέπει να παραστούν σε έναν γάμο.
«Record/Play», του Τζέσε Ατλας, Η.Π.Α. Πόλεμος, η μοίρα, κι ένα χαλασμένο walkman σε μια sci-fi ερωτική ιστορία που ξεπερνά τα όρια του χώρου και χρόνου.
«Throat Song», της Μιράντα ντε Πενσιέρ Καναδάς. Μια νεαρή Ινουίτ γυναίκα, προσπαθεί να ξαναβρεί τη φωνή της, σε μια κοινωνία που έχει χάσει κάθε επαφή με τον παρελθόν και την παράδοσή της.
«Tiger Boy», του Γκαμπριέλε Μαϊνετι, Ιταλία. Σε ένα προάστιο της Ρώμης, ένας ενιάχρονος μαθητής θα κακοποιηθεί από τον διευθυντή του σχολείου του. Μόνο μέσα από την σχέση του με τον ηρωά του, έναν παλαιστή με το ψευδώνυμο «Τίγρης» θα βρει τη δύναμη να τον κινήσει.
«The Voorman Problem», του Μαρκ Γκιλ, Μεγάλη Βρεττανία. Ενας γιατρός καλείται να διαγνώσει την πάθηση ενός φυλακισμένου, που είναι πεπεισμένος ότι είναι ο Θεός.
Διαβάστε ακόμη:
Tags: OSCARS 2014