Industry

H Pixar σπάει όλα τα ρεκόρ με το «Finding Dory»

of 10

Το πολυαναμενόμενο σίκουελ του «Ψάχνοντας το Νέμο» βγήκε στις αίθουσες της Αμερικής. Και αφήνει πίσω του ό,τι ρεκόρ είχαν πετύχει οι ταινίες κινουμένων σχεδίων μέχρι και σήμερα...

H Pixar σπάει όλα τα ρεκόρ με το «Finding Dory»

Το ρεκόρ του μεγαλύτερου ανοίγματος όλων των εποχών για ταινία κινουμένων σχεδίων κατέχει από σήμερα το «Finding Dory» που όχι απλά βγήκε στις αμερικάνικες αίθουσες, αλλά σάρωσε τα πάντα στο περασμά του, αποδεικνύοντας όχι μόνο την υπεροχή της Disney που φτάνει φέτος για εντέκατη φορά στην κορυφή του αμερικανικού box-office αλλά και της Pixar που παρόλη την εμμονή της τελευταία στα σίκουελ και τα πρίκουελ, χάνει μόνο ελάχιστα τη δύναμή της με κάθε καινούρια ταινία.

Με άνοιγμα 136.1 εκατομμύρια δολάρια, το σίκουελ του «Finding Nemo», με ηρωίδα αυτή τη φορά τη «ξεχασιάρα» Ντόρι, πέρασε το κινούμενο σχέδιο που κατείχε το ρεκόρ μέχρι σήμερα και δεν ήταν άλλο από το «Shrek the Third» που το 2007 είχε κάνει άνοιγμα 121.6 εκατομμυρίων δολαρίων. Η επίδοση του «Finding Dory» το φέρνει επίσης στο δεύτερο καλύτερο άνοιγμα όλων των εποχών για τον Ιούνιο, πίσω από το «Jurassic World» που είχε κάνει άνοιγμα 208.8 εκατομμυρίων δολαρίων το 2015.

Διαβάστε ακόμη: «Finding Dory»: Η Pixar τολμά το πρώτο λεσβιακό ζευγάρι σε mainstream animation;

finding dory poster 607

To φιλμ έκανε επίσης το καλύτερο άνοιγμα ημέρας για ταινία κινουμένων σχεδίων με 54.9 εκατομμύρια δολάρια, είχε και τον μεγαλύτερο μέσο όρο αιθουσών και εισιτηρίων και διεθνώς άνοιξε σε 29 χώρες, κάνοντας ρεκόρ ανοίγματος σε Κίνα και Αυστραλία προσθέτοντας στο παγκόσμιο συνολό του άλλα 50 εκατομμύρια δολάρια, φτάνοντας έτσι στο τελικό 186.2 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.

«Η πρώτη ταινία είναι τόσο αγαπημένη και μέρος της κουλτούρας μας, ανήκει στη "Γενιά Νέμο", όπως την ονομάζουμε. Για αυτούς που είδαν την ταινία 13 χρόνια πριν, είναι η ταινία της παιδικής τους ηλικίας, η ταινία που είδαν στο κολέγειο. Εκείνη την εποχή, ήταν η μεγαλύτερη ταινία κινουμένων σχεδίων που είχε βγει ποτέ και άφησε ανεξίτηλο το σημάδι της και όχι άδικα. Τώρα επικρατεί μια τρομερή επιθυμία να δούμε τι έγινε στη συνέχεια», δηλώνει ο επικεφαλής της διανομής της Disney Ντέιβ Χόλις.

Τα στοιχεία τον επιβεβαιώνουν αφού εκτός από το 65% των θεατών που ήταν οικογένειες, στις προβολές της ταινίας εμφανίζονται όλο και περισσότερα ζευγάρια χωρίς παιδιά.

Υπομονή μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου, όταν το «Ψάχνοντας την Ντόρι» θα βγει στις ελληνικές αίθουσες από τη Feelgood Entertainment


Διαβάστε και δείτε ακόμη: