Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τετάρτη, 29 Μαρτίου

of 10

Aν μείνετε μέσα απόψε, το Flix σας προτείνει τις καλύτερες ταινίες, διαθέσιμες σε τηλεόραση και πλατφόρμες.

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τετάρτη, 29 Μαρτίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

we don't live here anymore

Δε Μένουμε Πια Εδώ (We Don't Live Here Anymore) του Τζον Κίρραν

Δύο φιλικά ζευγάρια στην αμερικάνικη επαρχία περνούν αρκετό χρόνο μαζί προσπαθώντας να σπάσουν την ρουτίνα. Ο Τζακ και ο Χανκ είναι και οι δύο καθηγητές στο κολέγιο της μικρής πανεπιστημιούπολης, διατηρώντας μια «χαλαρή» φιλία κάνοντας βόλτες ανάμεσα στα μαθήματα και πίνοντας ποτά μετά τη δουλειά. Οι γυναίκες τους Τέρι και Ίντιθ είναι στενότερες φίλες και οργανώνουν συναντήσεις για φαγητό και πότο, αφού βάλουν τα παιδιά για ύπνο. Μια σχέση απιστίας θα υποσκάψει τη σχέση των δύο ζευγαριών, οδηγώντας την κατάσταση στα όρια. Οι φιλίες θα αποδειχθούν χωρίς ιδιαίτερο βάθος ενώ οι ερωτικές συναντήσεις θα καταλήξουν αδιέξοδο. Οι ήρωες θα αναγκαστούν να αναθεωρήσουν την πορεία τους και τις επιλογές τους βγαίνοντας τελικά αρκετά αλλαγμένοι και σίγουρα πιο ώριμοι.

Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στην ΕΡΤ 2

Richard Jewell

Η Μπαλάντα του Ρίτσαρντ Τζούελ (Richard Jewell) του Κλιντ Ιστγουντ

Βασισμένη στο άρθρο «American Nightmare: The Ballad of Richard Jewell» της Μαρί Μπρένερ που δημοσιεύτηκε στο Vanity Fair (σε δικό της άρθρο βασίστηκε και το «Insider» του Μάικλ Μαν), η «Μπαλάντα του Ρίτσαρντ Τζούελ» αφηγείται την τραγική αληθινή ιστορία του Ρίτσαρντ Τζούελ, ενός υπεύθυνου ασφαλείας στο Ολυμπιακό Πάρκο της Ατλάντα κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων που έγιναν στην αμερικανική πόλη το 1996. Ο Τζούελ, που το όνειρό του από παιδί και η σχεδόν παθολογική εμμονή του όταν έγινε ενήλικος ήταν να γίνει αστυνομικός, έγινε ο ήρωας της ημέρας όταν σε μια από τις περιπολίες του, ανακάλυψε ένα σακίδιο με εκρηκτικό μηχανισμό κατά τη διάρκεια μιας συναυλίας στο Ολυμπιακό Πάρκο, η οποία κόστισε σε 1 ανθρώπινη ζωή και παραπάνω από 100 τραυματίες. Η απότομη εκτίναξη της φήμης του όμως ως τοπικού, αλλά και αναπάντεχου εθνικού ήρωα, θα σταματούσε απότομα τρεις μέρες αργότερα, όταν το FBI θεώρησε πως το προφίλ του, «λευκός άντρας που θέλει διακαώς να γίνει αστυνομικός», τον μετατρέπει στο νούμερο ένα ύποπτο για την τρομοκρατική ενέργεια.

Η καλύτερη από τις τελευταίες ταινίες του Κλιντ Ιστγουντ, ένα συναρπαστικό old school αστυνομικό θρίλερ και μαζί μια ανατριχιαστικά επίκαιρη πολιτική δήλωση για όσα (λίγα) χωρίζουν έναν ήρωα από έναν τρομοκράτη. Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 21.00 στο Star

Southpaw 607

O Aριστερόχειρας (Southpaw) του Αντουάν Φουκουά

O Τζέικ Τζίλενχαλ δείχνει τους ερμηνευτικούς του μύες! Αν και αριστερόχειρας, ο Μπίλι «The Great» Χόουπ έχει κατακτήσει την κορυφή της κατηγορίας ελαφριών βαρέων βαρών στο αμερικανικό πρωτάθλημα πυγμαχίας, χάρη κυρίως στην χαρακτηριστική επιθετική κίνηση ‘southpaw’, και μοιάζει να τα έχει όλα: μία εντυπωσιακή καριέρα, μια υπέροχη οικογένεια, και έναν υπερπολυτελή τρόπο ζωής. Η ιδανική ζωή του, όμως, καταρρέει όταν ένα τραγικό συμβάν τον βυθίσει στον εθισμό του στο αλκοόλ και του στοιχίσει την καριέρα του, αλλά και την κηδεμονία της κόρης του. Εκεί που όλα μοιάζουν χαμένα, ένας πρώην μποξέρ, ιδιοκτήτης πλέον ενός φτωχικού συνοικιακού γυμναστηρίου, τον παίρνει υπό την προστασία του και τον βοηθά να βρει πάλι τον δρόμο του προς την κορυφή. Αντιμέτωπος με την δυσκολότερη μάχη της ζωής του, ο Μπίλι θα πρέπει να κυριεύσει τους δαίμονές του και να μάθει ότι μερικές φορές ο μεγαλύτερος αντίπαλός σου είναι ο εαυτός σου.

O Τζέικ Τζίλενχαλ δείχνει τους ερμηνευτικούς του μύες, μα πέφτει νοκ άουτ από ένα μπαράζ ασταμάτητων κλισέ και μελοδράματος.Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 21.00 στο Open

spencer

Spencer του Πάμπλο Λαραΐν

«Μιλάτε χαμηλόφωνα. Εκείνοι ακούν τα πάντα». Αυτή η ταμπέλα κρέμεται ως προειδοποίηση στην κουζίνα του Sandringham - το εξοχικό ανάκτορο της βρετανικής βασιλικής οικογένειας. Πράγματι, μόλις περάσεις τις πύλες του παλατιού, μόλις εισχωρήσεις στους κόλπους του θεσμού δεν υπάρχει καμία ιδιωτικότητα. Από αυτό υποφέρει η Πριγκίπισσα Νταϊάνα, σε συνδυασμό με το τραύμα ενός συζύγου που δεν την αγάπησε ποτέ, και πλέον έχει πάψει και να κρύβει την παράνομη σχέση με τον νεανικό του έρωτα. Τη συναντάμε στις αρχές της δεκαετίας του 90, τα τελευταία Χριστούγεννα πριν το διαζύγιο, όταν η πίεση της λαμπερής της φυλακής την έχει φέρει στα όρια της παράνοιας. Πρέπει να αντέξει τρεις βασανιστικές μέρες, σε πλήρη υποταγή με το αδιάσειστο πρωτόκολλο - γεύματα, εμφανίσεις, ακόμα και τα ρούχα της επιλεγμένα από τους συμβούλους της Royal Family Co. Εκείνη αντιδρά, επαναστατεί. Αυτοκαταστροφικά. Ο,τι κι αν της ετοιμάσει ο προσωπικός σεφ της Βασίλισσας το στομάχι και οι βουλιμικές της κρίσεις θα το απορρίψουν. Όσο κι αν προσπαθούν να τη συναιτίσουν οι σωματοφύλακες-δεσμοφύλακες της, τα βράδια θα το σκάει. Πάνω από όλα, όσο κι αν ο Κάρολος προσπαθεί, τα δυο της αγόρια δε θα ακολουθήσουν τα ευνουχισμένα ίχνη του. Η δική τους μητέρα θα είναι πάντα και πάνω από όλα «μαμά».

To πιο κρίσιμο Σαββατοκύριακο στη ζωή της Πριγκίπισσας Νταιάνα. Από τον Πάμπλο Λαραΐν με την υποψήφια για Οσκαρ Κρίστεν Στιούαρτ. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 19.55 στο Nova Cinema 1

σπιρτόκουτο

Σπιρτόκουτο του Γιάννη Οικονομίδη

Κορυδαλλός, Κυριακή πρωί. Καλοκαίρι, καύσωνας, ανοικτά παράθυρα. Η κάμερα μπαίνει σ' ένα από τα διαμερίσματα των πολυκατοικιών. Εκεί, ο 50χρονος Δημήτρης ουρλιάζει καντήλια στο τηλέφωνο. Ετσι όμως μιλάει ο Δημήτρης, έτσι κανονίζει τις δουλειές του με τους υπαλλήλους του στην καφετέρια. Βροντερά, έντονα, αθυρόστομα, «αντρίκια». Στην κουζίνα η γυναίκα του Μαρία βηματίζει πάνω κάτω, βράζοντας. Είναι πρωί, αλλά αυτό που πίνει, και σπάει το ποτήρι στο νεροχύτη, δεν είναι νερό. Ούτε ο τρόπος που κατασπαράζει βουλιμικά ένα φρούτο βοηθάει. Μοιάζει παγιδευμένη, δεν τη χωράει το δέρμα της. Οταν ξυπνήσουν και τα παιδιά, θα κάνουν κι εκείνα από ένα τηλεφώνημα. Δεν έχει σημασία σε ποιον και γιατί, όσο το ότι όλη η ασφυκτική μπόχα, όλη η αμάσητη βία που κυριαρχεί στο σπιρτόκουτο που μεγάλωσαν έχει περάσει κάτω από το δέρμα τους. Τη συνεχίζουν. Αβίαστα. Μόνο που τα σπιρτόκουτα είναι εύφλεκτα. Μία σπίθα, μία αφορμή και γίνονται παρανάλωμα. Ενα πρωινό με καύσωνα, κάτι τέτοιο περιμένει τον «ελληναρά» Δημήτρη.

Παροξυσμικό, ηλεκτρισμένο, γενναίο, με μία δική του νεορεαλιστική φόρμα και κινηματογραφική γλώσσα, το «Σπιρτόκουτο» στέκεται ως μία από τις πιο επιδραστικές ταινίες του ελληνικού σινεμά. Και, δυστυχώς, 20 χρόνια μετά, τo ντεμπούτο του Γιάννη Οικονομίδη συνεχίζει να φτύνει αλήθειες μαζί με τα μπινελίκια του. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix

the story of my wife

Η Ιστορία της Γυναίκας Μου (The Story of My Wife) της Ιλντικο Ενιέντι

Ευρώπη, δεκαετία του 1930. Ο Γιάκομπ είναι Σουηδός καπετάνιος. Ενας μοναχικός άντρας, λίγων λέξεων, ικανών πράξεων - ξέρει να πιλοτάρει επιδέξια δεξαμενόπλοια τόνων, να επιβιώνει τρικυμίες, να κατευθύνει υπεύθυνα το πλήρωμά του. Περιτριγυρισμένος από όγκους νερού, ξέρει να επιπλέει. Στον ανοιχτό υδάτινο ορίζοντα, έχει προορισμό. Εχει ταυτότητα. Η ζωή όμως δεν μπορεί να είναι μόνο αυτό. Κι εκείνος θα βουτήξει με το κεφάλι στην αναζήτηση συντροφικότητας. Σε μία ανάπαυλα μεταξύ μπάρκων, κάτι που αρχικά μοιάζει με παιχνίδι, ένα έξυπνο φλερτ με μια όμορφη Παριζιάνα σ' ένα καφέ, καταλήγει να του συστήνει την μελλοντική του σύζυγο. Η Λίζι όμως είναι μία άλλου είδους τρικυμία - ένα μοντέρνο flapper girl, ελεύθερο κι άπιαστο. Αυτό τον γοήτευσε σε εκείνη άλλωστε, αλλά αυτό θα τροφοδοτήσει και τους δαίμονές του. Δεν μπορεί να πλοηγηθεί στον κόσμο της, στον κύκλο των καλλιτεχνών, των ποιητών, των αργόσχολων πλουσιόπαιδων που απαρτίζουν τις παρέες της στα μοντέρνα καφέ. Ανάμεσά τους, ο Γιάκομπ μοιάζει με ψάρι έξω από το νερό. Δίπλα της, αισθάνεται ναυάγιο. Σταδιακά, αρχίζει να βυθίζεται στις ανασφάλειες και τη ζήλεια του. Αρχίζει να πνίγεται στις υποψίες του. Κι όταν η οργή του αρσενικού τον φουντάρει σε μία ανεπίστρεπτη απόφαση, συνειδητοποιεί ότι... δεν ήξερε τίποτα για την ιστορία της γυναίκας του.

Η Ιλντικο Ενιέντι, μετά την «Ψυχή και το Σώμα», επιστρέφει με μία πολύ διαφορετική ταινία εποχής, ένα ψυχογράφημα που θα συγκινήσει όσους εμπιστευτούν να βουτήξουν στον ωκεανό του - δείχνοντάς της εμπιστοσύνη. Ο βυθός του σινεμά της κρύβει πάντα συγκίνηση, πόνο, αγάπη. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο viva.gr

the menu

Το Μενού (The Menu) του Μαρκ Μάιλοντ

Η ταινία μας ταξιδεύει στον κόσμο της haute cuisine όπου ένα νεαρό ζευγάρι πάει σε ένα απομακρυσμένο νησί, μαζί με άλλους καλεσμένους, για να γευματίσει σε ένα exclusive εστιατόριο όπου ο σεφ έχει ετοιμάσει ένα πλουσιοπάροχο μενού, με μερικές εκπλήξεις που... σοκάρουν.

Ο Μαρκ Μάιλοντ, σκηνοθέτης επεισοδίων του «Game of Thrones» και του «Succession», σε μια κωμωδία γαστριμαργικού τρόμου. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Disney+