Ο Κρόου δεν είναι διπλωμάτης. Ούτε στη ζωή του, ούτε στις ερμηνείες του. Το καταλαβαίνεις από την ωμή του ένταση στο πανί, κι όταν τον γνωρίζεις από κοντά, το νιώθεις στη χειραψία του. Η ευθύτητα του ανήκει σε άλλες εποχές. Όταν οι άντρες έκλειναν συμφωνίες δίνοντας τα χέρια και το λόγο τους. Για αυτό κι αν τον προδώσεις, δεν γνωρίζεις την οργή των publicists, των ατζέντηδων και των προσωπικών του μάνατζερ. Αλλά τη γροθιά του. Ή, αν είσαι ακόμα πιο άτυχος, τον κοφτερό του σαρκασμό.
Το έχει πληρώσει αυτό. Στην αποστειρωμένα politically correct χολιγουντιανή βιομηχανία, το προφίλ του είναι αυτό ενός αγροίκου, του βλαχοαυστραλού γελαδάρη ταραξία. Θα τον είχαν εξοστρακίσει προ πολλού, αλλά δεν μπορούν να του αρνηθούν το ταλέντο του. Αυτή την δαιμονισμένη του ενέργεια που ξεχειλίζει από την οθόνη και σε χτυπάει σαν ηλεκτρικό ρεύμα. Από το «Λος Αντζελες Εμπιστευτικό», το «Insider» και τον «Μονομάχο», μέχρι το «Τελευταίο Τρένο για τη Γιούμα», το «American Gangster», τους «Αθλιους» ή το «Noah» το Χόλιγουντ έχει υποκλιθεί στον ηθοποιό που μπορεί να σε κάνει χειροκροτήσεις ένα του ξέσπασμα ή να κρατήσεις και την ανάσα σου με μία του σιωπή.
Διαβάστε ακόμα: The Water Diviner: Οι Ελληνες της Αυστραλίας εναντίον Ράσελ Κρόου!
Μία ώρα συνέντευξης λοιπόν με τον 51χρονο πρωταγωνιστή και πρόσφατα σκηνοθέτη, μοιραία, έχει τις high και τα low στιγμές της. Βέβαια ο Κρόου έχει ηρεμήσει με τα χρόνια. Νεότερος στεκόταν σε κάμερες και μικρόφωνα σαν ετοιμοπόλεμος ταύρος σε υαλοπωλείο. Σήμερα που τον χαζέψαμε στο talk show του Τσάρλι Ρόουζ έμοιαζε βαρύς (σωματικά και ψυχικά θαρρείς), χαμογελούσε, δεν ξεκίνησε με κατά μέτωπο επίθεση. Ομως, είναι κάπως σοκαριστικό το πόσο δεν μπορεί (και δε θέλει) να αποβάλλει την ακατέργαστη ορμή του, τη φόρα που ισοδυναμεί με παντελή έλλειψη διπλωματίας. Ολες οι ερωτήσεις του Ρόουζ για την πρώτη εμπειρία του Κρόου πίσω από τις κάμερες απαντιούνται με μία αντρίκια, έξω από τα δόντια κατάθεση υπεροχής. Στα όρια της αλαζονείας. Πόσο οργανωμένος ήταν. Πόσο καλό σχεδιασμό είχε κάνει. Πόσο ξέρει να εμπνέει το συνεργείο και τους συνεργάτες του για να δίνουν το 200% του εαυτού τους. Πόσο έχει δουλέψει με δεκάδες σκηνοθέτες που ήταν απροετοίμαστοι και για αυτό παίδευαν τους πάντες με εκατοντάδες λήψεις. Ο Κρόου έκανε μόνο 3-4.
Διαβάστε ακόμα: «Ράσελ, καλύτερα να μασάς, παρά να μιλάς!» Η Τζέσικα Τσαστέιν απαντά στα σχόλια του Ράσελ Κρόου για τις γυναίκες ηθοποιούς
Φτάνοντας όμως η συνέντευξη στην προσωπική του ζωή (όχι επίτηδες, αλλά επειδή έπρεπε να εξηγήσει γιατί δούλεψε ασταμάτητα τα τελευταία χρόνια) ο Κρόου λυγίζει. Με ίδιο ύφος όμως. Το ύφος του αγοριού από τη φάρμα στο outback, που απογοήτευσε τους γονείς του όταν χώρισε. Εκείνοι είναι ακόμα μαζί, αυτό το πρότυπο είχε, εκείνος τα έκανε θάλασσα. Ομως δεν έχει εγκαταλείψει την προσπάθεια ακόμα να πείσει τη γυναίκα του να γυρίσει πίσω.
Κερασάκι στην τούρτα: ο λόγος που θέλει να σκηνοθετεί ταινίες πλέον, δεν είναι καλλιτεχνική ανάγκη. Απλά, πρακτικά, αν σκηνοθετεί τις ταινίες που παίζει, τότε θα επιλέγει ο ίδιος που γυρίζονται και θα είναι κοντά στα παιδιά του. Γιατί το να είναι πατέρας είναι το σημαντικότερο πράγμα στον κόσμο.
Δείτε τη συνέντευξή του και βγάλτε τα συμπεράσματά σας. Γραφικός, ή ο άντρας ο σωστός, ο πρόστυχος;
.
Διαβάστε περισσόερα:
- Ο Ράσελ Κρόου μόλις έγινε εχθρός όλων των γυναικών του Χόλιγουντ
- «Ράσελ, καλύτερα να μασάς, παρά να μιλάς!» Η Τζέσικα Τσαστέιν απαντά στα σχόλια του Ράσελ Κρόου για τις γυναίκες ηθοποιούς
- «The Water Diviner»: Πρώτη ματιά στο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Ράσελ Κρόου
- Ο Ράσελ Κρόου σκηνοθετικό ντεμπούτο με Ελληνα σεναριογράφο!
- «The Water Diviner»: Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Ράσελ Κρόου έχει τρέιλερ