H έξοδος του «The Master» σε περιορισμένο αριθμό αιθουσών, που ήρθε να εκμεταλλευτεί το θόρυβο του Φεστιβάλ Βενετίας και την πρεμιέρα του στο Φεστιβάλ του Τορόντο, ήταν απλά η πιο έξυπνη κίνηση του έτσι κι αλλιώς δαιμόνιου παραγωγού του, Χάρβεϊ Γουάινσταϊν.
Μόλις σε 5 αίθουσες σε Νέα Υόρκη και Λος Αντζελες, το «The Master» έκανε μέσα σε τρεις ημέρες (από την Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου έως και την Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου) συνολικές εισπράξεις 729.745 δολάρια, που αναλογεί σε 145.949 δολάρια ανά αίθουσα, σπάζοντας το ρεκόρ που κατείχε μέχρι... χθες το «Moonrise Kingdom» του Γουες Αντερσον.
Ταυτόχρονα το «Τhe Master» έγινε (από το άνοιγμα του), η πιο εμπορική ταινία του Πολ Τόμας Αντερσον, αφού ξεπέρασε το «Θα Χυθεί Αίμα» που είχε συγκεντρώσει 95.370 δολάρια σε 2 αίθουσες όταν άνοιξε στην Αμερική το Δεκέμβριο του 2007.
Την άλλη εβδομάδα, η ταινία θα ανοίξει σε μεγαλύτερο αριθμό αιθουσών και όλοι αναμένουν με ανυπομονησία να δουν τις επιδόσεις του, που ξεκινούν από εδώ για να καταλήξουν (μετά από μια μεγάλη διαδρομή) στα φετινά Οσκαρ!
Kι όλα αυτά ενω οι αντιδράσεις των Σαϊεντολόγων συνεχίζονται με μια επιθετική καμπάνια εναντίον της ταινίας που όσο κι αν οι δημιουργοί του επιμένουν πως δεν έχει σχέση με τη θρησκεία που ίδρυσε ο Λ. Ρον Χάμπαρντ, θυμίζει σε πολλά σημεία της το ξεκίνημα της σημερινής εκκλησίας των ισχυρών του Χόλιγουντ (και όχι μόνο).
Διαβάστε ακόμη:
- Βενετία 2012, «The Master»: απλώς masterpiece
- Βενετία 2012: Στη συνέντευξη Τύπου του «Τhe Master»!
- Σκάνδαλο στη Βενετία ή γιατί το «Τhe Master» δεν πήρε το Χρυσό Λέοντα;
- «The Master» νέα σκηνή: τι βλέπει ο Χοακίν;
- Βενετία 2012: Μην γιουχάρετε τον Χοακίν Φίνιξ!
- «Τhe Master»: ο Τζόνι Γκρίνγουντ των Radiohead παρουσιάζει τη μουσική για την ταινία του Πολ Τόμας Αντερσον!