Δύο υπερήρωες ενώνουν δυνάμεις για να διαφημίσουν το νέο μοντέλο της Huawei: η «Μαύρη Χήρα» Σκάρλετ Τζοχάνσον κι ο «Superman» Χένρι Καβίλ είναι τα νέα πρόσωπα του Huawei P9 smartphone.
«Εχω ένα πραγματικό πάθος για την τεχνολογία και για αυτό είμαι πολύ ενθουσιασμένος με τους διπλούς φακούς του P9» δήλωσε ο Καβίλ. «Με εντυπωσίασε η συνεργασία των Huawei και Leica Camera για να δημιουργήσουν μία τέτοιας ποιότητα κάμερα για το Ρ9 smartphone...»
Δείτε κι αυτό: Ο Εντουαρτ Νόρτον σε μία πανέξυπνη smart phone διαφήμιση
«Η τέχνης της φωτογραφίας είναι κάτι που με ενθουσιάζει» πρόσθεσε η Τζοχάνσον. «Ενθουσιάστηκα με τη συνεργασία Huawei και Leica και τη δημιουργία μίας τέτοιας συσκευής. Μου άρεσε και η δική μου ανάμιξη στο πρότζεκτ...»
Ολα αυτά καλά κι αναμενόμενα. Αυτά θα δήλωναν οι ηθοποιοί, αυτά θα ήταν γραμμένα σ' ένα δελτίο τύπου από κάθε διαφημιστική εταιρία. Μόνο που πατώντας το play δε βλέπει κανείς το λόγο γιατί οι δύο πρωταγωνιστές του πρόμο να είναι σταρ και μάλιστα εμβληματικοί υπερήρωες σε δύο από τα μεγαλύτερα blockbusters του σινεμά. Καμία σύνδεση με το έργο τους, καμία έμπνευση, καμία εντυπωσιακή ιδέα για να συστήσει κανείς στο αγοραστικό κοινό τα δύο νέα πρόσωπα της Huawei.
Εχουμε άδικο;
.
Δείτε ακόμα:
- Starman: η πιο συγκινητική διαφήμιση του Super Bowl 2016
- Η Εμα Τόμπσον αφηγείται την πιο συγκινητική χριστουγεννιάτικη...διαφήμιση
- Ο Κρίστοφερ Γουόκεν στην καλύτερη διαφήμιση για το Apple Watch που (δεν) έγινε ποτέ!
- Ανεκτίμητο: ο Μάρκ Ράφαλο σε διαφήμιση του 1989 για... την καταπολέμηση της ακμής
- Ο,τι κάνει ο Νιλ Πάτρικ Χάρις είναι τόσο γοητευτικό (ακόμα και μια διαφήμιση μπύρας!)