Ο Κρίστοφερ Γουόκεν στην καλύτερη διαφήμιση για το Apple Watch που (δεν) έγινε ποτέ!

BUZZ 25 APR 2015  /  Γιώργος Κρασσακόπουλος

Eίναι το πιο απίθανο gadget που έγινε ποτέ ή ένα άχρηστο status symbol; Δεν έχει σημασία, ο Κρίστοφερ Γουόκεν το κάνει αυτομάτως cool.

Μπορεί να μην ξέρουμε ακόμη σε τι χρησιμεύει κι αν τρία χρόνια από σήμερα θα είναι κάτι τόσο απαραίτηο όσο ένα iphone, αλλά αυτό που μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα είναι πως το ρολόι της apple δεν είναι κάτι που ένα παιδί θα κληρονομήσει από τον πατέρα του. Και δυστυχώς ούτε κάτι που θα αποκτήσει ποτέ συναισθηματική αξία, ή μια ενδιαφέρουσα ιστορία, αφού κάθε δύο χρόνια θα το αλλάζεις πιθανότητα για την καινούρια βελτιωμένη έκδοση.

Κι αυτό ακριβώς, μια ενδιαφέρουσα ιστορία δηλαδή, είναι που του προσθέτει αυτο το spoof διαφημιστικό που χρησιμοποιεί μια εξαιρετικά αστεία σκηνή από το «Pulp Fiction» του Κουέντιν Ταραντίνο για να φτιάξει ένα από τα πιο εμπνευσμένα βίντεο των ημερών.

Γιατί αν κάτι λείπει τελικά από το apple watch, αυτό είναι λίγος Κρίστοφερ Γουόκεν...

Διαβάστε ακόμη: O Kριστοφερ Γουόκεν δίνει νέο νόημα στις λέξεις cool wool

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.