Industry

Ο Σ.Α.Π.Ο.Ε. ζητά εξηγήσεις από το Ε.Κ.Κ. για την επιλογή και τη διαδικασία πρότασης Γενικού Διευθυντή

στα 10

Ο Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Παραγωγών Οπτικοακουστικών Εργων, με ανοιχτή επιστολή του, θέτει ερωτήματα στο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου σχετικά με τη διαδοχή Γενικού Διευθυντή στον οργανισμό.

Ο Σ.Α.Π.Ο.Ε. ζητά εξηγήσεις από το Ε.Κ.Κ. για την επιλογή και τη διαδικασία πρότασης Γενικού Διευθυντή

Ο ΣΑΠΟΕ συντάσσεται, απευθύνοντας ανοιχτή επιστολή στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΚΚ, με την πλευρά της ελληνικής κινηματογραφικής κοινότητας που αμφισβητεί την πρόταση του ονόματος του Χάρη Παπαδόπουλου στον Υπουργό Πολιτισμού, Κώστα Τασούλα, για τη θέση του Γενικού Διευθυντή του Κέντρου Κινηματογράφου, τόσο ως προς την επιλογή του, όσο κι επί της διαδικασίας. Διαβάστε παρακάτω αυτούσια την επιστολή του ΣΑΠΟΕ και ενημερωθείτε για τις πρόσφατες εξελίξεις στο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, μέχρι να λάβουμε την απάντηση του Κώστα Τασούλα που περιμένουμε από μέρα σε μέρα σε μέρα.


Ανοιχτή Επιστολή του Συνδέσμου Ανεξάρτητων Παραγωγών Οπτικοακουστικών Εργων (ΣΑΠΟΕ)

Προς το Δ.Σ του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου

Μετά την πρόσφατη απόφασή σας -με οριακή, σημειώνουμε, πλειοψηφία- για την επιλογή του προσώπου που έχετε προτείνει στον Υπουργό Πολιτισμού για τη θέση του γεν. διευθυντή του ΕΚΚ, σας απευθύνουμε τα παρακάτω ερωτήματα για τα οποία ζητάμε την άμεση και δημόσια απάντησή σας:

1) Ποιοι είναι οι λόγοι με τεκμήρια που σας οδήγησαν στην απόφαση να κρίνετε τον Γρηγόρη Καραντινάκη ως αποτυχημένο-ακατάλληλο για τη θέση του γεν. Διευθυντή (όταν μάλιστα η συντριπτική πλειοψηφία των ενεργών κινηματογραφιστών τον έχει κρίνει τοποθετούμενη υπέρ της συνέχισης της θητείας του). Τι μεμπτό δηλαδή διαπιστώθηκε από το Δ.Σ για την θητεία διαχείρισης του απερχόμενου Γενικού Διευθυντή; Ποια τα οικονομικά στοιχεία του ΕΚΚ που παρέλαβε και ποια αυτά που παραδίδει μετά την τριετή θητεία του και ποια σημεία των στόχων και της πολιτικής του ΕΚΚ δεν εξυπηρέτησε και κατά τη γνώμη σας τον καθιστούν μη επιλέξιμο και ικανό και επιβάλουν την αντικατάστασή του.

2) Για ποιο λόγο το Δ.Σ του ΕΚΚ, παρέμενε «σιωπηλό» όσο ο κ. Γ. Γλέζος εμφανιζόταν ως ο εκφραστής όλων τους και επιτίθετο δημόσια κατά του Γ. Καραντινάκη αλλά ταυτοχρόνως και κατά της μεγάλης μερίδας του ενεργού κινηματογραφικού κόσμου; Οι τοποθετήσεις του αυτές –συχνά προσβλητικότατες και διχαστικές, το βρίσκαν σύμφωνο ή υπήρχαν άλλοι λόγοι που δεν του επέτρεπε να διαφοροποιηθεί ;

3) Με ποιο πρωτότυπο τρόπο αξιολογήθηκε η εμπειρία διοίκησης των υποψηφίων ώστε να επιλέξετε για τη θέση του γ. διευθυντή τον επί σειρά ετών πρόεδρο της Εταιρίας Ελλήνων Σκηνοθετών; Η διευθέτηση των ζητημάτων ενός επιχορηγούμενου συνδικαλιστικού σωματείου θεωρήθηκε ως ικανοποιητική και επαρκής εμπειρία για τη διοίκηση του εθνικού οργανισμού για τον κινηματογράφο; Μήπως η ανάθεση παραγωγών από τη δημόσια τηλεόραση (ΕΡΤ-ΝΕΡΙΤ) στην ΕΕΣ -προς όφελος κάποιων από τα μέλη της, προσμετρήθηκε και αυτή ως απόδειξη διοικητικής ικανότητας ;

Καθώς το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου είναι οργανισμός που λειτουργεί χάριν του δημοσίου συμφέροντος δεν έχετε τη δυνατότητα της σιωπής. Είμαστε σίγουροι ότι για τα ίδια ερωτήματα αναζητά απαντήσεις όλος ο κινηματογραφικός χώρος.

Το Δ.Σ. του ΣΑΠΟΕ