Ενα από τα τελευταία προπύργια ανδροκρατίας στις υποψηφιότητες της Ακαδημίας των Οσκαρ –και όχι μόνο– έπεσε επιτέλους σήμερα με την υποψηφιότητα της Ρέιτσελ Μόρισον για το Οσκαρ Καλύτερης Φωτογραφίας. Η Μόρισον είναι η πρώτη γυναίκα διευθύντρια φωτογραφίας που προτείνεται ποτέ για Οσκαρ στη συγκεκριμένη κατηγορία, ενώ η ίδια έσπασε πριν από δέκα περίπου μέρες το αντίστοιχο ρεκόρ και στις υποψηφιότητες της Ενωσης Αμερικανών Κινηματογραφιστών.
Η Μόρισον απέσπασε την υποψηφιότητα για τη δουλειά της στο «Mudbound» της Ντι Ρις, το οποίο παρακολουθεί δύο νεαρούς άνδρες που επιστρέφουν από τον Β’ Παγκόσμιο για να δουλέψουν σε μια φάρμα στον Μισισιπή, όπου θα αναγκαστούν να παλέψουν με τον ρατσισμό και τη δύσκολη προσαρμογή στη ζωή μετά τον πόλεμο.
Διαβάστε ακόμη: Oσκαρ 2018: Οι υποψηφιότητες
Σκηνές από το «Mudbound»
Η ταινία είναι υποψήφια για Οσκαρ σε τρεις ακόμα κατηγορίες: Β’ Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της Μέρι Τζέι Μπλάιτζ, διασκευασμένου σεναρίου και τραγουδιού (επίσης για την Μπλάιτζ).
Οι προηγούμενες δουλειές της Μόρισον περιλαμβάνουν κυρίως ανεξάρτητες ταινίες όπως το συγκινητικό «Fruitvale Station» και το «Dope», ενώ βρίσκεται πίσω από τις κάμερες και στο επερχόμενο υπερηρωικό μπλοκμπάστερ «Black Panther» της Marvel.
Διαβάστε ακόμη
- Το Σωματείο Αμερικανών Ηθοποιών ψηφίζει δαγκωτό «Οι Τρεις Πινακίδες Εξω από το Εμπινγκ, στο Μιζούρι»
- Oscars 2018: Το Σωματείο Αμερικανών Παραγωγών δίνει την ψήφο του στο «The Shape of Water»
- Το «The Shape of Water» κυριαρχεί στα Critics' Choice Awards
- Oscars 2018: Το Σωματείο Αμερικανών Σκηνοθετών δείχνει το (σωστό) δρόμο για τα Οσκαρ
- Το ASC (Ενωση Αμερικανών Κινηματογραφιστών) ψηφίζει τους καλύτερους διευθυντές φωτογραφίας της χρονιάς - ανάμεσά τους κι η πρώτη γυναικεία υποψηφιότητα στην ιστορία
- Χρυσές Σφαίρες 2018: Τα βραβεία
Tags: Ρέιτσελ Μόρισον, Mudbound