Buzz

Οταν ο Γούντι Αλεν επισκέφθηκε την Ιαπωνια!

στα 10

Μην προτρέχετε. Δεν αναφερόμαστε σε κάποια καινούρια ταινία του Γούντι Αλεν που στη λογική του «ο γύρος του κόσμου» θα γυριστεί στην Ιαπωνία. Ο παραπάνω τίτλος αναφέρεται σε ένα διαφημιστικό πολυκαταστήματος, στο οποίο πρωταγωνίστησε ο Νεοϋορκέζος σκηνοθέτης στις αρχές της δεκαετίας του '80 και που τώρα κάνει το viral γύρο του στο διαδίκτυο.

Οταν ο Γούντι Αλεν επισκέφθηκε την Ιαπωνια!

O Γούντι Αλεν με κιμονό; Να προτρέπει τους Ιάπωνες να δοκιμάσουν τη «νόστιμη ζωή» έτσι όπως αυτή ήθελαν να προμοτάρουν τα πολυκαταστήματα Seibu; Στις αρχές της δεκαετίας του '80;

Σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα, η απάντηση είναι ναι. Κάποιο επιχειρηματικό μυαλό - που σήμερα νιώθει περήφανο που το εν λόγω διαφημιστικό γίνεται όσο μιλάμε το viral γεγονός των ημερώ μας - το σκέφτηκε και το υλοποίησε. Χρησιμοποιώντας τον άγνωστο ακόμη τότε Γούντι Αλεν, ως τον τέλειο Δυτικό εκπρόσωπο του common people προκειμένου να αναδείξει τις καπιταλιστικές ανάγκες των Ιαπώνων.

Και η αλήθεια είναι ότι δεν χρειάστηκε να προσπαθήσει και πολύ. Με πηγαίο κωμικό ταλέντο, ο Αλεν υποδύεται έναν καθημερινό άνθρωπο που αναζητά την «καλή ζωή», με soundtrack ιαπωνικά τραγούδια και σλόγκαν που - δεν ξέρουμε για τους Ιάπωνες - αλλά τουλάχιστον στα δικά μας μάτια (και με 30 χρόνια να έχουν περάσει από τότε) μοιάζουν με ρετρό θησαυρό από το μέλλον.

Ισως η επανεμφάνιση του διαφημιστικού, ωστόσο, να μην είναι και τόσο τυχαία, αφού ο Αλεν μπορεί να επέστρεψε στην Αμερική για την επόμενη ταινία του (διαβάστε περισσότερα εδώ) , αλλά είμαστε σίγουροι πως στο πίσω μέρος του μυαλού του θα διασκεδάζει αφόρητα με την ιδέα του να κάνει και μια ταινία στην Ιαπωνία.

Η εμπειρία, ωστόσο, το «To Rome With Love» που με απλά λόγια αντιμετωπίστηκε από την κριτική ως μια «αρπαχτή», θα τον κάνει να σκεφτεί δεύτερη φορά την επόμενη εξόρμηση του στις τέσσερις γωνιές του πλανήτη.


Διαβάστε ακόμη: