Τα debates στο Χόλιγουντ έχουν ανάψει, καθώς από Ιούλιο... Φλεβάρης και όλοι ασχολούνται με τα Οσκαρ!
Ερμηνεύει ο ηθοποιός που στο post production καλύπτεται από την performance capture animation εικόνα του; Πάνω σε τι έχουν βασιστεί οι γκριμάτσες, οι σιωπές, τα βλέμματα του αποτελέσματος; Τι έχει κάνει με τη φωνή, την κίνηση, τη στάση του σώματός του; Δεν αξίζει αυτό ένα Οσκαρ;
Ο Αντι Σέρκις δεν είχε καταφέρει να πείσει την Ακαδημία στη συγκλονιστική, εμβληματική και κλασική πια ερμηνεία του ως «Γκόλουμ». Περιμένοντας όμως την πρεμιέρα του «Rise of the Planet of the Apes», όπου πρωταγωνιστεί ως «Καίσαρας», το Χόλιγουντ στοιχηματίζει ότι οι εποχές άλλαξαν και ο ηθοποιός θα βρεθεί στην οσκαρική πεντάδα.
«Το performance capture σχεδιάζεται πάνω στην ερμηνεία του ηθοποιού - τον στοχασμό του, τον αυθορμητισμό του, το πώς έχει προσεγγίσει το ρόλο» ισχυρίζεται ο Τζο Λέτερι (υπεύθυνος των ειδικών εφέ της ταινίας και 4 φορές κάτοχος Οσκαρ στην κατηγορία του). «Οχι απλά δεν πρέπει να αγνοείται ο ηθοποιός, αλλά να βραβεύεται για το ότι η ερμηνεία του έχει κατασκευάσει αυτό το θαυμαστό εφέ που καταλήγουν να βλέπουν οι θεατές»
Ο ίδιος ο σκηνοθέτης Ρούπερτ Γουάιατ, μιλώντας στους φοιτητές του California Institute of Technology, τόνισε ότι ο ηθοποιός του είναι μοναδικός καλλιτέχνης (με τον τρόπο που αποτυπώνει μέσα από το performance capture χαρά, αγάπη, ευαισθησία, επιθετικότητα, τρόμο) και τον αποκάλεσε τον «Τσάρλι Τσάπλιν της εποχής μας»
«Δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην live ερμηνεία και στην performance capture» λέει ο ίδιος ο Σέρκις. «Πότε δεν το σκέφτηκα έτσι. Και στις δύο περιπτώσεις ζεις και αναπνέεις το ρόλος σου».
Περιμένουμε ανυπόμονα την πρεμιέρα της ταινίας στις 4 Αυγούστου.