Buzz

O Μάρτιν Σκορσέζε περπατάει στο «Δρόμο των Ονείρων» με τον Μάθιου ΜακΚόναχεϊ και τη Σκάρλετ Γιόχανσον

στα 10

Ελπίζουμε το νέο διαφημστικό του οίκου Dolce & Gabbana που σκηνοθέτησε ο Μάρτιν Σκορσέζε με πρωταγωνιστές τους Μάθιου ΜακΚόναχεϊ και τη Σκάρλετ Γιόχανσον να μην ήταν ο λόγος που τρέχει και δεν φτάνει για να ολοκληρώσει το «The Wolf of Wall Street». Αν ναι, τουλάχιστον, άξιζε τον κόπο...

O Μάρτιν Σκορσέζε περπατάει στο «Δρόμο των Ονείρων» με τον Μάθιου ΜακΚόναχεϊ και τη Σκάρλετ Γιόχανσον

«Το "Street of Dream" είναι μια επική ιστορία για τη δύναμη του έρωτα και τη δύναμη των ονείρων. Αυτή είναι μια ιστορία αχαλίνωτου πάθους. Μια ιστορία της Ιταλίας, του Χόλιγουντ και του κόσμου. Το κλασικό κινηματογραφικό της στιλ συλλαμβάνει ταυτόχρονα το μεγαλείο των χρυσών χρόνων του Χόλιγουντ και το πάθος και το συναίσθημα των μεγαλύτερων σταρ της Ευρώπης. Η καμπάνια του Μάρτιν Σκορσέζε αφηγείται μια ιστορία διαχρονικής λάμψης μέσα από τους δύο πρωταγωνιστές της, τον Μάθιου ΜακΚόναχεϊ και τη Σκάρλετ Γιόχανσον. Για πρώτη φορά μαζί για τις ανάγκες της καμπάνιας, η έντασή τους είναι αλάνθαστη, καθώς συναντιούνται στους δρόμους της Νέας Υόρκης. Είναι μια γιορτή του πάθους, της ομορφιάς και της σημασίας να είσαι μοναδικός.»

Αυτή είναι επίσημη περιγραφή του οίκου Dolce & Gabbana για τη διαφημιστική καμπάνια με γενικό τίτλο «Street of Dream» που σκηνοθέτησε ο Μάρτιν Σκορσέζε, ενώνοντας για πρώτη φορά στη... μεγάλη οθόνη τον Μάθιου ΜακΚόναχεϊ και τη Σκάρλετ Γιόχανσον.

Δείτε παρακάτω το διαφημιστικό, θαυμάζοντας με σειρά προτεραιότητας τη Νέα Υόρκη, την υπέροχη ασπρόμαυρη φωτογραφία, τη Σκάρλετ, το βλέμμα του Σκορσέζε, τον Μάθιου και φυσικά τα ρούχα:


Διαβάστε ακόμη:

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.