Στην πρώτη αγγλόφωνη ταινία του, ο δημιουργός του «Old Boy» έχει βάλει στοίχημα να μας σοκάρει εξίσου με την κορεάτικη τριλογία εκδίκησης που τον έκανε παγκοσμίως διάσημο. Ο,τι έχουμε μέχρι σήμερα δει από το «Stoker», συνηγορεί. Πιστεύουμε ότι θα είναι ένα παγερό, σκοτεινό, «χιτσκοκικών» φροϊδικών επιπέδων, στιλιστικό, ανελέητα βίαιο αριστούργημα.
Ο,τι ξέρουμε για την πλοκή θέλει την Μία Γουασικόφσκα να ερμηνεύει την «Ιντια», μια έφηβη με θέματα, που γίνονται χειρότερα όταν πεθαίνει ο πατέρας της. Η επιστροφή του θείου της Τσάρλι (είναι τυχαίο ότι αυτό ήταν και το όνομα του θείου στο Χιτσκοκικό «Shadow of a Doubt») που υποδύεται ο Μάθιου Γκουντ, μάλλον δεν θα της κάνει καλό, αφού ο γοητευτικός αλλά σκοτεινός συγγενής μοιάζει να σαγηνεύει εξίσου την νεαρή ηρωίδα και την μητέρα της.
Μετά από τα πρώτα trailer και το υπνωτικό featturette βίντεο με τα σκίτσα που συνθέτουν την αφίσα, έρχεται μία ολόκληρη 2λεπτη σκηνή, χωρίς παρεμβολές και μονταζιακά κόλπα, για να αποκαλύψει σε όλο της το μεγαλείο την παγερή, σχιζοφρενή mommy dearest, που ερμηνεύει δαιμόνια η Νικόλ Κίντμαν.
.
Η Κίντμαν, σε πρόσφατη συνέντευξή της στο έντυπο Hollywood Reporter, ομολόγησε ότι «τέτοιους ρόλους ψάχνει πια».
«Η καρδιά μου ανήκει στο ανεξάρτητο σινεμά. Η εκπαίδευσή μου ως ηθοποιός στην Αυστραλία ήταν πάνω σε indie ταινίες. Οπότε για μένα είναι μία αυτόματη αντίδραση να επιλέγω τέτοιες ταινίες. Αυτή είμαι. Αυτή είναι η ταυτότητά μου ως ηθοποιός. Δεν μπορώ να συνδέω πλέον το όνομά μου με mainstream παραγωγές. Δεν είμαι καλή σ' αυτές. Το ξέρω ότι σ' αυτό το σύστημα πρέπει να έχω ένα πόδι σταθερό στα στούντιο, κι ένα στο ανεξάρτητο σινεμά. Ομως, όλες τις ταινίες που μου πρότειναν τα στούντιο φέτος, της απέρριψα. Απλώς δεν ταίριαζαν στην πραγματική μου στόφα...»
Αυτό σημαίνει ότι εγκαταλείπει το στάτους της ως «movie star», τη ρωτάει ο δημοσιογράφος του Hollywood Reporter.
«Τι σημαίνει πλέον στ' αλήθεια ο όρος ''movie star''; Οταν ο καλύτερος γυναικείος ρόλος της χρονιάς ήταν αυτός της Κλερ Ντέινς στο ''Homeland'', ποιος μπορεί να μου πει τι σημαίνει πλέον 'movie star''; Το παιχνίδι άλλαξε...»
Πάντως είναι αποδεδειγμένο ότι οι ανεξάρτητες παραγωγές απελευθερώνουν τις σταρ να εμφανίσουν έναν τολμηρό εαυτό στην μεγάλη οθόνη - κάτι που τα στούντιο δε θα επέτρεπαν ποτέ. Παράδειγμα, η ερμηνεία της στο «The Paperboy» του Λι Ντάνιελς, που άφησε εκτός από το κοινό, σκηνοθέτη και συμπρωταγωνιστές της άφωνους!
«Γυρίσαμε την ερωτική σκηνή την πρώτη μέρα» θυμάται ο Τζον Κιούζακ. «Δεν γνωριζόμασταν και η σκηνή ήταν βίαιη και βρώμικη. Δεν έκανε στιγμή πίσω. Ορμηξε χωρίς φρένα, σε σημείο που κατάλαβα ότι πρέπει ή να την προλάβω, ή θα γίνω ρεζίλι. Κατάλαβα ότι την πονούσα και σ' ένα διάλειμμα ρώτησα αν πρέπει να το μαλακώσουμε λίγο το πράγμα. Αρνήθηκε...»
«...και την επόμενη μέρα ήρθε με μεγάλες, κατάμαυρες μελανιές σε γοφούς και πόδια» συμπληρώνει ο Λι Ντάνιελς. Την κοίταξα, κατάλαβα, κι απλά της είπα: ''πήγαινε κάλυψε τα πόδια σου με μέικ απ, you crazy bitch!»
Η ίδια η Κίντμαν παραδέχεται ότι ακόμα και η σκηνή που πρέπει να ουρήσει πάνω στον Ζακ Εφρον δεν την έφερε σε αμηχανία.
«Δεν βρίσκω το κατούρημα σοκαριστικό. Νομίζω ότι η πρώτη σκηνή μου στο ''Μάτια Ερμητικά Κλειστά'' με δείχνει επίσης στην τουαλέτα. Αλλά εγώ δεν βρίσκω ούτως ή άλλως κάποια πράγματα σοκαριστικά. Η βία για μένα είναι πολύ πιο σοκαριστική από το σεξ. Ηθελε ο Λι να με βάλει σε αυτή τη θέση και να γυρίσει τη σκηνή από πίσω γιατί είχε εμμονή με τα οπίσθιά μου; Τον άφησα να το κάνει! Το βρήκα αστείο! Γενικώς βρίσκω τον ίδιο ξεκαρδιστικό. Λατρεύω την άγρια φύση του! Οχι, όχι. Να τραγουδήσω στο ''Moulin Rouge'' - εκεί μου κόπηκαν τα πόδια. Να κατουρήσω τον Εφρον; Εύκολο...»
Μιλώντας για ''Moulin Rouge'', ο Μπαζ Λούρμαν που της έδωσε αυτή τη στροφή στην καριέρα της, μετά το διαζύγιο με τον Τομ Κρουζ, δεν εκπλήσσεται καθόλου από τις επιλογές και τις ερμηνείες της: «Το βρίσκω απολύτως συνεπές με την Νικόλ να περπατάει στην κόψη του ξυραφιού στην καριέρα της. Η ίδια θα το έβρισκε αφύσικο να επιλέξει οτιδήποτε που δε θα είναι επικίνδυνο, προκλητικό και διεισδυτικό...»
Σας αφήσαμε για το τέλος τη γνώμη του Στάνλεϊ Κιούμπρικ για την Κίντμαν: «Πάντα να ζητάς να σε προσλαμβάνουν ως καρατερίστα. Δεν είσαι καρατερίστας, αλλά έτσι να σε βλέπουν...»
Περισσότερη Νικόλ Κίντμαν: