Buzz

Το Netflix αλλάζει τακτική μετά το φιάσκο με το «Emilia Pérez»

στα 10

Το Netlix αποφάσισε στην «επαναξιολόγηση» της διαδικασίας ελέγχου των λογαριασμών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για όλους όσους εργάζονται σε μια παραγωγή του μετά και τα όσα έγιναν με την Κάρλα Σοφία Γκασκόν.

Το Netflix αλλάζει τακτική μετά το φιάσκο με το «Emilia Pérez»

Το Netflix προσπαθεί να περισώσει ό,τι μπορεί από την οσκαρική καμπάνια του «Emilia Pérez» μετά και τα ρατσιστικά tweets της πρωταγωνίστριάς της Κάρλα Σοφία Γκασκόν που ανακαλύφθηκαν πρόσφατα. Ολο αυτός ο χαμός που προκλήθηκε μέσα από τις δηλώσεις της ίδιας της Γκασκόν μετά το συμβάν, επηρέασε όλους όσους εργάστηκαν στην ταινία, η οποία μοιάζει σαν ένα πλοίο που βυθίζεται ολοένα και πιο γρήγορα, χωρίς να υπάρχει κάποια ευκαιρία να σωθεί παρά και τις 13 υποψηφιότητες για Οσκαρ που έχει.

Ετσι το Netflix, μετά από όλο αυτό το φιάσκο, αποφάσισε στην «επαναξιολόγηση» της διαδικασίας ελέγχου των λογαριασμών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για εισερχόμενα ταλέντα του. «Ολοι κάνουμε συζητήσεις για αυτό», είπε η επικεφαλής περιεχομένου του Netflix Μπέλα Μπατζάρια στο podcast των Puck and The Ringer «The Town with Matthew Belloni». «Θα εξετάσουμε πραγματικά τα προσωπικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης των ανθρώπων, των δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων κάθε μέρα σε όλο τον κόσμο, την ποσότητα πρωτότυπων ταινιών και τηλεόρασης που κάνουμε, και τις αδειοδοτήσεις και τις συμπαραγωγές; Πρέπει να δούμε, με πρακτικό τρόπο, τι σημαίνει αυτό. Αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι το πιο δύσκολο πράγμα είναι ότι μειώνει πραγματικά μια ταινία που είναι τόσο ιδιαίτερη».

Διαβάστε ακόμα: Η Σελίνα Γκόμεζ μιλάει ανοιχτά για το σκάνδαλο με την Κάρλα Σοφία Γκασκόν

emilia perez Jacques Audiard

Μαζί με το επιχείρημα ότι υπάρχουν πρακτικές δυσκολίες στον έλεγχο των τεράστιων όγκων της δραστηριότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η Μπατζάρια σημείωσε επίσης ότι «δεν είναι πραγματικά κοινή πρακτική» να γίνεται κάτι τέτοιο. Ωστόσο, το σκάνδαλο γύρω από τη Γκασκόν κάνει τη βιομηχανία να «επαναξιολογεί» την τακτική αυτή.

«Ξέρετε τι νομίζω ότι είναι πραγματικά τρομερό; Για 100 πολύ απίστευτα ταλαντούχους ανθρώπους που έκαναν μια καταπληκτική ταινία - και αν κοιτάξετε τις υποψηφιότητες και όλα αυτά την αγάπη των βραβείων που έχει λάβει - νομίζω ότι είναι τόσο δυσάρεστο που αποσπάται η προσοχή από αυτό», είπε η Μπατζάρια. «Πραγματικά πήγε τη συζήτηση για την ταινία σε διαφορετικό επίπεδο. Είναι πραγματικά τρομερό για πολλούς ανθρώπους, όπως τις Ζόι Σαλντάνια και Σελίνα Γκόμεζ. Και η ομάδα των βραβείων μας. Εκαναν μια απίστευτη καμπάνια για εκείνη την ταινία».

Σε κάθε περίπτωση, η συμμετοχή του «Emilia Pérez» στα φετινά Βραβεία της Ακαδημίας φαίνεται να χάνει ολοένα και περισσότερο τη δυναμική της, με το «Anora» του Σον Μπέικερ να παίρνει τη θέση της ως το νέο φαβορί της επερχόμενης οσκαρικής κούρσας, το οποίο απέσπασε τρεις συνεχόμενες βραβεύσεις μέσα στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου που μας πέρασε, στα Critics' Choice Awards, τα PGAs και τα DGAs.

Από τα Critics' Choice ως... τ' αστέρια, το FLIX ακολουθεί, βήμα-βήμα, τη φετινή διαδρομή προς τα Οσκαρ. Μάθετε τα πάντα στην ειδική ενότητα που ανανεώνεται διαρκώς.