Το «Moonlight» ήρθε σχεδόν από το πουθενά για να μεταμορφωθεί σε μια από τις ταινίες της χρονιάς κι έναν από τους σημαντικότερους διεκδικητές των Οσκαρ φέτος, αλλά ακόμη πιο σημαντικά είναι ήδη ένα φιλμ που όχι μόνο βρίσκεται καθ΄οδόν για να γίνει ένα «modern classic», μα και που είναι ήδη «αγαπημένο».
Κατορθώνοντας να αποπνέει συναισθηματικό και κινηματογραφικό μεγαλείο δίχως κανέναν προφανή τρόπο, το φιλμ του Τζένκινς είναι γεμάτο από σκηνές που μένουν χαραγμένες στο μυαλό, αλλά καμμιά ίσως τόσο πολύ όσο εκείνη που ο μικρός Σαιρόν θα μάθει να κολυμπά στην παραλία του Μαϊαμι με την βοήθεια του Χουάν ενός άντρα που θα παίξει τον ρόλο του απόντα πατέρα του.
Ο Τζένκινς λέει μιλώντας για την σκηνή: «Ενοιωθα ότι χριεαζόμασταν αυτή τη στιγμή συναισθηματικής ανταλλαγής μεταξύ των δύο αυτών χαρακτήρων, αφού στα πρώτα 15 λεπτά τηα ταινίας οι δυο τους είναι ακόμη ξένοι. Χρειαζόμασταν αυτή την στιγμή που θα δένονταν και κάπως έτσι καταλήξαμε στην σκηνή του μαθήματος κολύμβησης».
Μια σκηνή που όπως λέει είχε ιδιαίτερη σημασία και για τον ίδιο. «Μεγαλώνοντας στο Μαϊάμι, ο ωκεανός είναι κάτι που νιώθεις παντού. Μερικές φορές μπορείς να τον μυρίζεις ακόμη κι αν είσαι μίλια μακριά από αυτόν. Ηθελα το κοινό να έχει αυτή ακριβώς την αίσθηση που είχα κι εγώ μεγαλώνοντας εκεί».
Η σκηνή γυρίστηκε στον ωκεανό ενώ στον ουρανό μια καταιγίδα ετοιμαζόταν να ξεσπάσει. «Ολα λειτούργησαν για να δημιουργήσουν μια αληθινά όμορφη στιγμή για μένα» λέει ο Τζένκινς. «Η καταιγίδα ερχόταν και κάπως έτσι έπρεπε να βιαστούμε. Ολες οι ιδέες που είχα για την σκηνή έπρεπε να αλλάξουν. Ο Ακεξ Χίμπερτ, ο ηθοποιός που υποδύεται τον Σαιρόν δεν ήξερε να κολυμπά και κάπως έτσι αυτό που βλέπεις είναι τον Μαχερσάλα Αλι να μαθαίνει σε αυτό το νεαρό αγόρι να κολυμπα, στη μέση του Ατλαντικού Ωκεανού ενώ έρχεται μια καταιγίδα. Τέτοιου είδους στιγμές δεν μπορείς να τις προγραμματίσεις, απλά συμβαίνουν».
Δείτε πιο κάτω τον Μπάρι Τζένκινς να περιγράφει την σκηνή από το «Αnatomy of a scene» των New York Times
Δείτε ακόμη:
Tags: moonlight