Ο Ράιαν Γκόσλινγκ απουσίασε φέτος από το Φεστιβάλ Καννών: καθώς βρίσκεται στην τρίτη εβδομάδα γυρισμάτων της ταινίας που σκηνοθετεί ο ίδιος, «How to Catch a Monster», δεν μπόρεσε να έρθει στην Κρουαζέτ για να συμπαρασταθεί στον αγαπημένο του σκηνοθέτη, τον Δανό Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν, για το λανσάρισμα της καινούριας τους συνεργασίας μετά το «Drive», του «Only God Forgives». Με ελαφρύ γιουχάρισμα στη δημοσιογραφική προβολή, η ταινία, μια ματωμένη, βίαια κάθοδος στην οιδιπόδεια κόλαση, προσεγγίζει περισσότερο τα πρώτα κινηματογραφικά βήματα του Ρεφν: διαβάστε τη γνώμη του Flix εδώ.
Ωστόσο, ο Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν με τους συνεργάτες και τους πρωταγωνιστές του, την Κριστίν Σκοτ Τόμας που διασκεδάζει με μακριά ξανθιά περούκα στο ρόλο της μάνας, τον Βιτάγια Πάνσρινγκαρμ στο ρόλο του Θεού, τον μοντέρ Μάθιου Νιούμαν (έκαναν μαζί το «Drive» και το «Μπρόνσον») τον Κλιφ Μαρτίνεζ (συνθέτη του εφιαλτικού σκορ, ίσως τον θυμάστε και ως συνθέτη του Σόντερμπεργκ) και την παραγωγό (σταθερή συνεργάτη του Τρίερ) Λένε Μπόργκλουμ, φωτογραφήθηκαν κάτω από τον ήλιο στο photocall κι έδωσαν συνέντευξη Τύπου όπου ο Ρεφν εξήγησε γιατί… ερεθίζεται από τη βία! Διαβάστε τι ειπώθηκε στη συνέντευξη Τύπου εδώ.
Ο Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν και η ομάδα του στο photocall...
...στη συνέντευξη Τύπου...
...και στην επίσημη πρεμιέρα.
Κι αν έλειψε ο Ράιαν Γκόσλινγκ, ο αληθινά ωραίος άντρας στις Κάννες ήταν ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ, 77 χρόνων μεν, αλλά ακόμα τόσο classy, γοητευτικός, σέξι και πνευματώδης. Μαζί με τον Τζέι Σι Τσάντορ, παρουσίασαν τη συνεργασία τους, το «All Is Lost», μια ταινία χωρίς ίχνος διαλόγου και με έναν και μοναδικό ηθοποιό που, ωστόσο, αν δεν προβαλλόταν εκτός συναγωνισμού, θα πήγαινε κατευθείαν για τα βραβεία. Διαβάστε τη γνώμη του Flix εδώ.
Με στιλ και μια λαμπερή απλότητα, ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ μαζί με τον σκηνοθέτη του και τους λίγους συνεργάτες της ταινίας φωτογραφήθηκαν στο photocall και στο κόκκινο χαλί κι έδωσαν συνέντευξη Τύπου που μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Ο Στίβεν Φρίαρς βρέθηκε στις Κάννες για να παρουσιάσει την τελευταία του δουλειά, το «Muhammad Ali’s Greatest Fight», μια δραματοποιημένη καταγραφή του μεγαλύτερου και δυσκολότερου αγώνα που έδωσε στη ζωή του ο Κάσιους Κλέι, με αντίπαλο το αμερικανικό κράτος, όταν αρνήθηκε να πολεμήσει στο Βιετνάμ. Η ταινία θα προβληθεί τηλεοπτικά, στην Αμερική, στο HBO.
Στις Ειδικές Προβολές παρουσιάστηκε το ντοκιμαντέρ του Φρανκ Σιμόν, «Weekend of a Champion», που παρακολουθεί τη συνάντηση δυο στενών φίλων, του ραλίστα Τζάκι Στιούαρτ και του Ρομάν Πολάνσκι, το 1971, στο Grand Prix του Μονακό. Με τον Πολάνσκι να βρίσκεται ήδη στις Κάννες μια και η νέα του ταινία, «La Vénus à la Fourrure», προβάλλεται σε δυο μέρες στο Διαγωνιστικό Τμήμα, οι δυο τολμηροί φίλοι ξανασυναντήθηκαν στο κόκκινο χαλί και… οργάνωσαν νέες περιπέτειες!
Αντί άλλης καληνύχτας, η όγδοη μέρα του Φεστιβάλ τελείωσε με τη νέα ταινία του Αμπντελατίφ Κεσίς, «La Vie d’ Adéle», τη ρομαντική ερωτική ιστορία ανάμεσα σε δυο κορίτσια, την Αντέλ και την Εμά, η οποία επιβεβαιώνει την ευάλωτη ομορφιά της Λέα Σεϊντού και συστήνει στον κόσμο την ελληνικής καταγωγής Αντέλ Εξαρχόπουλος. Διαβάστε τη γνώμη του Flix για την ταινία εδώ.
Μάθετε τα πάντα για το 66ο Φεστιβάλ Καννών, στο ειδικό τμήμα του Flix.gr που ανανεώνεται συνεχώς.
Tags: ΚΑΝΝΕΣ 2013, cannes 2013