Buzz

Η Pixar κρατάει μπλε ομπρέλα

στα 10

Η νέα μικρού μήκους ταινία της Pixar, «The Blue Umbrella», είναι μια απρόσμενη και… αδιάβροχη ιστορία αγάπης.

Η Pixar κρατάει μπλε ομπρέλα

Είναι και πάλι απόγευμα κι ο κόσμος γυρίζει σπίτι από τη δουλειά του. Η βροχή ξεκινά κι η πόλη ζωντανεύει με τους ήχους που κάνουν οι σταγόνες στα λούκια, τους υπονόμους και τα υπόστεγα. Κι ανάμεσά τους, δυο ομπρέλες – η μία μπλε, η άλλη όχι – γνωρίζουν τον παντοτινό έρωτα. Αυτή είναι η υπόθεση της νέας, 6λεπτης δημιουργίας της Pixar, «The Blue Umbrella», που μετά την προβολή της στο Φεστιβάλ του Βερολίνου και σ’ αυτό του Ανεσί θ’ αρχίσει να προβάλλεται κανονικά στις αίθουσες μαζί με το «Monster’s University», που ξεκινά στην Αμερική αλλά και σ’ ολόκληρο τον κόσμο, μαζί και στην Ελλάδα, από τις 20 Ιουνίου.

Ο σκηνοθέτης της ταινίας, Σάσκα Ανσελντ, εξηγεί ότι η ιδέα για την ταινία του ήρθε όταν βρήκε μια παρατημένη ομπρέλα μια βροχερή μέρα στο Σαν Φρανσίσκο κι άρχισε να φαντάζεται τι της είχε συμβεί νωρίτερα… Δουλεύοντας πάνω στους «ήρωες», ο Ανσελντ και οι συνεργάτες του ξεκίνησαν να φωτογραφίζουν άψυχα αντικείμενα στους δρόμους του Σαν Φρανσίσκο, αλλά και της Νέας Υόρκης, του Σικάγο και του Παρισιού. Αυτή η διαδικασία οδήγησε και στην ιδέα η ταινία να είναι «φωτορεαλιστική», να ενσωματώνει δηλαδή το animation μέσα σε φωτογραφίες της πραγματικής πόλης όπου εκτυλίσσεται, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στις ερωτευμένες ομπρέλες να «ζωντανεύουν» πιο πειστικά.

Για να το καταφέρει αυτό, το στούντιο της Pixar χρησιμοποίησε ολοκαίνουριες τεχνικές, σαν το «global illumination», μια προσομοίωση του πώς διαχέεται το φως κι αντανακλάται πάνω σε διαφορετικές επιφάνειες (τεχνική που χρησιμοποιήθηκε άλλωστε και στο «Monsters University») και το «deep compositing», τη διπλοτυπία τρισδιάστατων εικόνων. Για να εμποτίσει συγκεκριμένες σκηνές με μεγαλύτερο ρεαλισμό, η δημιουργική ομάδα χρησιμοποίησε ένα είδος motion capture που δίνει την αίσθηση του γυρίσματος με κάμερα στο χέρι.

Οσο για τα «πρόσωπα» των πρωταγωνιστών, ο Ανσελντ θεώρησε ότι οι πιο ρεαλιστικές προσεγγίσεις, όπως να σχηματίζονται χαρακτηριστικά πάνω στις ομπρέλες από τις σταγόνες της βροχής, ή να μοιάζουν ζωγραφισμένα πάνω στο ύφασμα, εδειχναν τελικά ακόμα πιο ψεύτικες κι έτσι προτίμησε να σχεδιάσει το «ζευγάρι» με το παραδοσιακό σκίτσο που θυμίζει τις παλιές ταινίες κινουμένων σχεδίων της Disney.

Ο Σάσκα Ανσελντ κατέγραψε όλη τη διαδικασία της δημιουργίας της ταινίας – χωρίς ν’ αποκαλύπτει το όνομά της ή την εταιρεία παραγωγής αρχικά – στο blog του, Rainy City Tales 332. Δείτε ένα clip από την ολοκληρωμένη ταινία παρακάτω.

Διαβάστε και δείτε περισσότερα από τα περασμένα και μελλοντικά σχέδια της Pixar