Buzz

H Εβαν Ρέιτσελ Γουντ εναντίον της λογοκριμένης γυναικείας σεξουαλικότητας

στα 10

Για μια ακόμη κίνηση μιας κοινωνίας που τρέμει μπροστά στη γυναικεία σεξουαλικότητα εκφράστηκε η Εβαν Ρέιτσελ Γουντ με αφορμή τα κοψίματα που επέβαλε η επιτροπή λογοκρισίας των ΗΠΑ (MPAA) στην ταινία «Charlie Countryman», κυρίως για την επίμαχη σκηνή στοματικού σεξ ανάμεσα στην Γουντ και τον Σάια ΛαΜπεφ.

H Εβαν Ρέιτσελ Γουντ εναντίον της λογοκριμένης γυναικείας σεξουαλικότητας

Η αντίδραση της Εβαν Ρέιτσελ Γουντ, όταν είδε για πρώτη φορά στις αμερικάνικες αίθουσες την κομμένη εκδοχή του «Charlie Countryman» ήταν άμεση.

«Βλέποντας το νέο cut του #Charlie Countryman θα ήθελα να μοιραστώ την απογοήτευσή μου για την MPAA, η οποία θεώρησε απαραίτητο να λογοκρίνει τη γυναικεία σεξουαλικότητα για ακόμη μια φορά. Η σκηνή όπου οι δύο κεντρικοί χαρακτήρες κάνουν "ερωτα" άλλαξε γιατί κάποιος ένιωσε πως ένας άντρας που κάνει στοματικό σεξ σε μια γυναίκα κάνει τους ανθρώπους να νιώθουν "άβολα", αλλά οι σκηνές όπου άνθρωποι δολοφονούνται και τα κεφάλια τους εκρήγνυνται μένουν άθικτες και χωρίς καμία άλλαγη.», έγραψε στον λογαριασμό της στο Twitter.

«Αυτό είναι ένα σύμπτωμα μιας κοινωνίας που θέλει να κάνει τις γυναίκες να ντρέπονται και να τις υποβιβάζει όταν χαίρονται το σεξ, ειδικά όταν ένας άντρας δεν τελειώνει ταυτόχρονα μαζί τους! Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι αν οι ρόλοι σε αυτήν την σκηνή ήταν αντίστροφοι η σκηνή θα κοβόταν. Η αν ο γυναικείος χαρακτήρας έπεφτε θύμα βιασμού. Είναι καιρός οι άνθρωποι να ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ.»

«Δεχτείτε πως οι γυναίκες είναι σεξουαλικά όντα... Δεχτείτε πως κάποιοι άντρες θέλουν να δίνουν απόλαυση στις γυναίκες. Δεχτείτε πως οι γυναίκες δεν χρειάζεται απλά να τις πηδάνε και αυτές να λένε ευχαριστώ. Μας επιτρέπεται και έχουμε το δικαίωμα να διασκεδάζουμε.»

2 O Σάια ΛαΜπεφ και η Εβαν Ρέιτσελ Γουντ σε σκηνή από το «Charlie Countryman»

Το «The Necessary Death of Charlie Countryman», ντεμπούτο του Φρέντρικ Μποντ, έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο περσινό Φεστιβάλ του Σάντανς και την ευρωπαϊκή του πρεμιέρα στο 63ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου και αφηγείται την ιστορία του Τσάρλι, ο οποίος μετά το θάνατο της μητέρας του ταξιδεύει στο Βουκουρέστι όπου το πνεύμα της μητέρας του του ζήτησε να πάει για να καθαρίσει το μυαλό και την καρδιά του. Αλλά καθώς ταξιδεύει, ακόμη ένας θάνατος συμβαίνει κατά τη διάρκεια της πτήσης. Και ο Τσάρλι αναλαμβάνει να παραδώσει την βαλίτσα του πεθαμένου επιβάτη στην κόρη του Γκάμπι. Την βρίσκει, την ερωτεύεται και αποφασίζει να την προστατέψει από μια ομάδα εμπόρων ναρκωτικών που την έχουν βάλει στο μάτι.

Διάσημη ως η ταινία που ο Σάια ΛαΜπεφ «φτιαχνόνταν» κυριολεκτικά για να υποδυθεί τον νεαρό πρωταγωνίστή της, δεν έτυχε καλής κριτικής όπου κι αν προβλήθηκε (και με απλά λόγια δεν πολυβλέπεται!), γεγονός που θα μπορούσε να κάνει άνετα την Ιβαν Ρέιτσελ Γουντ έξαλλη αν πριν δεν είχε να αντιμετωπίσει με θάρρος μια πρακτική λογοκρισίας που στηρίζεται πρωτίστως στην υποκρισία και την σεμνοτυφία...

Με την απειλή του χαρακτηρισμού NC-17 που στην πραγματικότητα καίει μια ταινία από οποιαδήποτε εμπορική της εκμετάλλευση (αφού στην Αμερική υπάρχουν σινεμά που δεν παίζουν καν ακατάλληλες ταινίες), οι παραγωγοί αναγκάζονται να ενδώσουν στις παραινέσεις της MPAA. Τελευταίες χαρακτηριστικές περιπτώσεις η «Philomena» του Στίβεν Φρίαρς (επειδή περιέχει τη λέξη «fuck» - διαβάστε περισσότερα εδώ), η «Ζωή της Αντέλ» για τις λεσβιακές σκηνές και ο «Λύκος της Wall Street» που αυτή τη στιγμή κόβεται για να μπορέσει να πάρει χαρακτηρισμό «κατάλληλο».

Δείτε εδώ το τρέιλερ του «Charlie Countryman» που παραμένει άγνωστο και αβέβαιο αν θα βγει ποτέ στην Ελλάδα:


Διαβάστε ακόμη: