Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.
Το Πέρασμα στην Ινδία (A Passage to India) του Ντέιβιντ Λιν
Μια νεαρή Αγγλίδα, η Αντέλα, ταξιδεύει στην Ινδία, προκειμένου να συναντήσει τον αρραβωνιαστικό της που υπηρετεί ως δικαστής σε μια μικρή πόλη. Η Αντέλα μαζί με τη μέλλουσα πεθερά της, την κυρία Μουρ, θέλουν να γνωρίσουν καλύτερα την τοπική κοινωνία, παρά τις ισχυρές προτροπές των μελών της βρετανικής κοινότητας να κρατήσουν μεγάλες αποστάσεις από τους Ινδούς. Τελικά, ένας φίλος θα τις φέρει σε επαφή μ’ έναν Μουσουλμάνο γιατρό, ο οποίος προθυμοποιείται να τις ξεναγήσει στις τοπικές σπηλιές που αποτελούν το τουριστικό αξιοθέατο της περιοχής. Αυτό που θα συμβεί στη διάρκεια της εκδρομής πρόκειται να πυροδοτήσει τις ήδη τεταμένες σχέσεις ανάμεσα στις δύο κοινότητες...
H ταινία προβάλλεται στις 22.00 στην ΕΡΤ 2
Αmerican Crime Story: The Assassination of Gianni Versace
Βρισκόμαστε στον Μάιο του 1997 και η σύζυγος του πάμπλουτου κτηματομεσίτη Λι Μίγκλιν έχει μόλις ανακαλύψει το πτώμα του στο γκαράζ του σπιτιού τους. Για την καλή κοινωνία του Σικάγο, η Μέριλιν και ο Λι Μίγκλιν είναι το τέλειο ζευγάρι. Στην πραγματικότητα, η Μέριλιν γνωρίζει εδώ και πολύ καιρό τις ερωτικές προτιμήσεις του συζύγου της, τις οποίες προσπαθούν και οι δύο να κρατήσουν κρυφές. Το μοιραίο λάθος του Λι είναι ότι εμπιστεύεται τον Άντριου Κουνάναν για να ικανοποιήσει τις ανάγκες του, αρχίζει να τον ερωτεύεται και τον βάζει ακόμα και στο σπίτι του χωρίς να ξέρει σχεδόν τίποτα γι' αυτόν. Μετά την τραγική κατάληξη του Λι, η σύζυγός του κάνει τα πάντα για να μην αποκαλυφθούν ούτε οι πραγματικές συνθήκες του θανάτου του ούτε η κρυφή του πλευρά. Κι έτσι, όταν ο Άντριου Κουνάναν γίνεται βασικός ύποπτος δολοφονίας, η Μέριλιν ισχυρίζεται ότι δεν τον γνωρίζει και ότι ο φόνος του συζύγου της ήταν απλώς μια ληστεία που πήγε στραβά
Η αριστουργηματική σειρά του Ράιαν Μέρφι. Γραμμένη σχεδόν εξ ολοκλήρου από τον νοβελίστα Τομ Ρομπ Σμιθ (του οποίου το προηγούμενο τηλεοπτικό credit είναι η βρετανική μίνι σειρά «London Spy») και βασισμένη στο ερευνητικό βιβλίο της Μορίν Ορτ του Vanity Fair, η σειρά 9 επεισοδίων χρησιμοποιεί τον Τζιάνι Βερσάτσε και τον φόνο του ως αφορμή, ως clickbait τίτλο, ως περιτύλιγμα (ως brand!) για να ακολουθήσει στην πραγματικότητα την αντίστροφη διαδρομή του δολοφόνου του, πίσω από την κόλαση από την οποία ήρθε. Κάθε επόμενο επεισόδιο διαδραματίζεται χρονικά όλο και πιο πίσω στο χρόνο, με τον σεναριογράφο να ξεφλουδίζει τα επίπεδα της περσόνας του Κουνάναν για να φτάσει τελικά στο κενό- σε έναν άψυχο καθρέφτη που αντικατοπτρίζει την λυσσαλέα δίψα της Αμερικής όχι ακριβώς για δόξα, ταλέντο, πλούτη, αλλά για την επίφαση όλων αυτών. Διαβάστε εδώ περισσότερα για το «Αmerican Crime Story: The Assassination of Gianni Versace».
Η μίνι-σειρά προβάλλεται καθημερινά μετά τις 12 στον ΣΚΑΪ
Δε Θέλω να Γίνω Δυσάρεστος Αλλα Πρέπει να Μιλήσουμε για Κάτι Πολύ Σοβαρό του Γιώργου Γεωργόπουλου
Ο Αρης είναι ένας 35χρονος που μεγάλωσε με τη βεβαιότητα ότι η ζωή του ανήκει. Αυτό το γνωστό δικαίωμα/προνόμιο που κουβαλούν αβίαστα στο βλέμμα και τη συνείδησή τους μερικοί άνθρωποι. Σταδιακά κέρδισε την εμπιστοσύνη του ιδιοκτήτη του εργοστασίου που εργάζεται, ανέβηκε στην πυραμίδα εξουσίας, και τώρα περιμένει να πάρει τα κλειδιά της διεύθυνσης. Αν όμως στην επαγγελματική του ζωή έδειξε πίστη, πειθαρχία κι επιμονή, στην προσωπική του έφευγε. Αφηνε πίσω σχέσεις, υποσχέσεις, συντρόφους. Ολες οι πρώην του αισθάνονται προδομένες. Ενας άντρας που φροντίζει με επιμέλεια το bonsai δεντράκι που κρατά στο κομοδίνο του, αλλά όχι τις γυναίκες που κρατά αγκαλιά στο κρεβάτι του. Ενα γύρισμα της τύχης όμως τον φέρνει αντιμέτωπο με το παρελθόν και τον εαυτό του. Γίνεται φορέας ενός νέου κι άκρως επικίνδυνου ιού, που οι γιατροί ακόμα δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν. Ο ιός μεταδίδεται με τη σεξουαλική επαφή, μεταλλάσσεται γοργά και καταλήγει θανατηφόρος, αλλά μόνο για τις γυναίκες. Η viral επιδημία έχει εξαπλωθεί μέσα σε λίγες μέρες σε όλο τον κόσμο - γυναίκες πεθαίνουν στους δρόμους, στα αυτοκίνητα, στα γραφεία. Οι άντρες όχι. Παραμένουν μόνο φορείς. Ο Αρης είναι η μοναδική ελπίδα για τη δημιουργία ενός εμβολίου. Αρκεί, γυρνώντας προς τα πίσω, να ξανασυναντήσει όλες τις γυναίκες της ζωής του και να ανακαλύψει ποια σύντροφός του τον κόλλησε αρχικά. Εκείνες τον μισούν. Εκείνος, δεν θέλει να γίνει δυσάρεστος, αλλά πρέπει να μιλήσουν για κάτι πολύ σοβαρό.
Με τη δεύτερη ταινία του, ο σκηνοθέτης του «Tungsten» αποδεικνύει ότι έχει μία ξεχωριστή κινηματογραφική γλώσσα στην οποία επιτρέπουμε και τις πιο δυσάρεστες αλήθειες. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμή για αγορά σε streaming στο viva.gr
Καταστροφές και Θρίαμβοι
Διακόσια χρόνια μετά το ξέσπασμα της Ελληνικής Επανάστασης και δώδεκα χρόνια μετά την έκρηξη μιας πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης, στρέφουμε το βλέμμα μας στο παρελθόν για να μπορέσουμε να φανταστούμε το μέλλον. Δυστυχώς, η κρίση μας εκπαίδευσε να κοιτάμε το παρελθόν αποκλειστικά μέσα από το δικό της πρίσμα. Όπως ήταν φυσικό, κυριάρχησαν η κατάθλιψη και η απαισιοδοξία. Είμαστε άραγε άξιοι και ικανοί για κάτι καλύτερο; Εύκολα μπορούμε να διαπιστώσουμε πως η ιστορία μας είναι σπαρμένη με μεγάλες καταστροφές: από τη σφαγή της Χίου το 1822 και τις διαδοχικές πτωχεύσεις του 19ου αιώνα, ως τη Χούντα και την τουρκική εισβολή στην Κύπρο το 1974, περνώντας από τον Εθνικό Διχασμό, τη Μικρασιατική Καταστροφή, την Κατοχή και τον Εμφύλιο. Είμαστε ως χώρα καταδικασμένοι να ζούμε την μια καταστροφή μετά την άλλη; Είναι τελικά η ιστορία μας μια αδιάκοπη αλυσίδα καταστροφών; Και αν πράγματι ισχύει αυτό, ποια είναι η αιτία; Μήπως ο αιώνιος διχασμός μας; Η κακοδαιμονία της φυλής μας; Οι συνωμοσίες των ξένων εναντίον μας; Η σειρά «Καταστροφές και Θρίαμβοι» αναζητεί τις απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα. Το κεντρικό ερώτημα είναι πως τελικά καταφέραμε να μετουσιώσουμε τις καταστροφές που βιώσαμε σε θριάμβους. Και οι απαντήσεις συχνά ξαφνιάζουν.
Μια νέα μίνι σειρά ντοκιμαντέρ 7 επεισοδίων του Στάθη Καλύβα με τίτλο «Καταστροφές και Θρίαμβοι», κάνει πρεμιέρα στον ΣΚΑΪ την Πέμπτη 6 Ιανουαρίου στις 21.00 και θα μεταδίδεται κάθε Πέμπτη και Παρασκευή την ίδια ώρα.
Τα Αρπακτικά του Πιέτρο Καστελίτο (2020) του Πιέτρο Καστελίτο
Δυο οικογένειες φαινομενικά ασύμβατες: η οικογένεια Παβόνε και η οικογένεια Βιζμάρα. Μεγαλοαστοί και διανοούμενοι τα μέλη της πρώτης, προλετάριοι και φασίστες τα μέλη της δεύτερης. Δυο αντιφατικοί πόλοι που ζουν στην ίδια αστική ζούγκλα, τη Ρώμη. Ένα απλό ατύχημα θα οδηγήσει τους δυο πόλους στη σύγκρουση. Και η τρέλα ενός 25χρονου θα φανερώσει το πραγματικό πρόσωπο του καθενός γιατί κανένας τους δεν είναι αυτό που δείχνει να είναι. Γιατί όλοι τους είναι αρπαχτικά.
Η φαινομενική σύγκρουση της φιλελεύθερης και μεγαλοαστικής οικογένειας, που μένει στο κέντρο της Ρώμης, με την λαϊκή οικογένεια, που τα μέλη της κατοικούν στην εργατική συνοικία της Όστια και στηρίζουν νεοφασιστικά πολιτικά μορφώματα, αποτελεί την αφορμή για μια καυστική κριτική με στόχο την εποχή μας. Δεν υπάρχουν καλοί και κακοί -όλοι τους έχουν ακατονόμαστα μυστικά και όλοι τους συμπεριφέρονται σαν αρπακτικά.
Η ταινία προβάλλεται online και δωρεάν στο χριστουγεννιάτικο αφιέρωμα του Italy on Stage.
Η Αναζήτηση της Λώρα Ντουράντ του Δημήτρη Μπαβέλλα
Ο Αντώνης και ο Χρήστος είναι δύο φίλοι που συγκατοικούν σε ένα διαμέρισμα στην Αθήνα. Ανεργοι, ζουν από μικροδουλειές που κάνουν και το επίδομα ανεργίας του Χρήστου και περνούν τις ώρες τους βλέποντας cult ταινίες, αναμοχλεύοντας το εφηβικό παρελθόν τους. Εξαντλημένοι από μια πραγματικότητα που για τον Αντώνη σημαίνει ότι πρέπει να εξηγεί στο γιο του τι σημαίνει «παράσιτο» επειδή ο μικρός άκουσε να χαρακτηρίζουν έτσι τον μπαμπά του και για τον Χρήστο να περιμένει τα νέα ενός τρομακτικού υπέρηχου, αποφασίζουν να ξεκινήσουν ένα ταξίδι προς αναζήτησή της Λώρα Ντουράντ, μιας πορνοστάρ που και οι δύο είχαν ερωτευτεί πλατωνικά όταν ήταν πιο νέοι και η οποία εξαφανίστηκε μυστηριωδώς χωρίς ποτέ κανείς να μάθει τι απέγινε.
H δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του Δημήτρη Μπαβέλλα μετά το «Runaway Day», μια μικρή Οδύσσεια με μεγάλη καρδιά, ένα χειροποίητο, ελεύθερο σινεμά που κάνει τις ατέλειες του όπλα και το μικρό του budget ένα φόρο τιμής στην ίδια τη μαγεία του σινεμά. Παγκόσμια πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τάλιν, επίσημη συμμετοχή στο Φεστιβάλ του Σαράγεβο. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo
Being the Ricardos του Ααρον Σόρκιν
Κατά τη διάρκεια μιας εβδομάδας, από το διάβασμα του σεναρίου της εβδομάδας τη Δευτέρα μέχρι το γύρισμα μπροστά σε ζωντανό κοινό την Παρασκευή, η Λουσίλ Μπολ και ο Ντέζι Αρνάζ, πρωταγωνιστες του «I Love Lucy» και το πιο αγαπημένο ζευγάρι της Αμερικής τη δεκαετία του 50, αντιμετωπίζουν μια από τις πιο δύσκολες επαγγελματικές και προσωπικές κρίσεις της καριέρας και της ζωής τους.
Ο Ααρον Σόρκιν αφιερώνει στις γυναίκες που άλλαξαν τον κόσμο, σε ένα από τα μεγαλύτερα κεφάλαια της αμερικανικής ποπ κουλτούρας, στους ρόλους που παίζουμε και αυτούς που μας επιβάλλουν, ισόποσα στο ταλέντο της Λουσίλ Μπολ και αυτό της Νικόλ Κίντμαν, με την πιο φιλόδοξη, ατελή, συναρπαστική από την αρχή μέχρι το τέλος ταινία της καριέρας του. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για την ταινία.
H ταινία προβάλλεται σε streaming στο Amazon Prime
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς