Buzz

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Κυριακή, 6 Μαρτίου

στα 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Flix Team
Τι βλέπουμε στο σπίτι την Κυριακή, 6 Μαρτίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.


τεμπέληδες

Οι Τεμπέληδες της Εύφορης Κοιλάδας του Νίκου Παναγιωτόπουλου

Έχοντας επιστρέψει στην Ελλάδα από το Παρίσι κι έχοντας πραγματοποιήσει λίγα χρόνια πριν το σκηνοθετικό του ντεμπούτο με τα Χρώματα της Ίριδας, ο Νίκος Παναγιωτόπουλος στη δεύτερη ταινία του αφήνει ήδη το στίγμα του στο εγχώριο κινηματογραφικό τοπίο με την πιο καθοριστική ίσως ταινία της φιλμογραφίας του. Ένας εύπορος μεγαλοαστός κι οι τρεις γιοι του βρίσκονται σε μια επιβλητική εξοχική έπαυλη όπου αρχίζουν να υποκύπτουν στη νωθρότητα, απαλλαγμένοι από την ανάγκη της οποιασδήποτε εργασίας. Η ακινησία γίνεται μεταδοτική και απλώνεται στον κόσμο τους σε σημείο ώστε πλέον να μοιάζουν με ζωντανούς νεκρούς. Βγαίνουν από τον λήθαργο μόνο για φαγητό και σεξ. Ένας γιος επιχειρεί να φύγει μαζί με την υπηρέτρια, όμως πριν απομακρυνθεί νιώθει την κούραση να καταλαμβάνει το κορμί του, πριν κοιμηθεί επί τόπου, στο σημείο όπου βρίσκεται. Ένας άλλος γιος κοιμάται αδιαλείπτως.

Ο Νίκος Παναγιωτόπουλος παρουσιάζει έναν κόσμο νοητικά γερασμένων, οκνηρών αρσενικών, όπου η μοναδική γυναίκα προσπαθεί να τους αφυπνίσει με μια θετική ενέργεια κίνησης και θέλησης. Προβάλλεται online στο αφιέρωμα «Ζέτα, Φλωρέττα, Νίκη» της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου σε συνεργασία με τη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση. Από τις 4 μέχρι και τις 6 Μαρτίου θα προβληθούν, εκτός από οι «Τεμπέληδες της Εύφορης Κοιλάδας» του Νίκου Παναγιωτόπουλου, το «Προξενιό της Αννας» του Παντελή Βούλγαρη, τη «Μανία» του Γιώργου Πανουσόπουλου και ο «Ιωάννης ο Βίαιος» της Τώνιας Μαρκετάκη.

the place beyond the pines 607

Στο Τέλος του Δρόμου (The Place Beyond the Pines) του Ντέρεκ Σιανφράνς

Ο Λουκ είναι ένα αίνιγμα. Το δάκρυ-τατουάζ κάτω από το αριστερό του μάτι είναι η αρχή μίας ιστορίας που δε θα μας διηγηθεί ποτέ. Είναι χαραγμένη ανεξίτηλα στον λαιμό, στο στήθος, στην πλάτη, στα χέρια του. Χειροποίητα, πρόχειρα, σχεδόν παιδικά ορνιθοσκαλίσματα καλύπτουν το δέρμα του, αλλά και το δέρμα του alter ego του: της μηχανής του. Η αστάθειά της είναι η μόνη σταθερή αξία στη ζωή του. Η ελευθερία που του προσφέρει, η ικανοποίηση ότι σε κάτι έχει έλεγχο, ταυτότητα και δαιμονισμένο ταλέντο. Ο Λουκ είναι επαγγελματίας μοτοσικλετιστής επιδείξεων σε τέντες πανηγυριών που προσφέρουν στην αμερικανική επαρχία «Το Γύρο του Θανάτου». Καρναβάλια που στήνονται και ξεστήνονται σε μια νύχτα κι επιτρέπουν σε χαμένους, χωρίς ρίζα, τυχοδιώκτες την μόνη κανονικότητα που μπορούν να αντέξουν. Οταν μετά από ένα χρόνο ο Λουκ επιστρέφει στο Σκενέκταντι της Νέας Υόρκης για μία βραδιά επιδείξεων, ανακαλύπτει ότι η Ρομίνα, μία σερβιτόρα με την οποία είχε ένα one night stand, έχει φέρει στον κόσμο το γιο του. Και τότε αποφασίζει να τραβήξει χειρόφρενο. Δε θα κάνει τα ίδια λάθη με τον απόντα πατέρα του. Θα φανεί άντρας πάση θυσία. Θα αναλάβει τις ευθύνες του, θα προσφέρει στην οικογένειά του. Ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα κλέψει τράπεζες για να κόψει δρόμο προς το αμερικανικό όνειρο και την πατρική ενηλικίωση. O Eϊβερι είναι ένα στερεότυπο. Γιος μεσοαστικής λευκής οικογένειας, σπούδασε νομικά ακολουθώντας ανόρεκτα τα βήματα του δικαστή πατέρα του και κάποια στιγμή επαναστάτησε κι έγινε αστυνομικός. Θεώρησε ότι εκείνος θα κάνει τη διαφορά - έμπρακτα κι όχι με θεωρίες δικαιοσύνης. Εκείνος θα θρέψει την οικογένειά του, τη γυναίκα και τον μικρό τους γιο, με τον καρπό ενός λαϊκού μόχθου και όχι με την σνομπ ανωτερότητα με την οποία μεγάλωσε ο ίδιος. Εκείνος μπορεί να αλλάξει το σύστημα από μέσα, εκείνος μπορεί να σώσει τον κόσμο. Την μέρα που ο φυγάς Λουκ πέφτει στο δρόμο του, ο Εϊβερι ξεκινά το δικό του Γύρο του Θανάτου. Οχι μόνο κυριολεκτικά, αλλά και συμβολικά. Η αθωότητα με την οποία αντιμετώπιζε το επάγγελμά του πεθαίνει. Η αντίθεσή του με τους διεφθαρμένους συνάδελφους αστυνομικούς τον απειλεί. Τα μέχρι τώρα καθαρά του χέρια, ανήκουν σ' ένα ανεπίστρεπτο παρελθόν. Θα φανεί όμως άντρας πάση θυσία. Θα σκεφτεί έξυπνα και θα εξασφαλίσει το μέλλον της οικογένειάς του. Ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα εκβιάσει την είσοδο στο αμερικανικό όνειρο με μία πολιτική καριέρα στρωμένη με λαδώματα και απειλές. Δεκαπέντε χρόνια μετά, οι δύο γιοι των τόσο ανόμοιων, τόσο ίδιων αντρών θα συναντηθούν τυχαία. Ενα γύρισμα της τύχης θα σηκώσει τον καθρέφτη στις συνέπειες σε μία τρίτη γενιά που υποφέρει από την επώδυνη απουσία ή την ανταγωνιστική παρουσία ενός πατέρα. Αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα και στο τέλος του δρόμου κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει από τις ευθύνες του.

Ο Ντέρεκ Σιανφράνς επιχειρεί να στήσει ένα σύνθετο, all american classic για την ανδρική ενηλικίωση. Ξεκινά τολμηρά, μεγαλεπίβολα, μαγικά, αλλά ξοδεύει την ενέργειά του, χάνει το τιμόνι, με αποτέλεσμα στο τέλος του δρόμου να πέσει σε αδιέξοδο. Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 22.50 στο Star

επαφή

Επαφή της Τώνη Λυκουρέση

Πέντε σταματημένα ασανσέρ. Ξένοι μεταξύ τους επιβαίνοντες παγιδεύονται. Μοιάζουν με συνηθισμένους ανθρώπους, αλλά όλοι έχουν εσωτερικές φοβίες, κρυμμένες ατζέντες και καταπιεσμένα συναισθήματα. Η ένταση αυξάνεται. Δεν υπάρχει επικοινωνία. Μόνο πικραμένοι και θυμωμένοι άντρες και γυναίκες. Κόλαση σε τέσσερα τετραγωνικά. Ο πόλεμος ξεκινάει.

Η ταινία προβάλλεται στις 23.50 στην ΕΡΤ 2

alien 1977 607

Αλιεν: Ο Επιβάτης Του Διαστήματος (Alien) του Ρίντλεϊ Σκοτ

Έτος 2122. Το εμπορικό διαστημόπλοιο «Νοστρόμο» με το επταμελές πλήρωμά του βρίσκεται σε τροχιά επιστροφής στη Γη μετά από πολύμηνο ταξίδι. Όταν, η «Μητέρα», ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος του σκάφους συλλάβει κάποια ανεξήγητα επαναλαμβανόμενα ηχητικά σήματα στην ατμόσφαιρα, το πλήρωμα αποφασίζει να ερευνήσει την πηγή του. Παρά τους δισταγμούς της Ρίπλεϊ, η έρευνα τους οδηγεί σε μια φωλιά με εκατοντάδες αυγά που φαίνεται ότι επωάζονται από κάποιον άγνωστο οργανισμό. Όταν ένα από αυτά εκκολαφθεί και επιτεθεί σε ένα μέλος του πληρώματος, οι συνάδελφοι του σπεύδουν να τον μεταφέρουν πίσω στο Νοστρόμο για τις πρώτες βοήθειες. Δε γνωρίζουν όμως ότι μαζί του έχουν μεταφέρει και κάτι άλλο.

H ταινία προβάλλεται στις 02.00 στον Alpha

aladdin 607

Αλαντίν (Aladdin) του Γκάι Ρίτσι

Μια από τις πιο αγαπημένες ταινίες κινουμένων σχεδίων επιστρέφει με μια φαντασμαγορική διασκευή, για να ζωντανέψει την ιστορία του γοητευτικού αλητάκου Αλαντίν, της θαρραλέας πριγκίπισσας Τζασμίν και του μαγικού Τζίνι.

Live action ριμέικ του «Αλαντίν» από τον Γκάι Ρίτσι, που αναπάντεχα, καταφέρενει και να διασώσει το μύθο και να δώσει σημερινό άγγιγμα στο... τζίνι, κλείνοντας με μπόλικη μαγεία, τρέλα και χιούμορ τα στόματα των haters του Γουίλ Σμιθ! Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 21.00 στο Cosmote Cinema 1

Ida2

Ida του Πάβελ Παβλικόφσκι

Η Αννα, ένα ορφανό 18χρονο κορίτσι, μεγαλώνει σιωπηλά και υπάκουα σ' ένα μοναστήρι της σταλινικής Πολωνίας του 1961. Λίγες μέρες πριν πάρει τους όρκους αγνότητας, η ηγουμένη της αποκαλύπτει για πρώτη φορά ότι έχει μία εν ζωή συγγενή. Μια θεία, τη Γουάντα, αδελφή της μητέρας της, που μένει στην πόλη και πρέπει να τη συναντήσει. Η Αννα βρίσκεται για πρώτη φορά εκτός των τειχών του μοναστηριού κι αντιμέτωπη με μία 45χρονη γυναίκα εκ διαμέτρου αντίθετη από εκείνην. Κυνική, μπλαζέ, σκληρή, όσο περιμένει τον εραστή της να ντυθεί και να φύγει, καπνίζοντας και πίνοντας, ο Γουάντα αποκαλύπτει στην Αννα ότι το πραγματικό της όνομα είναι Ιντα Λίμπενσταϊν και είναι Εβραία. Η οικογένειά τους εκδιώχθηκε από τους Ναζί στον πόλεμο και Χριστιανοί Πολωνοί αρχικά τους έκρυψαν και μετά τους πρόδωσαν. Η Γουάντα επέζησε γιατί έφυγε να πολεμήσει στην αντίσταση. Η Ιντα επέζησε γιατί ήταν μωρό, κάποιος τη λυπήθηκε και την παράτησε στην Εκκλησία. Οι δύο γυναίκες θα ξεκινήσουν ένα ταξίδι δρόμου προς το χωριό που είναι θαμμένη η μητέρα της Ιντα, ψάχνοντας όσα τους ενώνουν κι όσα ρήμαξαν μια χώρα. Σα φιγούρα από πίνακα του Βερμέερ, ένα πλάσμα αθώο, φωτεινό, απαράμιλλα όμορφο κι ανεπίστρεπτα χαμένο στο χρόνο.

Ο Παβλικόφσκι κινηματογραφεί λυρικά, ψύχραιμα, με οικονομία μία Πολωνία (Ευρώπη) που χάθηκε ανάμεσα στη σύγχρονη συλλογική αμνησία και πολιτική υποκρισία. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη για ενοικίαση στο viva.gr

Winter Sleep 607

Χειμερία Νάρκη (Winter Sleep) του Νουρί Μπιλγκέ Τσεϊλάν

Ο Αϊντίν, πρώην ηθοποιός, λειτουργεί ένα μικρό ξενοδοχείο στην κεντρική Ανατολία με τη νεαρή γυναίκα του, Νιχάλ, με την οποία έχει μια θυελλώδη σχέση, και με την αδελφή του, Νετζλά, η οποία υποφέρει λόγω του πρόσφατου διαζυγίου της. Πάμπλουτος, δεν έχει επαφή καθόλου με την πραγματική ζωή και τις δυσκολίες των ανθρώπων γύρω του, καθώς είναι κλεισμένος στους τέσσερις τοίχους του ξενοδοχείου του και οι μόνοι άνθρωποι τους οποίους συναναστρέφεται είναι η γυναίκα του και η αδελφή του. Τον χειμώνα, καθώς το χιόνι αρχίζει να πέφτει, το ξενοδοχείο γίνεται καταφύγιο, αλλά κι ένα αναπόδραστο μέρος που οξύνει τις μεταξύ τους έριδες.

O Χρυσός Φοίνικας του 2014, μια ταινία που θα μπορούσε να είναι η μεγάλη στιγμή του σημαντικότερου σύγχρονου Τούρκου σκηνοθέτη. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για τη «Χειμερία Νάρκη».

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς