Buzz

Ενα διαφορετικό «διαφημιστικό» βίντεο για την «Κρυφή Ζωή του Γουόλτερ Μίτι»

στα 10

Ποιος είπε ότι το Χόλιγουντ δεν μπορεί να έχει αισθήματα; Η 20th Century Fox, ξόδεψε μέρος του διαφημιστικού budget της ταινίας του Μπεν Στιλερ, για τα θύματα του τυφώνα στις Φιλιππίνες

Ενα διαφορετικό «διαφημιστικό» βίντεο για την «Κρυφή Ζωή του Γουόλτερ Μίτι»

Η ιδέα μπορεί να μην ήρθε από την ίδια την Fox, αλλά το αποτέλεσμα είναι που μετράει. Πέντε μέρες αφού ο τυφώνας Χαγιάν που σάρωσε κυριολεκτικά τμήματα των Φιλιππίνων προξενώντας τεράστιες ζημιές και αφήνοντας πίσω του δεκάδες θύματα και χιλιάδες άστεγους, ο σκηνοθέτης Κέισι Νέιστατ, έλαβε ένα μέιλ από την Fox.

Το στούντιο ήθελε να σκηνοθετήσει για λογαριασμό τους ένα publicity βίντεο με θέμα «ζήσε τα όνειρά σου» για να προωθήσει τη «Μυστική Ζωή του Γουόλτερ Μιτι», την ταινία του Μπεν Στίλερ στην οποία πρωταγωνιστεί ο ίδιος στον ρόλο ενός άντρα που αποφασίζει να κάνει ακριβώς αυτό.

Μόνο που ο Νέιστατ πρότεινε, αντί για ένα ακόμη βίντεο που θα διαφημίζει μια ταινία, να κάνει το μήνυμα που θα έπρεπε να εικονογραφήσει πράξη και να διαθέσει ολόκληρο το μπάτζετ του βίντεο, για να βοηθήσει τους κατοίκους στις Φιλιππίνες που τα είχαν ανάγκη.

Ετσι με 25 χιλιάδες δολάρια στην τσέπη και μια βιντεοκάμερα στο χέρι, ο Νέιστατ ταξίδεψε στις Φιλιππίνες και κατόρθωσε να μοιράσει 10 χιλιάδες γεύματα σε 35 χωριά της χώρας και να προμηθεύσει με φάρμακα ιατρικές μονάδες που τα είχαν ανάγκη.

Μπορείτε να δείτε το βίντεο από το ταξίδι του πιο κάτω. Δεν περιεχέι ούτε ένα πλάνο από το «Γουόλτερ Μίτι», αλλά όπως και η ταινία του Στίλερ, σε κάνει έστω και για λίγο, να εγκαταλείψεις τον κυνισμό σου και γιατί όχι να εμπνευστείς από το παράδειγμα του...

Διαβάστε ακόμη

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.