Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Η Ζωή είναι ένα Γρήγορο Ρίσκο (Rapide | Fast), Πολ Ριγκού
Ενα από τα δεινά της εποχής μας, η επιτάχυνση του χρόνου, σε ένα φιλμ με αξιόλογες ερμηνείες, κυρίως του Εντουάρ Σουλπίς από το «Πρόσω Ολοταχώς» του Γκιγιόμ Μπρακ.
H ταινία είναι διαθέσιμη στην πλατφόρμα του MyFrenchFilmFestival
Γουέστερν (Western) της Βαλέσκα Γκρίζεμπαχ
Μία ομάδα Γερμανών θα πάει στη Βουλγαρία για να φτιάξει ένα μεγάλο υδροηλεκτρικό έργο. Εκεί, στη συμβίωσή τους με τους ντόπιους, θα δημιουργηθούν εντάσεις, οι οποίες θα έχουν να κάνουν τόσο με την αντίθεση Ανατολής και Δύσης όσο και με τις μνήμες από το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Η πολυταξιδεμένη και πολυβραβευμένη - ανάμεσα στις τρεις φιναλίστ για το Βραβείο LUX του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου - τρίτη μεγάλου μήκους ταινία της Βαλέσκα Γκρίζεμπαχ είναι οτιδήποτε άλλο από ένα κλασικό γουέστερν, τοποθετημένο στα νέα σύνορα μιας Ευρώπης που αλλάζει. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 23.00 στο Κανάλι της Βουλής
Τραγούδα! (Sing!) του Γκαρθ Τζένινγκς
Τραγούδα, γιατί αυτή είναι μια πολύ χαρούμενη ταινία! Ηρωάς της είναι ο Μπάστερ Μουν, ένα κοάλα – θιασάρχης, μεγαλωμένος με το σαράκι του πάλκου, όπως θα έλεγαν οι παλαιότεροι. Το θέατρό του όμως κινδυνεύει να πτωχεύσει κι ο Μπάστερ πρέπει να βρει έναν τρόπο να το σώσει. Και τον βρίσκει, διοργανώνοντας ένα talent show, ένα διαγωνισμό τραγουδιού, με μεγάλο χρηματικό έπαθλο που… δεν έχει να δώσει.
Διαγωνισμός ταλέντων ανάμεσα σε ζώα με υπέροχες φωνές; Τραγούδα τώρα. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 01.15 στον ΑΝΤ1
Ο Φαροφύλακας (The Vanishing), του Κρίστοφερ Νίχολμ
Τον Δεκέμβριο του 1900, οι αρχές της Σκοτίας έφτασαν σε ένα ακατοίκητο νησί, 20 μίλια μακριά από τις δυτικές ακτές της χώρας για να βρουν πως και οι τρεις φαροφύλακες που είχαν σταλεί εκεί, είχαν εξαφανιστεί, χωρίς να αφήσουν κάποιο δείγμα που να υποδηλώνει τους λόγους της εξαφάνισής τους. Ολα ξεκινούν όταν τρεις άνδρες διαφορετικών γενεών, επιβιβάζονται σε μια βάρκα με σκοπό να αλλάξουν βάρδια στο φάρο ενός νησιού από το σύμπλεγμα των νησιών Φλάναν. Ο Τόμας είναι ο μεγαλύτερος από τους τρεις, ένας λιγομίλητος και αυστηρός άνδρας που κάθε βράδυ ξυπνά από εφιάλτες μετά τον πρόσφατο θάνατο της γυναίκας του. Ο μεσαίος είναι ο Τζέιμς, ένας γεροδεμένος και σίγουρος για τον εαυτό του φύλακας, που έχει αφήσει πίσω στη στεριά τη γυναίκα του και τον γιο του. Ο μικρότερος είναι ο Ντόναλντ που διαθέτει όλο τον ενθουσιασμό ενός άπειρου φαροφύλακα που διψάει να μάθει τα μυστικά της δουλειάς από τους μεγαλύτερους. Η απρόσμενη ανατροπή στην σχεδόν ακίνητη και πανομοιότυπη καθημερινή τους ρουτίνα θα έρθει όταν θα βρεθούν αντιμέτωποι με μια μακάβρια αρχικά, πολύτιμη στη συνέχεια ανακάλυψη. Λόγος ικανός για να πάρει τα πάνω του ο τρόμος.
Διχασμένο ανάμεσα στο θρίλερ και το δράμα, το βασισμένο σε ένα αληθινό γεγονός που έγινε θρύλος φιλμ του Κρίστοφερ Νίχολμ σε κρατάει σε αγωνία για να δεις τελικά τι έχει συμβεί, όχι όμως και επειδή σε ενδιαφέρει πραγματικά. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 00.30 στον Alpha
Κόκκινο Σπουργίτι (Red Sparrow) του Φράνσις Λόρενς
Βασισμένο στο ομότιτλο βιβλίο και πρώτο μέρος της μυθιστορηματικής τριλογίας του πρώην πράκτορα της CIA Τζέισον Μάθιους, το Κόκκινο Σπουργίτι φιλοδοξεί να είναι η αρχή ενός νέου κινηματογραφικού franchise με κεντρική ηρωίδα την επικίνδυνη και σέξι Ρωσίδα κατάσκοπο Nτομινίκα Εγκόροβα. Η Ντομινίκα, πρίμα μπαλαρίνα στα Μπολσόι αρχικά και μία αφοσιωμένη κόρη, επιφορτισμένη με τη φροντίδα της βαριά άρρωστης μητέρας της, αναγκάζεται μετά από έναν σοβαρό τραυματισμό να τερματίσει άδοξα την καριέρα της. Αντιμέτωπη με ένα δυσοίωνο και αβέβαιο μέλλον και με τον κίνδυνο μείνει στο δρόμο, υποκύπτει στις πιέσεις του θείου της Βάνια (αν αυτό είναι αναφορά στον Τσέχοφ, ειλικρινά δεν έχουμε λόγια), υψηλά ιστάμενου στις ρωσικές μυστικές υπηρεσίες, και αναλαμβάνει μια επικίνδυνη αποστολή, στην οποία θα χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά τα θέλγητρά της και θα ανακαλύψει το ταλέντο που έχει στην αποπλάνηση. Οταν όμως όλα πάνε στραβα, θα αναγκαστεί προκειμένου να επιβιώσει να γίνει η νέα στρατιώτης της σχολής «Σπουργίτι», μίας μυστικής υπηρεσίας που ιδρύθηκε επί εποχής Χρουτσόφ κι εκπαιδεύει ξεχωριστούς νεαρούς και φερέλπιδες κατασκόπους να χρησιμοποιούν το σώμα και το μυαλό τους ως όπλο, για να εξολοθρεύουν τους αντιπάλους της μητέρας Ρωσίας. Αφού υπομείνει τη σαδιστική και διεστραμμένη διαδικασία εκπαίδευσης, η Ντομινίκα θα αναλάβει την πρώτη της επικίνδυνη αποστολή να αποπλανήσει τον πράκτορα της CIA Νειτ Νας και να αποκαλύψει ποιός είναι το ̈καρφί ̈ που δίνει στους αντιπάλους απόρρητα μυστικά της κυβέρνησης. Ποιά είναι όμως τα πραγματικά κίνητρα της Ντομινίκα;
Η Τζένιφερ Λόρενς σε ρόλο κατά λάθος κατασκόπου από τον σκηνοθέτη των «Αγώνων Πείνας», Φράνσις Λόρενς. Οχι ακριβώς αυτό που φαντάζεστε. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 00.30 στο ΣΚΑΪ
Φόνος στην Ακρη του Κόσμου (A Murder at the End of the World)
Η ερασιτέχνης ερευνήτρια και κορυφαία χάκερ, Ντάρμπι Χαρτ (Έμα Κόριν), και άλλοι οχτώ καλεσμένοι, δέχονται μια πρόσκληση από έναν μοναχικό δισεκατομμυριούχο (Κλάιβ Όουεν) να παρευρεθούν σε ένα θέρετρο που βρίσκεται σε μια απομακρυσμένη και εντυπωσιακή τοποθεσία. Όταν ένας από τους καλεσμένους εντοπίζεται νεκρός, η Ντάρμπι πρέπει να χρησιμοποιήσει όλες τις ικανότητές της προκειμένου να αποδείξει ότι πρόκειται για δολοφονία, μέσα σε ένα κλίμα από αντικρουόμενα συμφέροντα και προτού ο δολοφόνος σκοτώσει ξανά.
Ολα τα επεισόδια διαθέσιμα στο Disney+
Τμήμα Aπολεσθέντων Μαδρίτης (Objetos) του Χόρχε Δοράδο
Ο Μάριο είναι μοναχικός λύκος. Στην προσωπική του ζωή, για λόγους που θα μάθουμε αργότερα. Στη δουλειά του, καθώς μία πεισμωμένη προσωπική ηθική δεν του επιτρέπει εξαιρέσεις - εκεί που οι άλλοι θα έκαναν τα στραβά μάτια. Είναι αποθηκάριος στο Τμήμα Απολεσθέντων της Μαδρίτης, αλλά παίρνει το ρόλο του πολύ σοβαρά: κάθε αντικείμενο καταγράφεται, αρχειοθετείται, φυλάσσεται και περιμένει υπομονετικά στα ράφια τον νόμιμο ιδιοκτήτη του. Ο Μάριο μάλιστα προχωρά και σε κάτι περισσότερο από το καθήκον: επιδιορθώνει τα χαλασμένα, τα σπασμένα, τα ελαττωματικά. Μάλλον έτσι νιώθει κι αυτός. Και περιμένει κάποιον, κάτι να τον κατεβάσει από το ράφι του. Η αφορμή έρχεται με τη μορφή μίας βαλίτσας που βρέθηκε στον πάτο του ποταμού. Το περιεχόμενό της σοκαριστικό και μακάβριο - ο σκελετός ενός μωρού, μαζί με τα ρουχαλάκια του και μερικά παιχνίδια. Οι αρχές εύκολα και ανίδρωτα αποφαίνονται ότι κάποια μετανάστρια που έχασε το παιδί της, δεν είχε χαρτιά για να το θάψει κανονικά και το ξεφορτώθηκε. Το ανήσυχο, κοφτερό ερευνητικό πνεύμα του Μάριο όμως διέκρινε την ακριβή βαλίτσα και μαζί ενδείξεις που οδηγούσαν σε σκοτεινά, επικίνδυνα, εγκληματικά μονοπάτια. Human trafficking, πελατολόγιο πολυτελείας, εμπορία μωρών.
Mε πρωταγωνιστή τον διάσημο Αλβάρο «El Professor» Μόρτε, αυτό το ισπανικό θρίλερ για το human trafficking ξεκινά σκοτεινά, υποβλητικά, στιβαρά και, σταδιακά, μετατρέπεται σε κακό action/love story. Κρίμα - η υπόσχεση που αρχικά δίνει πρέπει να βρίσκεται στα ράφια του τμήματος απολεσθέντων σεναρίων. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη για ενοικίαση στο Videorama
Aσε τον Κόσμο Πίσω (Leave the World Behind) του Σαμ Εσμαΐλ
Οι διακοπές μιας οικογένειας σ' ένα πολυτελές σπίτι παίρνουν άλλη τροπή, όταν μια κυβερνοεπίθεση αχρηστεύει τις συσκευές τους και δύο ξένοι εμφανίζονται στην πόρτα τους
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Netflix
Με τα Μάτια της Νταλβά (Dalva) της Εμανουέλ Νικό
«Ζακ» φωνάζει με αγωνία μία νεαρή γυναίκα, ενώ αστυνομικοί τη συγκρατούν, όσο συλλαμβάνουν κι απομακρύνουν έναν άντρα από το σπίτι. «Νταλβά» σπαράζει κι εκείνος, όσο τον βγάζουν σηκωτό. Εκείνη κλαίει και ουρλιάζει κι αντιστέκεται. Οσο την παρατηρείς, κάτι δεν πάει καλά. Μαλλιά κότσος, κόκκινο κραγιόν, δαντελένιο μακρύ φόρεμα, μαργαριταρένια σκουλαρίκια. Οι αστυνομικοί την μεταφέρουν πρώτα στο νοσοκομείο για να εξεταστεί. «Γιατί;» τους ρωτάει με άγριο βλέμμα. «Γιατί φοβόμαστε ότι ο πατέρας σου σού έκανε κακό...» Εκείνη τους κοιτάει σαν να είναι «οι άλλοι». «Οι εχθροί». Αυτοί που την άρπαξαν από τον μπαμπά της, τη μόνη ζωή που ήξερε, την αγάπη. Αυτό το βλέμμα θα είναι συνοδός μας, όσο γνωρίζουμε την 12χρονη Νταλβά. Ενα βλέμμα δυσπιστίας για τον έξω κόσμο και τις προθέσεις του. Στη δομή με άλλους κακοποιημένους ή ορφανούς εφήβους που την μεταφέρουν, αυτό το βλέμμα θα πάρει μαζί για άμυνα και προίκα. Δεν έχει ξανακούσει τις λέξεις «παιδόφιλος», «αιμομιξία». Εχει μεγαλώσει με τον άνθρωπο που την απήγαγε από την μητέρα της («η μαμά την παράτησε γιατί δεν την αγαπά» της έλεγε), την μεταμόρφωσε από 9 χρονών σε γυναίκα (δαντέλες, τακούνια, βαμμένα κόκκινα μαλλιά) την κρατούσε μακριά από το σχολείο κι άλλαζε συνεχώς σπίτια και διευθύνσεις για να μην τους βρουν. Τον άνθρωπο που τη βίαζε γιατί «την αγαπά». Τον «Ζακ», γιατί προφανώς δεν τον έλεγε «μπαμπά».
Το πολυβραβευμένο σκηνοθετικό ντεμπούτο της Εμανουέλ Νικό για την παιδική σεξουαλική κακοποίηση δεν δείχνει την βία. Αλλά το αποτέλεσμά της. Κι ίσως αυτό να είναι ακόμα πιο δυσβάσταχτο... Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo